Сабақтың
басы
9
мин.
«Сұрақ менен,жауап
сенен» әдісі
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу.
Топқа бөлемін
: «Билеттер
арқылы» топқа
бөлінеді.
Ү й
тапсырмасын сұрау “Сиқырлы қалам “
әдісі
Білу және
түсіну
Үйкеліс жайлы қысқаша мәлімет
айтылады .
Үйкеліс күшіне видео -ролик
көрсетіледі.
|
.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Ынталандыру
Дескриптор
Жалпы
балл-1
|
Сұрақтар
слайд
|
Сабақтың
ортасы.
Қолдану
22
мин
Сабақтың
соңы.
Сабақты
қорытындылау
7 мин
Рефлекция
4
мин
Бағалау
2мин
Үй
тапсырмасы
1
мин
|
Қолдану
Топтық
жұмыс
Сұрақтар арқылы есте сақтау
қабілетін анықтау.
Үйкелістің пайдалы жақтарын
көрсететін мысалдарды келтіріңдер.
Үйкелістің зиянды жақтарын
көрсететін мысалдарды көрсетіңдер.
Жеке жұмыс .Деңгейлік
тапсырмалр
-
Берілген тапсырмлады
сәйкестендіреді
-
Қалдырылғн сөздерді
табады
-
№2
есепті шығарады
Жалпы массасы 1 т болатын
жүгі бар шананы ат мұзбен сүйретіп келеді. Шана табаны мен мұз
арасындағы үйкеліс коэффициенті µ=0,05. Ат арбаны қандай
күшпен тартып келеді?
Силықты таңдау арқылы сұрақ
-жауап
1.Көктайғақта неге тротуарға
құм себеді? (үйкелісті көбейту
үшін)
2. Неге жаңбырдан соң грунт
жолы тайғақ болады? (сұйықта бөлшектер тез қозғалады, қатты
денелерден гөрі сұйық қабаттарының үйкелісі
аз).
3. Шаңғының астын неге
майлайды? (май қабаты үйкелісетін беттерді ажыратып, үйкелісті
кемітеді).
4.Қандай күшті үйкеліс күші
деп атайды?
Спиннер
әдісі
1. Қандай күшті үйкеліс күші
деп атайды?
2. Үйкеліс күші нешеге бөлінеді?
3. Үйкелістің пайдасы мен зияны?
4. Үйкелісті азайту жолы?
5. Нормаль қысым күші дегеніміз не?
6. Үйкелістің формуласы?
Тапсырмалардың бағалау
критерий бойынша бағаланады
Білім
шамы
Үйкеліс күші тақырыбын оқып
келу.
|
Оқушылар өз ойларын
айтады.
|
Дескриптор:
Үйкелістің түрін ажыратады
.
Үйкеліс күшіне мысалдар
келтіре алады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор
-
Берілген тапсырмлады
сәйкестендіреді 6 балл
-
Қалдырылғн сөздерді табады
8балл
-
№2
есепті шығарады
10 балл
Дескриптор:
-Сыйлықты таңдау арқылы оқушы
сұраққа жауап бере алады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор: Үйкеліс күші
туралы біледі.
Жалпы балл
:1
Дескриптор: Үйкеліс түрін
ажыратады .
Жалпы балл:
1
|
Үлестірме
материлдар
Дәптер
слайд
дәптер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Әр оқушының қажет-тілігін
және білім деңгейін ескере отырып тапсырмалар құрастыр-дым.Кері
байланыста, дескрипторлармен жұмыс жасағанда оқушылардың білім
деңгейінің қай сатыда екенін білдіре отырып, қолдау
жасаймын.
Барлық
оқушылар: «Серпілген сауал»,
«Ойлан,жұптас, бөліс» әдістерін бүкіл сыныптың қажеттілігіне қарай
таңдадым.Бұл әдістер оқушылардың тақырып бойынша танымдық
қабілеттерінің қалыптасыуына жол ашады.Оқылым,айтылым, жазылым
дағдыларын дамытады.
Көптеген
оқушылар: «Сәйкесін тап» тапсырмасын
орындай отырып, қозғалыс түрлерін бір-бірінен ажыратады, кестені
толтырады,логикалық ойлау дағдылары дамиды,білім деңгейі артады
озат оқушылар топтағы оқушыларға көпірше қызметін
атқарады.Сыныптағы оқушылардың барлығының сабақ мақсатына жетуіне
ықпал жасаймын.
Кейбір
оқушылар: Сыныптағы қабілеті жоғары
оқушыларға «Тәжірибе бекеті» әдісін алдым. Эксперименттік
тапсырмаларды орындау барысында қозғалыстың түрін бір-бірімен
салыстыра отырып, қорытынды жасайды. Тапсырма барысында оқушылардың
танымдық және сын тұрғысынан ойлау дағдысын дамытуға ықпал
жасаймын.
|
Әрбір кезеңде ауызша кері
байланыс беру арқылы оқушыларды ынталандыруға бағыттаймын және
оларға әр тапсырмада дескрипторларды ұсына отырып, оқуының қай
деңгейде екенін білуіне жол ашамын және мақтап, мадақтау арқылы
қолдау көрсетіп отырамын.
Оқушылардың бүгінгі сабақты
қалай меңгергендігін «Бас
бармақ» әдісі арқылы
бағалаймын
|
Физика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесі еске салынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|