Материалдар / Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарламамен әріптестерімен бөліскім келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Тамыз 2018
7172
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениетіМұғалімнің аты-жөні: Ильясова Г.С.Күні:
СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну
Сабақ нәтижесі:

Барлық оқушылар: Үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнеріндегі материалдық мәдениетіне сипаттама береді. Оқушылардың басым бөлігі: ежелгі тайпалардың қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін түсіндіреді.Кейбір оқушылар: ежелгі тайпалардың материалдық мәдениетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды
Бағалау критерийі1.Үйсіндер мен қаңлы тайпаларының материалдық мәдениетіндегі қолөнерін сипаттай алады.2..Ежелгі тайпалардың материалдық мәдениетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай алады..
Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Ежелгі тайпалардың қолөнерін суреттейді,мысалдар келтіреді,(айтылым, тыңдалым)…
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Кубизм, Рефлексия.
Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға баулу
Пәнаралық байланысБейнелеу өнері,еңбек
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы4 минут

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Сынып реттілігін қадағалау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

Психологиялық ахуал қалыптастыру: « Крокодил Генаның әні » биТопқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 ,4 вагондарға бөлініп отрады. Билеттерде үй тапсырмасына байланысты сұрақтар болады , сол сұрақтарға жауап бере отырып вагондарға отырғызылады.Мақсаты:оқушылардың тақырыптық сөздік қорын дамыту,пәнге деген қызығушылығын арттыру.Ф:/ «Басбармақ» әдісі: Өте жақсы,орташа,қанағаттанарлық
1-топ:«Білімділер» вагоны2-топ:«Зеректер» вагоны

3топ:«Дарындылар» вагоны4-топ «Үздіктер» вагоны«Крокодил Генаның әні» би билету.
Жаңа білім10 минут





Білу және түсінуОқушыларға электронды оқулықтан Үйсін тайпаларының шығыс Жетісуда орын алған ескерткіштері: Қалқан-1,Бесшатыр-4,Ақтасты-5 және т.б.,ал қаңлы тайпаларының Қауыншы,Отырар-Қаратау,Жетіасар мәдениеттеріне жататын зираттардан табылған әшекей заттар,су,тамақ құйылған қыщ-керамика ыдыстар,алтын тәті,шөккен түйе бейнелі жүзік,моншақтар және т.б көрсете отырып,оқушылар осыншама күрделі де әсем туындыны темір дәуіріндегі зергерлер жасағандығына көз жеткізеді.«Диктоглосс» әдісін қолдану арқылы жаңа сабақты меңгерту,яғни мәтінмен жұмыс жасау. Диктоглосс шарты: мұғалім мәтінді екі рет мәнерлеп оқиды,оқушылар тірек сөздер мен идеяларды жазып отырады.Содан топтар бірігіп,мәтін құрайды.Тапсырма: Интербелсенді тақтадан суреттердегі үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнер туындыларын сипаттаңыз.Алтынтөбе қорымынан табылған қаңлылардың қыш ыдыстарыҚарғалыдан табылған үйсіндердің зергерлік бұйымы «Алтын тәті»Күлтөбе қорымынан табылған қаңлы жазуыҚарғалыдан табылған үйсіндердің зергерлік бұйымы «алтын екі жүзік»

Д:/ -үйсіндердің зергерлік өнерін сипаттайды; -үйсіндердің зергерлік бұйымдарының қандай металдардан жасалғанын атайды;-қаңлылардың қолөнерін сипаттайды;-қаңлы қолөнер бұйымдарының жасалған материалдарын атайды;






Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











ҚолдануӘр топ суреттермен жұмыс жасап ол суреттің ерекшелігін атап береді.Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениетін ВЕНН диограммасы арқылы талдайдыТүсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмысОқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар
Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеуОқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту7 минутОй қорыту «Кубизм» әдісін пайдалана отырып,-суретте;-салыстыр; -құрастыр;-талда;-қарсы шық немесе қолда;-ұсыныс айт;Кубиктің алты қырына үйсін,қаңлы тайпаларының мәдени жетістіктерін жазып талқылаймыз.6 критерий бойынша оқушы өз алған білімін салыстырады,қорытады Кубик
Бағалау

5 минут

Кері байланыс2 минут

















«Білім қоржыны» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
























Ка с с а





















Сабақтың тақырыбы: Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениетіМұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікҮйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуҚаңлылардың қоғамдық құрылысы

Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минут

Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.



Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны«Қызыл гүлім-ай» би билету.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ