Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Күні: 17.01.2020 ж
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Қар кесегі
Мақсаты:
Бімділілік: балаларға дәстүрден тыс саусақпен қар кесегін салуға үйрету. Қысқы табиғат ерекшеліктерін ажыратуға, атап айтуға үйрету.
Дамытушылық: қысқы ойын түрлерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: эстетикалық талғамдарын дамыту, табиғатқа деген
сүйіспеншілікке, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қар кесегінің суреттері, көк түсті қағаздар, қысқы табиғат ерекшеліктерін ажырататын видео ролик.
Қажетті құрал-жабдықтар:, гуашь ақ түс, көк түсті қағаз, сүлгі, видео ролик.
Сөздік жұмыс: Қар кесегі.
Көптілділік: Қар-снег-snow, қыс – зима - winter
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балаланың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Орнымыздан тұрамыз Үлкен шеңбер құрамыз Құрсақ енді шеңберді Алақанды соғамыз. Оң жақтағы көршіңе, Сол жақтағы көршіңе Күлімсіреп қараймыз. Қолды көкке созамыз, Бір – бірімізден озамыз, Құшақтасып бәріміз, Тату достар боламыз! Қайырлы таң достарым! Қайырлы таң қонақтар! Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good morning! |
Балалар тәрбиешімен бірге қайталап айтады.
Қонақтармен амандасады. Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good morning! |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Оқу қызметі жұмбақ жасырудан басталды. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тонады, Ол не? Қар жауғанда топ бала Соқтық келіп аққала Мұрын- сәбіз, үп- үшкір, Көзі-көмір, қап-қара Ол не? - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? -Қыс айларында табиғатта қандай өзгерістер болады? - Ендеше боран соққанды қимылмен қалай көрсетеміз? - Үскірік аяз болып тоңғанда не істейді? - Ал, күн шыққанда не істейсіңдер? Суреттерді көрсетіп,қысқы табиғаттың ерекшелігін айтамыз. Тақтамен жұмыс «Қыс мезгіліне жататын суретті тап» дидактикалық ойыны. Шарты: Әр түрлі суреттер ілініп тұрады. Қыс мезгіліне жататын суреттерді табу. Мақсаты: қысқы табиғат көрінісін бейнелейтін сөздерді айтқызу. Қысқы табиғат көрінісін, қысқы ойын түрлерін атау. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру. Ойын ойнаймыз. Видеоролик: Қыс ерекшеліктерін көрсету. Қар кесегін салу жолдарын көрсету. Көптілділік: Қар-снег- snow, қыс – зима – winter. -Балалар жұмысымызды бастамас бұрын, саусағымызға жаттығу жасап алайық, сол кезде суретті шаршамай, әдемі етіп саламыз. Саусақ жаттығуы: Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ Қосып едім екеуін, Болып шықты он саусақ. Саусақпен салу әдісін пайдаланамыз, сол кезде қар кесегінің суреті дайын болады.
Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы – қырлы жерлерден Ытқып, ытқып секірді. Енді орындарымызға отырып, сурет салуды одан әрі жалғастырамыз. |
Қар
Аққала - Қыс. Жылдың 3 ай бар. Желтоқсан,қаңтар, ақпан айы. Күн суық болады,қар жауады, аяз болады, боран соғады. гу-гу-гу боран соғады Балалар үйде отырады. Далаға шығып шанамен ойнаймыз
Ойын шартымен танысады, тапсырманы орындайды.
Балалар қайталап айтады.
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды. Балалар саусақпен салу әдісімен қар кесегін салады.
Балалар қимылмен жасайды.
|
|
Рефекциялық –түзетушілік |
Сұрақ- жауап жауап арқылы оқу қызметін қортындылаймын. Балаларды мақтап, мадақтаймын. |
Балалар сұрақтарға жауап береді, суреттерін тақтаға іліп, көрме ұйымдастырады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: саусақпен салу әдісімен қар кесегінің суретін салуды Игереді: қардан әртүрлі бейне жасауды.
Меңгереді: қысқы табиғат ерекшеліктерін, тапсырмаларды орындауға, сұрақтарға жауап беруді.
Директордың оқу- тәрбие ісі
жоніндегі орынбасары:
_________ Е.А. Огай
"17 " қаңтар 2020 ж.
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Тақырыбы:
«Қар кесегі»
Өткізген №3 ЖОББМ КММ
жанындағы шағын орталық
«Айгөлек» тобының
тәрбиешісі К.Б.Лукпанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі. Сурет салу . Тақырыбы: "Қар кесегі"
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі. Сурет салу . Тақырыбы: "Қар кесегі"
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Күні: 17.01.2020 ж
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Қар кесегі
Мақсаты:
Бімділілік: балаларға дәстүрден тыс саусақпен қар кесегін салуға үйрету. Қысқы табиғат ерекшеліктерін ажыратуға, атап айтуға үйрету.
Дамытушылық: қысқы ойын түрлерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: эстетикалық талғамдарын дамыту, табиғатқа деген
сүйіспеншілікке, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қар кесегінің суреттері, көк түсті қағаздар, қысқы табиғат ерекшеліктерін ажырататын видео ролик.
Қажетті құрал-жабдықтар:, гуашь ақ түс, көк түсті қағаз, сүлгі, видео ролик.
Сөздік жұмыс: Қар кесегі.
Көптілділік: Қар-снег-snow, қыс – зима - winter
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балаланың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Орнымыздан тұрамыз Үлкен шеңбер құрамыз Құрсақ енді шеңберді Алақанды соғамыз. Оң жақтағы көршіңе, Сол жақтағы көршіңе Күлімсіреп қараймыз. Қолды көкке созамыз, Бір – бірімізден озамыз, Құшақтасып бәріміз, Тату достар боламыз! Қайырлы таң достарым! Қайырлы таң қонақтар! Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good morning! |
Балалар тәрбиешімен бірге қайталап айтады.
Қонақтармен амандасады. Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good morning! |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Оқу қызметі жұмбақ жасырудан басталды. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тонады, Ол не? Қар жауғанда топ бала Соқтық келіп аққала Мұрын- сәбіз, үп- үшкір, Көзі-көмір, қап-қара Ол не? - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? -Қыс айларында табиғатта қандай өзгерістер болады? - Ендеше боран соққанды қимылмен қалай көрсетеміз? - Үскірік аяз болып тоңғанда не істейді? - Ал, күн шыққанда не істейсіңдер? Суреттерді көрсетіп,қысқы табиғаттың ерекшелігін айтамыз. Тақтамен жұмыс «Қыс мезгіліне жататын суретті тап» дидактикалық ойыны. Шарты: Әр түрлі суреттер ілініп тұрады. Қыс мезгіліне жататын суреттерді табу. Мақсаты: қысқы табиғат көрінісін бейнелейтін сөздерді айтқызу. Қысқы табиғат көрінісін, қысқы ойын түрлерін атау. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру. Ойын ойнаймыз. Видеоролик: Қыс ерекшеліктерін көрсету. Қар кесегін салу жолдарын көрсету. Көптілділік: Қар-снег- snow, қыс – зима – winter. -Балалар жұмысымызды бастамас бұрын, саусағымызға жаттығу жасап алайық, сол кезде суретті шаршамай, әдемі етіп саламыз. Саусақ жаттығуы: Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ Қосып едім екеуін, Болып шықты он саусақ. Саусақпен салу әдісін пайдаланамыз, сол кезде қар кесегінің суреті дайын болады.
Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы – қырлы жерлерден Ытқып, ытқып секірді. Енді орындарымызға отырып, сурет салуды одан әрі жалғастырамыз. |
Қар
Аққала - Қыс. Жылдың 3 ай бар. Желтоқсан,қаңтар, ақпан айы. Күн суық болады,қар жауады, аяз болады, боран соғады. гу-гу-гу боран соғады Балалар үйде отырады. Далаға шығып шанамен ойнаймыз
Ойын шартымен танысады, тапсырманы орындайды.
Балалар қайталап айтады.
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды. Балалар саусақпен салу әдісімен қар кесегін салады.
Балалар қимылмен жасайды.
|
|
Рефекциялық –түзетушілік |
Сұрақ- жауап жауап арқылы оқу қызметін қортындылаймын. Балаларды мақтап, мадақтаймын. |
Балалар сұрақтарға жауап береді, суреттерін тақтаға іліп, көрме ұйымдастырады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: саусақпен салу әдісімен қар кесегінің суретін салуды Игереді: қардан әртүрлі бейне жасауды.
Меңгереді: қысқы табиғат ерекшеліктерін, тапсырмаларды орындауға, сұрақтарға жауап беруді.
Директордың оқу- тәрбие ісі
жоніндегі орынбасары:
_________ Е.А. Огай
"17 " қаңтар 2020 ж.
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Тақырыбы:
«Қар кесегі»
Өткізген №3 ЖОББМ КММ
жанындағы шағын орталық
«Айгөлек» тобының
тәрбиешісі К.Б.Лукпанова
шағым қалдыра аласыз













