Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Оқу қызметі жұмбақ
жасырудан басталды.
Қыста ғана
болады,
Ұстасаң қолың
тонады,
Ол
не?
Қар жауғанда топ
бала
Соқтық келіп
аққала
Мұрын- сәбіз, үп-
үшкір,
Көзі-көмір,
қап-қара
Ол
не?
- Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
Қыс мезгілінде неше ай
бар?
-Қыс айларында табиғатта
қандай өзгерістер болады?
- Ендеше боран соққанды
қимылмен қалай көрсетеміз?
- Үскірік аяз болып тоңғанда
не істейді?
- Ал, күн шыққанда не
істейсіңдер?
Суреттерді көрсетіп,қысқы
табиғаттың ерекшелігін айтамыз.
Тақтамен
жұмыс
«Қыс мезгіліне жататын
суретті тап» дидактикалық ойыны.
Шарты: Әр түрлі суреттер ілініп
тұрады. Қыс мезгіліне жататын суреттерді
табу.
Мақсаты: қысқы табиғат көрінісін
бейнелейтін сөздерді айтқызу. Қысқы табиғат көрінісін, қысқы ойын
түрлерін атау. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру. Ойын
ойнаймыз.
Видеоролик: Қыс ерекшеліктерін
көрсету.
Қар кесегін салу жолдарын
көрсету.
Көптілділік: Қар-снег-
snow, қыс – зима –
winter.
-Балалар жұмысымызды бастамас
бұрын, саусағымызға жаттығу жасап алайық, сол кезде суретті
шаршамай, әдемі етіп саламыз.
Саусақ
жаттығуы:
Оң қолымда бес
саусақ,
Сол қолымда бес
саусақ
Қосып едім
екеуін,
Болып шықты он
саусақ.
Саусақпен салу әдісін
пайдаланамыз, сол кезде қар кесегінің суреті дайын
болады.
Сергіту
сәті:
Ұзын құлақ сұр
қоян,
Естіп қалып
сыбдырды,
Ойлы – қырлы
жерлерден
Ытқып, ытқып
секірді.
Енді орындарымызға отырып,
сурет салуды одан әрі жалғастырамыз.
|
Қар
Аққала
-
Қыс.
Жылдың 3 ай бар.
Желтоқсан,қаңтар, ақпан айы. Күн суық болады,қар жауады, аяз
болады, боран соғады. гу-гу-гу боран
соғады
Балалар үйде
отырады.
Далаға шығып шанамен
ойнаймыз
Ойын шартымен танысады,
тапсырманы орындайды.
Балалар қайталап
айтады.
Балалар тәрбиешімен бірге
қайталайды.
Балалар саусақпен салу
әдісімен қар кесегін салады.
Балалар қимылмен
жасайды.
|