Ізденістер.
Ұйымдастырушы
|
Балаларға
«Кішкентай балапан»
ертегісін теледидардан
көрсету.
Ертегі туралы сұрақ-жауап
алу
Ал сендер балапан туралы өлең тыңдағыларың
келе ме? «Шеп, шеп,
шөжелерім» Көк шалғында жайылым
бар, Тез келіңдер
жайылыңдар, Әлі - ақ, өсіп
толарсыңдар, Ақ тауықтай
боларсыңдар Өлең оқып бола бергенде, кіре беріс бөлмеден
жылаған дауыс бәрінің назарын бөліп
жібереді
Тосын
сәт: ««Балапандарын іздеген
тауық» Кіре беріс бөлмеде тауық жылап тұрады. Тауық
топқа кіреді Педагог: - Тауық сен неге жылап
тұрсың? Тауық: - Мен неге жыламайын, мен
балапандарымды таба алмай отырмын.. Мен үйдемін, балапандарым жоқ.
Балалар сендер сурет салуды білесіңдер ғой, менің балапандарымның
суретін салып
беріңдерші. Жұмыс бастамас бұрын педагог балалардан
балапанның қандай дене мүшелері бар екенін еске түсіргізеді.
Педагог слайдтан балапанның дене мүшелерін көрсетіп,
талдатқызады. - Балапанның басы мен денесі домалақ шар
тәрізді - Басында көзі мен тұмсығы, ал денесінде
қанаттары мен құйрық және аяқтары
бар. Тауық одан сайын
жылайды. Педагогтың іс әрекеттің орындалу барысын
түсіндіріп көрсетуі: Балапанның суретін салмас бұрын дәстүрден тыс
сурет салу техникасын
түсіндіреді.
Орталыққа
бөлу:
1.Балапанның суреті бейнеленген дайын суретті
бояу
2.Дәстүрден тыс субояқпен бастыру
әдісі
Картопты су бояққа басып параққа түсіреді.Бұл
балапанның басы Содан кейін екінші картопты бояуға малып басын
бейнелеп басқан жерден төмен тағы
бастырады. Бұл балапан денесі. Ұсақ бөліктерін
қылқаламның екінші ұшымен салып толықтырады. Әр балаға тауық суреті
бейнеленген суреттер таратылып,
беріледі.
Саусақ қол
жаттығулары «Балапан» Сары түсті
балапан Өзін сондай
ұнатам Қанаттарын
қағады. Қауырсынын
тарады. Шашсам болды
бидайды Жылдам жинап
алады.. Балалардың жеке
жұмысы. педагог әр балаға жекелей көмек көрсетеді,
сұрақ қойып балаларға көмек береді. Тауық балалар жұмысын
қадағалап, мадақтап жұмыстарына ол да, көмек
береді. Балалар салған суреттерін тақтаға қойылып,
балалар назарына ұсынылады. Жақсы орындаған суреттерді мадақтап,
марапаттайды. Тауық рахмет айтып
балалармен Тілдік қимылды ойын ойнатады.
«Көңіді
балапандар» Балапандар
басады, Аяқтарын топ
топ Топ топ. Топ
топ. Аяқтары
шаршаса, Қанаттарын
қағады: Шарт!, Шарт! Шарт!
Шарт! Содан кейін
отырып, Әсем биді
билейді. Шиқ! Шиқ! Шиқ!
Шиқ! Олар қашса, егер
де, Ұстай алмас, ешкім
де. Қаш! деген сөзге балалар, бытырап қашады,
тауық ұстап алғысы
келеді. Тауық рахметін
айтып, салған суреттерді себетке салып алып
кетеді.
|
Балалар ертегіні мұқият қарайды.
Ертегіні баяндап
береді
- Басы денесі домалақ шар
тәрізді.
Педагогтың көрсетіп жатқан әдісі мен
тәсілдеріне назар аударып,
отырады.
Екі қолдың бас және сұқ саусақтарын бірге
жымдастырып ұстайды. Қол басын айқастырып қанат қаққан қимыл
көрсетеді Жем шашу қимылын
көрсетеді.
Үстелді саусақ ұшымен
соғу
Тауық балаларды шеңберге
тұрғызып, Аяқтарын
топылдатады. Қолдарын
шапалақтайды. Жүрелеп
отырып, Оңға, солға қимыл
жасайды. Тым тырақай
қашады.
|