Материалдар / Ұйымдастырылған оқу қызмет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұйымдастырылған оқу қызмет

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2020
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Балауса» II - кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні: 06.04.2018 ж

Білім беру салалары: «Әлеумет»

Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы: «Гүлдер, гүлдер, әсем гүлдер»

Мақсаты: Шалғын гүлдері және гүлзарда өсетін гүлдер туралы түсіндіру; гүлдерді бостан – босқа жұлуға болмайтындығын айтып, экологиялық түсініктерін дамыту; табиғатты сүюге баулу

Сөздік жұмыс: Түймедағы – ромашка, қоңыраугүл - колокольчик

Қажетті құрал - жабдықтар: Гүлдердің суреттері

Әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Балалар, бізге біреу асығып келген сияқты. Кәне, қарайықшы?

Тәрбиеші сынған гүлді көрсетеді.

- Мен түймедағымын,

Қазір шала тірімін.

Ойнап жүріп балалар,

Таптап кетті, қараңдар!

- Балалар, мына гүлге не болғанынын қараңдаршы.

- Шалғындағы гүлді

Жұлып алдым бүгін.

Неге екенін білмеймін,

Тастай салдым бәрін.

- Су құйылған стақанда ол бір күн тұрды, бірақ солып қалды. Ал гүлдер шалғында қаншама күн өсіп тұратын еді.



Қызығушылығын көрсетеді.






- Гүлді сындырып тастаған.

Іздену -ұйымдастырушылық

Білімді өзектендіру.

- Балалар, мен сендерге шалғында болған бір оқиға туралы айтып берейін. Бірде бір топ бала шалғындыққа барады. Шалғындықта көптеген қоңыраугүлдер, түймедағы сияқты гүлдер өсіп тұр екен. Балалар «Кім көп гүл жинайды?» ойынын ойнайды. Олар жүгірді, секірді, сөйтіп әбден шаршады. Әрқайсысы өздеріне гүлдерден өріп баскиім - гүлтәж жасап, бастарына киді. Бірақ ауыр болған соң гүлтәждерін лақтырып тастады.

- Қалай ойлайсыңдар балалар, дұрыс жасады ма?

- Неге гүлдерді көп жұлуға болмайды?

Сөздік жұмыс.

«Гүлдерді аяқпен баспа!» ойыны. Шарты: тәрбиеші еденге қағаздан жасалған гүлдерді жайып тастайды. Балалар гүлдерді баспай арасынан өтулері тиіс.

«Ойды аяқта» ойыны. Шарты: тәрбиеші бір ойдың басын айтады, балалар оны аяқтайды. Мысалы: Мен шалғын гүлдерін жақсы көремін, өйткені...(мен оларды жұлмаймын). Біздің бақта үнемі әсем гүлдер болу үшін, мен оларды...(баспаймын). Аулам әдемі болсын деп, мен...(анаммен гүл отырғызамын). Гүлдер аулаға әдемі көрік береді және...(ауаны тазартады).

Жеке жұмыс өткізеді.


Тәрбиешіні тыңдайды.















Балалардың әрекеттеріне өздерінің пікірлерін айтады.


Қайталайды.




Балалар ойын ойнайды.





Белсене қатысады.












Рефлексивті түзеуші

Сұрақ – жауап әдісі арқылы оқу іс – әрекетінде алған білімдері қорытындыланады.

Сұрақтарға жауап береді. Бір – бірінің жауаптарын тыңдайды.

Күтілетін нәтиже:

Білуі немесе хабардар болуы: Шалғын гүлдері мен гүлзарда өсетін гүлдерді ажырата білуге берілген тапсырманы

Қалыптасқан әдет: Гүлдерді бостан – босқа жұлуға болмайтындығын, яғни экологиялық түсініктерді

Істей білуі: Гүлдердің пайдасы туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу, яғни коммуникативтік және ақпаратты талдау білу дағдыларын

Тәрбиеші: Джамбаева Л.Ж.

Тексерген: _______

Ескерту: _________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!