Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйірмеден 4-5-6-7 сыныпқа дайын бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА
Мектеп директоры Мектеп директорының әдістеме қаралды
А.Жақсылықова ісі жөніндегі орынбасары Хаттама №1
А. Жақсылықова Бірлестік жетекшісі Б. Аханаева
___________________ _________________ _________________
« ____ » __________ 2022 ж. «____» ________ 2022 ж. «____» _______ 2022 ж.
ТАҚЫРЫПТЫҚ - КҮНТІЗБЕЛІК
ЖОСПАР
ПӘНІ: Көркем еңбек
МҰҒАЛІМ: Сейтқасымова Г.
СЫНЫП: 4 « Д»
САҒАТ САНЫ: 34
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Бүгінігі ұрпақ өзінің мінез -
құлқын, тілін, өнерін жоғалтпауы қажет. Өнер жас ұрпаққа жақсы әсер
ететін және оны тәрбиелейтін нәзік дүние. Осы мақсатта құрылған «
Қолөнер » қолөнерге баулу үйірмесі оқушылардың ықылас - ынтасын
дамытып, болашақ маман ретінде өзін - өзі тануға мүмкіндік
береді.
Сабақтарда дарынды оқушылардың қабілетін
ашып, шығармашылығын дамытып, ізденуге, іс - әрекетін,
жобалаушылығын дамытуға жағдай жасап, бар зейінін аударып ынта -
жігерлігін арттыру басты
мақсат.
Әр түрлі материалдан қолөнер жұмыстарын
жасауды, матамен жұмыс тағы басқа жұмыс жасауды тереңірек
меңгереді.
Мақсаты:
1.Оқушыларды қолөнерге баулу, өнерге деген қызығушылықтарын, шығармашылық белсенділіктерін арттыру.
2. Оқушыларды жинақтылыққа, төзімділікке, икемділікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Жұмысты ұйымдастырып, керекті материалдарды тиімді, ұқыпты
пайдалана білу
2. Оқушылардың іскерліктері мен дағдыларын
қалыптастыру.
3. Оқушыларды еңбекке тәрбиелеп, еңбек
мәдениеті мен техника қауіпсіздігінің бастапқы элементтерін
меңгеруге бағыттау.
4. Оқушының еңбекке қызығушылық ынтасын
нығайту және ой - өрісін
кеңейту.
5. Еңбектің қажеттілігін білуін, бастаған
ісін талғаммен аяқтауын
қадағалау.
6. Балаларды тек жеке бастары үшін еңбек
етуге емес, халықтық ортақ үшін еңбектенуге
үйрету.
Күтілетін
нәтижелер:
1.Еңбекқорлыққа,
ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ізденімпаздыққа
үйренеді;
2.Өз жұмысына және өз жолдастарының жұмысына
әділ баға беруді үйренеді;
3.Пәнге деген қызығушылығы, шығармашылық
қабілеттері артады.
Құрал-жабдықтар пайдалану барысында оқушылар:
-
ине, қайшы, бізбен жұмыс жасауды;
-
қол тігістерін орындап, техникалық қауіпсіздік ережені сақтауды;
-
қиып, қосып біріктіру тігістерін орындай білуі;
-
жапсырма жұмыстарға желімді пайдалануды;
-
құрал-жабдықтар мен өлшем таспаны қолдана білуі;
-
түстерді дұрыс сәйкестендіре білуі;
-
сурет сала білуі;
-
бұйымды эскизін орындай білуі;
-
ине жіптерді әр түрлі бұйымдарға қолдана білуі;
-
шаблон үлгілерін дайындауды білуі;
-
технологиялық карталармен жұмыс істей білуі;
-
үтікпен жұмыс жүргізуді білуі.
Еңбек қауіпсіздік ережелері, инемен жұмыс істеу тәртібі:
-
Инені ине түйрегішке ғана түйреп салу керек;
-
Инені киімге түйреуге, ауызға салуға болмайды;
-
Жіпті тістеп кесуге болмайды;
-
Инені алушыға сабақталулы жағымен беру керек;
-
Сынған инені жерге тастауға болмайды.
Үтікпен жұмыс істеу тәртібі:
-
Үтіктер алдында өткізгіштің үзілген жерін тексеру керек;
-
Ылғалды қолмен токқа қосылатын үтікті ұстауға тыйым салынады.
-
Үтікті мата түріне қарай қыздыру керек.
Қайшымен жұмыс істеу тәртібі:
-
Қайшыны жолдасыңа үшкір жағын өзіңе қаратып бер;
-
Қайшының жүзін жабық түрінде келтіріп, партаның оң жағына қой.
Желіммен жұмыс істеу тәртібі:
-
Желім құйылған ыдыстың аузын нығыз жабылуы керек;
-
Желіммен жұмыс жасап болғаннан кейін, міндетті түрде қолыңды жууың керек;
-
Жұмыс кезінде арнайы сүлгі ұстауың керек.
Үйірмеге қатысатын оқушылар тізімі және олардың
қауіпсіздік ережесімен танысқандығы туралы
4 Д сынып
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
қолы |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
«Жас дарын» үйірме
№ |
Жұмыс тақырыбы |
Сағат |
Мерзімі |
Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар |
||
Білуі/ түсінуі керек |
Істей білуі керек |
|||||
|
|
|
|
|
||
1 |
Мозаика өнері. Мозаика орындаудың түрлері мен техникалары |
1 |
|
-Мозаика түрлерін ажыратуы; Мозаика орындаудың түрлері мен техникаларын таңдауы,эскиз жасауды; |
-ДВП үстіне эскизді орналастырып, үлгіні бастыруды; -Алынған суретке қарай дәндерді дұрыс орналастыруды; -Дұрыс желімдеуді; |
|
2 |
Нобай және материалды таңдау |
1 |
|
-Нобайдың өзіндік ерекшеліктерін; Нобай және материалды таңдау арқылы әр түрлі бұй/р жасауға болатындығын. |
Нобай және материалды таңдау жасауды; -Нобайды дұрыс орналастырып, композиция құрастыруды; |
|
3 |
Мозаикалық панноға арналған негіз дайындау. |
1 |
|
Мозаикалық панноға арналған негіз дайындауға болатынд. ойластыруды; -Мозаика бұйым жасаудың өзіндік ерешелігін. |
-Өз қалауы бойынша жасалған мозаикалық панноға арналған негіз дайындай білу; |
|
4-5-6 |
Мозаика панносын орындау |
3 |
|
Жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігін сақтап, материалдар мен құралдарды қолдану |
Жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігін сақтап, материалдар мен құралдарды қолдануды; |
|
7 |
Көркемдеп безендіру мен жұмыстарын таныстыру |
1 |
|
Мозаика панно жұмыстарын безендіру және дайындаудың өзіндік ерекшелігін. |
Мозаика панно жұмыстарын аудитория алдыңда сенімділікпен қорғау және ұсынуды |
|
8 |
Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен танысу |
1 |
|
-Тұрмыстық заттарды ажыр/ды; -Жұмыс үшін қажетті материалды таңдауды; |
Тарихи және мәдени өнер туындыларын ерекшеліктерін зерттейді |
|
9 |
Идеяларды талдау және нобайды орындау. Жұмысты жоспарлау |
1 |
|
Түрлі тәсілдерді пайдаланып, бұйымды дайындауға арналған тапсырмалар орындауды |
Болашақта орындайтын жоба жұмыстарының нобайы мен техникалық құжаттарын дайындай білу |
|
10-11-12 |
Бұйымды дайындау |
3 |
|
Қажетті құралдар көмегімен дөңгелек үстел элементтерінекүйдіру әдісі арқылы көркемдеу жұмыстарын орындауды |
Дайын болған үстелэлементтерін ою- өрнектермен безендіреді |
|
13 |
Жұмыстардың көрмесі |
1 |
|
- көрмеге арналған өз жұмыстарын дайындауға алдын-ала дайындық жасайды |
өзінің және сыныптастарының жобалық бұйымының шығармашылық идеясын талдап, түсініктеме беруді |
|
14 |
Үстел ойынын дайындау. Графикалық құжаттама |
1 |
|
Үстел үсті ойындарының нобайына және алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, атқаратын қызметтерін жоспарлау |
Үстел үсті ойынын дайындау реттілігі мен әдіс- тәсілдерін сиппаттайтын графикалық және технологиялық құжаттар дайындауды |
|
15-16-17 |
Үстел ойының бөлшектерін дайындау. Көркемдеп безендіру |
3 |
|
Ойынның қорабын әзірлеп, өздері қалаған әдістерімен безендіреді |
Үстел ойындарының элементтерінің яғни бөлшектерінің дизайндарын қолмен немесе механикалық құралдармен ойластырып жасауды |
|
18-19 |
Үстел ойының бөлшектерін дайындау. Көркемдеп безендіру |
2 |
|
Ойынның қорабын әзірлеп, өздері қалаған әдістерімен безендіреді |
үстел ойындарының элементтерінің яғни бөлшектерінің дизайндарын қолмен немесе механикалық құралдармен ойластырып жасауды |
|
20-21 |
Пластикалық бөтелкеден бұйымдар жасауды үйрену (қобдиша, сауыт, т.б.) |
2 |
|
-Пластикалық бөтелкені әр түрлі мақсатта пайдалануға болатын/н. -Пластиканың өзіндік ерекшелігін; -Эскиз жасап, өлшемдер жүргізуді. |
-Эскиз бойынша бұйым жасауды; -Жасалған бұйымды өз қалауы бойынша безендіруді; -Бұйымға өзіндік баға беруді. |
|
22-23 |
Пластикалық бөтелкеден бұйымдар жасауды үйрену (қобдиша, сауыт, т.б.) |
2 |
|
-Түрлі материалдардан әр түрлі бұйымдар жасауға болатындығын; -Жұмыс үшін материал- ды дұрыс таңдауды. |
-Желімдеу арқылы жинақталған материалдарды дұрыс орналастыруды; - Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды |
|
24-25 |
Папье – маше әдісімен жасау |
2 |
|
Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйретеді |
Папье –машемен жұмыс жасауды үйрету, көркемдік жазба түрлері, жазбалардың тәсілдері мен техникасы, материалдары және құралдарымен таныстыруды; |
|
26-27 |
Қағаздан ойыншық жасау |
2 |
|
-Түрлі материалдардан әр түрлі бұйымдар жасауға болатындығын; |
Желімдеу арқылы жинақталған материалдарды дұрыс орналастыруды; |
|
28-29 |
Қағаздан ойыншық жасау |
2 |
|
-Жұмыс үшін материал- ды дұрыс таңдайды |
-шырша ойыншақтарын жасауды |
|
30-31 |
Моншақтан картина жасау |
2 |
|
Бисерден картина жасау жолының ережесін үйренеді |
Әртүрлі жапсырма түрлерін меңгеруді; |
|
32-33 |
Әртүрлі жапсырма түрлерін меңгереді |
2 |
|
Моншақтан картина жасау жолының ережесін үйренеді |
Әртүрлі жапсырма түрлерін меңгеруді. |
|
34 |
Жұмыстарды қорғау |
1 |
|
Сыныпта жоғарғы деңгейде көрме ұйымдастыруды үйренеді |
Дизаин технологиясын өнер түрлерін баяндауды. |