Сабақтың тақырыбы: Үйкеліс күші. Үйкеліс күшінің түрлері. Үйкеліс күшінің пайда болу табиғаты. Зертханалық жұмысҮйкеліс күшін зерделеу. Тыныштық ұйкеліс күшін анықтау. |
Мектеп: №23 мектеп-лицей |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Әбен Айжан |
СЫНЫП: 7 сынып | Оқушылардың саны: | Сабақта жоқ оқушылардың саны: |
Белгілі бір оқыту мақсаты; Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесі | Салыстырмалы және абсолют қателіктерді анықтау.
Серпімділік күшін анықтау. |
Сабақтың оқу мақсаттары | Серпімділік күшін тәжрибе жүзінде бақылау, есептеулер жүргізу. Серпімділік күші тақырыбына есептермшығару. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсінулері және қолдана алулары керек: Күш, серіппе, қатаңдық коэффициент, динамометр, деформация, Гук заңыАрнайы пәндік лексика және терминология:
|
Өткен сабақ материалдары | Күш, серіппе, қатаңдық коэффициент, динамометр, деформация, Гук заңы |
Жоспар |
Уақытша жоспарлау | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
0-5
| Кіріспе.Оқушыларды түгелдеу, дайындығын бақылауТҚЕ мен таныстыру. |
Оқушы оқулығын дайындап, сабаққа назарын аударарады |
Оқулық |
5 мин-Басы | Өткен тоқсандағы тақырыптарды қайталау, шеңберге тұрып физикалық терминдерді қайталау.
|
Өткен тақырыптағы терминдерді 3 тілде айтып береді. |
|
10 минОртасы
15 мин
|
Бір дене екінші дене бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш үйкеліс күші деп аталады.Үйкеліс күші жайлы слайд көрсетемін
F=µN үйкеліс күші
N=mg – қысым немесе реакция күшіМиға соққы. Сұрақ-жауапҮйкеліс күші не себептен пайда болады?Үйкеліс күші пайдалы ма жоқ әлде зиянба қалай ойлайсыңдар?Үйкеліс күшін өзгерту үшін не істеуге болады? Үйкеліс күшінің қандай түрлерін білесіңдер?Сырғанау үйкелісіДомалау үйкелісіТыныштық үйкелісі
Техникада үйкеліс әсерін ескеру
Зертханалық жұмыс. Үйкеліс күшін зерделеу.1. жүктің массасын таразымен анықтап аламыз.2. µ=F/N формуласы арқылы үйкеліс коэффициентін есептейміз. 3. Жүктің массасын өзгерте отырып тәжірибені 3 рет жасап, әр жағдайдағы үйкеліс коэффициентін анықтаймыз.4. Есептелген коэффициенттің µ орт орташа мәнін есептеңдер.9. есептеу кезіндегі жіберілген абсолют қателіктерді табыңдар: 10.Есептелген кателіктердің орташа Δ µ орт мәнін есептеңдер.11.Өлшеу және есептеулердің ɛ= салыстырмалы қателігін есептеңдер.12.Өлшеу және есептеу нәтижелерін кестеге жазыңдар.13.Есептелген нәтижелер бойынша қорытынды жасаңдар |
Оқушылар мұғалімнің айтқандарын дәптерлеріне жазып отырады.Оқушылар видеодан көргендеріне қорытынды жасайды.
Үйкеліс күшінің оң және теріс әсерлеріне мысалдар келтіреді.
Практикалық жұмыс жасап сұраққа жауап табады.
Қажетті құралдарды құрастырып зертханалық жұмысты жүргізеді. Нәтижелерді дәптерге жазып қажетті өлшеулерді жүргізеді. Өлшеу нәтижелерін кестеге толтырады.Абсолют және салыстырмалы қателіктерді анықтап қорытынды жазады. |
БрусокЖүктер, таразыДинамометр, Спарк |
5 минутсоңы | Оқушыларды бағалауҮйге тапсырма: Серпімділік күші. |
|
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз қосымша қолдауды қалай жоспарладыңыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмаларды беруді жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулықты қорғаумен қауіпсіздікті сақтау және ИКТ байланысы қауіпсіздігінің сақталуын тексеруМағыналар байланысы |
Барлық оқушылар: Зертқаналық жұмыс жасайды. Салыстырмалы және абсолют қателіктерді табады.
| Жасаған жұмыстарының нәтижесіне қарап.
| Тәжірибе барысында бақылау жасағанда және алынған мәліметтерді өңдеу кезінде оқушылар шығармашылықты және байыптылықты көрсете білулері қажет.. Олардың қорытындылары мен теорияларын бір-бірімен және мұғаліммен талқылау, олардың пікірлерін сыйлау қабілеттерін дамытады және бір-бірімен, үлкендермен қарым-қатынас жасауын тиімді етеді. |
Рефлексия Сабақтың мақсаты / оқу мақсаты дұрыс па? Оқушылар бүгін не оқып-үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Мен дифференцияланған жұмысты сәтті дайындай алдым ба? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарда қандай өзгеріс енгіздім және қандай? | Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|