Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі "Сиқырлы тұз"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Балапан» ортаңғы тобымен ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Батыс Қазақстан облысы Ақжайық ауданы «Бөбек» балабақшасы.
Кенжебаева Нуржамал Маханбетовна
Білім беру саласы: «Әлеуметтік
орта»
Тақырыбы: Сиқырлы
тұз
Бөлімдері: Қоршаған ортамен
танысу
Мақсаты: Балаларға тұздың пайдалы
қазбаларға жататыны туралы мағұлматтар беру. Қоршаған ортаға деген
қызығушылықтарын қалыптастыру, білуге құштарлықтарын дамыту.
Тәжірибе өткізу, ойлау, талқылау, дәлеледеу дағдыларын дамыту.
Табиғат байлықтарына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу. Балалардың
пайдалы қазбалар туралы білімдерін
бекіту.
Алдын-ала жұмыс: «Біздің жер
асты байлықтарымыз» тақырыбында әңгіме
жүргізу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,
көрсету, сұрақ-жауап,
әңгімелесу,ойын.
Көрнекі құралдар:
Суреттер, тұз сауыты, су құйылған 2
стақан, қағаз майлықтар, ұлғайтқыш әйнек, тұз, әр балаға 2
жұмыртқадан, банкалар, Жер асты патшалығынан хат, «Тұздың пайда
болуы» тақырыбында слайд.
Үштілді компонент:
тұз-соль-salt
Іс-әрекет кезеңдер |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Себепті қозғаушы күш |
Жер асты патшалығының сиқыршы ханшайымы балалармен үш тілде амандасады. Жер асты патшалығынан көгершін хат әкеліп береді. Оны балаларға сиқырлы ханшайым оқып береді. Хаттың ішінде жұмбақ жасырылған. Жұмбақ: Асқа қолданамыз, бірақ қант емес, Түсі ақ, бірақ қар емес. Өзі қатты, бірақ тас емес, Дастарханға қояды, бірақ нан емес. Бұл не балалар? |
Үш тілде амандасты Жұмбақтың шешуін тапты |
Ұйымдас тыру-іздестіру |
Тәрбиеші: Тұздың қалай пайда
болғанын білесіңдер ме? |
Жоқ, білмейміз. Ия, біздер келісім береміз. Көзді қолмен ұстамау керек. Егерде денеде жара болса, тұзды жараға тигізбеу керек. Тұздың түсі-ақ. |
|
Тәрбиеші: Балалар, шаршаған
боларсыңдар . Қане, музыкалық үзіліс жасайық. |
Көк сызығы бар стақандағы су-
салқын, ал қызыл сызығы бар стақандағы су-жылы
су. Жылы судағы тұз тез еріп кетті.
Жұмыртқа судың бетінде жүзіп жүр. Жұмыртқа суға батып кетті.Жұмыртқа суға батпады, ол стақанның ортасында жүзіп жүр және үлкен, дөңгелек болып көрінеді.
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Тәрбиеші: Балалар, мен
сендерге « Тұздар туралы біздер не білдік?» ойынын ойнауды
ұсынамын. |
Балалар сиқырлы ханшайымдармен және қонақтармен қоштасады |
Бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады: тұздың адам өміріндегі рөлі туралы түсініктің болуы.
Бала не істеп жатқанын түсінеді: құралдармен мұқият жұмыс істеуді, тұздан кәдесый дайындаудың жолдарын игеру.
Бала білімін өз бетінше қолдана алады: сұрақтарға толық жауап беру, өз ойларын жеткізе білу, тәжірибеге белсенді қатысуы.
«Бөбек» балабақшасының шығармашылық педагогі
Н.М.Кенжебаеваның «Балапан» ІІ кіші тобында
өткізген «Сиқырлы тұз» тақырыбындағы
ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің
АНЫҚТАМАСЫ
16 қараша күні «Балапан» ІІ кіші тобында «Сиқырлы тұз» тақырыбындағы ұйымдастырылған ашық оқу қызметін өткіздім. Оқу қызметіне «Балапан» ІІ кіші тобының тәрбиеленушілері мен балабақша тәрбиешілері және қосымша мамандар қатысты.
Мақсаты: Балаларға тұздың пайдалы
қазбаларға жататыны туралы мағұлматтар беру. Қоршаған ортаға деген
қызығушылықтарын қалыптастыру, білуге құштарлықтарын дамыту.
Тәжірибе өткізу, ойлау, талқылау, дәлеледеу дағдыларын дамыту.
Табиғат байлықтарына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу. Балалардың
пайдалы қазбалар туралы білімдерін
бекіту.
Мазмұны: балалар әсем әуенмен бөлмеге
кірді. Осы кезде проектор тақтасынан сиқырлы
ханшайым
шығып балалармен үш тілде амандасып, жақсы көңіл-күймен оқу қызметін бастайтынын және оларға көмек беретәндігін айтты. Осы кезде ақ көгершін балаларға жер асты патшалығынан хат әкеліп берді. Хат сиқырлы болғандықтан, хатты сиқырлы ханшайым балаларға оқып берді. Хатта жұмбақ жасырылған екен.
Жұмбақ: Асқа қолданамыз, бірақ қант емес,
Түсі ақ, бірақ қар емес.
Өзі қатты, бірақ тас емес,
Дастарханда тұрады, бірақ тұз емес.
Бұл не балалар? (тұз)
Балалар жұмбақтың шешуін тапқаннан кейін, олардан алтын балық тұз қайдан пайда болады?,- деп сұрақ қояды. Балаларға тұздың қайдан алатындығы жөнінде слайд көрсетемін.
Жер асты патшалығында өмір сүретін ержегейлілер тұзды қайда қолданатынын білесіздер ме? ,- деп сұрайды. Оғанда слайд көрсетемін.
Сиқырлы ханшайымдармен бірге балалар тұзға тәжірибе жұмыстарын жүргізді және сергіту сәтін жасады.
Зертхана алаңына барып балалар тұзға тәжірибе жасады. №1 «Сиқырлы тұз»
Бірінші тұздың сапасы мен қасиетін зерттейміз. Ыдыстағы тұзды искеп, аузымызға аздап салып тұздың дәмін қараймыз. Түсін ажыратамыз. Тұзды қолымызбен ұстап көреміз.
Қорытынды: Тұздың дәмі-ащы, ақ түсті, иіссіз,үгілгіш.
Балалар тұзды сумен қатты картон үстіне қылқаламмен сурет салды. «Терезедегі аяз» тақырыбына.
Салған суреттерін фенмен кептірді. Суретті қағаз бетіне түсіргенде, балалардың не салып жатқандары көрінбейді. Суретті фенмен кептіргенде қағаз бетінне шимайланған түрлі оюлар көрінеді.
Сонымен қатар балалар екі ыдысқа су құйып. Бірінші ыдыстағы су,а тұз салып араластырды да, ал екінші ыдыстағы суға тек қана су құйды. Тұзды суға жұмыртқа салғанда , жұмыртқа суға батпады. Ал тұзсыз суға жұмыртқа салғанда ол батып кетті. Қорытынды: тұзды суға заттар батпайды. Себебі судың сыйымдылығы тығыз болады.
Сонымен қатар балалар өздерінің тұз туралы жаттап келген мақалдарын жатқа айтып берді. Балалар тұз туралы білімдерін бекіткен де, «Тұзды неге саламыз?» дидактикалық ойынын ойнады. Экраннан суреттер көрсетілді, балалар суреттегі тағамдар мен азық-түліктердің қайсысына тұзды қосуға болады, қайсысына болмайтындығын айтты. Оқу қызметінің соңында балаларды мадақтадым.