Материалдар / Ұжымдастыру мен зардаптары мен салдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұжымдастыру мен зардаптары мен салдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып жаратылыстану математикалық бағыт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2019
910
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: §29-30 1931-1933 жылдардағы ашаршылық ұжымдастыру мен отрықшыландырудың салдары мен зардаптары.

Мектеп: № 72 жалпы орта мектеп

Күні:

Оқытушының аты-жөні: Баймахан Е.М

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

1.Ұжымдастыру мен отырықшыландырудың салдары мен зардаптарын білуі тиіс.

2. Ашаршылық құрбандары туралы соңғы мәліметтерді және күштеп отырықшыландырудың зардаптарын түсінуі тиіс.

3.Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың демографиялық, әлеуметтік-экономикалық зардаптары туралы ойлауы тиіс.

Сабақтың мақ-

саттары

1.Қазақстандағы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық салдарынан болған адам шығынын меңгереді.

2.Марта Олкоттың «Әлеуметтік өткенді бағамдау: Орта Азия қазақтары» атты кітабында екі миллиондық құрбандық туралы айтылғанын түсінеді.

3.Біздің халқымыз бұл ашаршылықта өз тарихында ешқашан болмаған теңдесі жоқ қасіретке –демографиялық апатқа ұшырағанын , бұл қасіретті халқымыз «Ұлы нәубет» деп атағанын ойлайды.

Тілдік мақсат

Сөйлемді дұрыс құруға, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландырамын.

Алдыңғы білім


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)

Ресурстар

5мин










3мин



6мин














14мин












10мин



















3мин


3мин



















1мин

Жеке жұмыс

«Аукцион» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі.Аукционда әртүрлі деңгейдегі сұрақтар бар.Әрбір оқушы сұрақты алып,дайындалып, жауап береді.

Бағалау.Жауаптары «Фишкамен» бағаланады.

Толық жауап- қызыл фишка

Әлі толықтыруды қажет етеді- көк фишка

Жауап жоқ - сары фишка

Мен білмеймін - жасыл фишка

Топқа бөліну. Доппен бөлу.

Доппен бөлуде- топбасшысы бір-біріне допты беру арқылы өздерінің топ мүшелерін жинақтап,4 топқа бөлінеді.

1-топ

Жаңа сабақ.

Ой қозғау

Сұрақ-жауап .

1.1931-1933 жылдардағы ашаршылық. Ұжымдастыру мен отырықшыландырудың салдары мен зардаптары.

  • 1931-1933 жылдардағы ашаршылықтан қазақ халқы қанша адамға, неше пайызға кеміді?

  • Күштеп отырықшыландырудың, ұжымдастырудың қайсысы болмағанда ашаршылық болмас еді?

  • Олардың қаншасы аштықтан, қаншасы ауру-сырқаудан қырылды? стикерлерге жазып іледі.

Осы тапсырманың негізінде жаңа тақырып ашылады.

Бағалау.Топ басшысы дұрыс жауап берген баланы Бағалау парағы арқылы смайликтермен бағалайды.

Аты-жөні

1 топ

2топ

3топ

4топ

Жалпы баға

1







2







3







Мағынаны ашу.

Сталин бастаған кеңес мемлекетінің басшылары Қазақстанда болып жатқан аштықты білді ме,білсе неге тоқтатуға шара қолданбады. Бейнефильм көрсетемін.

Бейнефильмді топ болып талқылайды.Әр топ постер қорғайды.Постер арқылы тақырыпты ашады.

1-топАшаршылық туралы соңғы мәліметтер.

2-топ Күштеп отырықшыландырудың зардаптары.

3-топ Қазақстандағы қырғын ашаршылықты Сталин бастаған мемлекет басшылары білді ме?

4-топ Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың

Демографиялық,әлеуметтік-экономикалық зардаптарына тоқталыңдар..

Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөзімен бағаланады.


Топтық жұмыс.

Әр топ берілген тапсырманы топ болып орындайды.

1-топ « Бірлігі жоқ ел тозады,

Бірлігі күшті е озады »

«Саусақ бірікпей,

Ине ілікпейді.»мақал-мәтелдің мәнін ашу.

2-топ Мақал-мәтелден құралған жасырын сөзді тап.

3-топ Сал сөзінің мағынасын ашу.

4-топ Өлеңді мәнерлеп оқу.

Бағалау

Әр топ бір-бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды.

1-топ

2-топ

3-топ

4-топ







Мақал-мәтелдің мәнін ашу.

Мақал-мәтелден құралған жасырын сөзді тап.

Сал сөзінің мағынасын ашу.


Өлеңді мәнерлеп оқу.


1-топ





2-топ





3-топ





4-топ





Бағалау. Әр топтың жинаған жұлдызшасына, топ басшының қойған жиынтық бағасымен бағалаймын.

Рефлексия. Стикерге өз ойларын жазып, түсіндім, тағы білімімді толықтырғым келеді, маған көмек керек деген смаиликтерге апарып іледі.

- Түсіндім.

-Тағы білімімді толықтырғым келеді.

- Маған көмек керек...


Үй тапсырмасы: §29-30 толық оқып келу.

1931-1933 жылдардағы ашаршылық. Ұжымдастыру мен отырықшыландырудың салдары мен зардаптары туралы қосымша мәлімет жинау.



Сұрақтар жазылған парақшалар



Фишкалар





Доп






Пікірлер ағашы.

Стикер





Бағалау парағы

Смайликтер








Презинтация

Бейнефильм

Постер
























Бағалау парағы

Жұлдызшалар.













Смайликтер.

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтармен байланыс

Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.


Тапсырманы орындап,мақсатқа жетуіне байланысты топ басшыларының, мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы, өзара бағалау парағы,жұлдызшалар, фишкалар арқылы бағалау.

Қазақ тілі, дүниетану пәндерімен пәнаралық байланыс бар.Презентация,бейнефильм қолданамын. Интерактивті тақтаны 15 минуттан артық қолданбаймын.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:Бейнефильм көрсету арқылы жаңа сабақты ашу.


2:Постер жасау барысында қосымша мәліметтер іздестіру ғаламтордан және газет журналдардан.


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1: Оқушыда еркіндік болса сыныпта,Қолымен ұстап өзі пайдаланса.


2:Мәтінді толық оқып бір-біріне ашық сұрақтар қоя алса, нақты жауап беруге үйренсе.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1: Оқушылар мен диалогтық қарым –қатынас бұдан да жақсы болса.


2:АКТ-мен көбірек жұмыс жасауды немесе электронды оқулықты пайдалансам.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!