Жеке
жұмыс
«Аукцион» ойыны
үй тапсырмасын
тексеру үшін беріледі.Аукционда
әртүрлі деңгейдегі сұрақтар бар.Әрбір оқушы сұрақты
алып,дайындалып, жауап береді.
Бағалау.Жауаптары «Фишкамен»
бағаланады.
Толық жауап- қызыл
фишка
Әлі толықтыруды қажет етеді-
көк фишка
Жауап жоқ - сары
фишка
Мен білмеймін - жасыл
фишка
Топқа бөліну. Доппен
бөлу.
Доппен бөлуде- топбасшысы
бір-біріне допты беру арқылы өздерінің топ мүшелерін жинақтап,4
топқа бөлінеді.
1-топ
Жаңа
сабақ.
Ой
қозғау
Сұрақ-жауап
.
1.1931-1933 жылдардағы
ашаршылық. Ұжымдастыру мен отырықшыландырудың салдары мен
зардаптары.
-
1931-1933 жылдардағы
ашаршылықтан қазақ халқы қанша адамға, неше пайызға
кеміді?
-
Күштеп отырықшыландырудың,
ұжымдастырудың қайсысы болмағанда ашаршылық болмас
еді?
-
Олардың қаншасы аштықтан,
қаншасы ауру-сырқаудан қырылды? стикерлерге жазып
іледі.
Осы тапсырманың негізінде жаңа
тақырып ашылады.
Бағалау.Топ басшысы дұрыс жауап берген
баланы Бағалау парағы арқылы смайликтермен
бағалайды.
№
|
Аты-жөні
|
1 топ
|
2топ
|
3топ
|
4топ
|
Жалпы
баға
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
Мағынаны
ашу.
Сталин бастаған кеңес
мемлекетінің басшылары Қазақстанда болып жатқан аштықты білді
ме,білсе неге тоқтатуға шара қолданбады. Бейнефильм
көрсетемін.
Бейнефильмді топ болып
талқылайды.Әр топ постер қорғайды.Постер арқылы тақырыпты
ашады.
1-топАшаршылық туралы соңғы
мәліметтер.
2-топ Күштеп
отырықшыландырудың зардаптары.
3-топ Қазақстандағы қырғын
ашаршылықты Сталин бастаған мемлекет басшылары білді
ме?
4-топ Қазақстандағы жаппай
ұжымдастырудың
Демографиялық,әлеуметтік-экономикалық зардаптарына
тоқталыңдар..
Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөзімен
бағаланады.
Топтық
жұмыс.
Әр топ берілген тапсырманы топ
болып орындайды.
1-топ « Бірлігі жоқ ел
тозады,
Бірлігі күшті е озады
»
«Саусақ
бірікпей,
Ине ілікпейді.»мақал-мәтелдің
мәнін ашу.
2-топ Мақал-мәтелден құралған
жасырын сөзді тап.
3-топ Сал сөзінің мағынасын
ашу.
4-топ Өлеңді мәнерлеп
оқу.
Бағалау
Әр топ бір-бірін жұлдызшалар
арқылы бағалайды.
№
|
1-топ
|
2-топ
|
3-топ
|
4-топ
|
|
Мақал-мәтелдің мәнін
ашу.
|
Мақал-мәтелден құралған жасырын
сөзді тап.
|
Сал сөзінің мағынасын
ашу.
|
Өлеңді мәнерлеп
оқу.
|
1-топ
|
|
|
|
|
2-топ
|
|
|
|
|
3-топ
|
|
|
|
|
4-топ
|
|
|
|
|
Бағалау. Әр топтың жинаған
жұлдызшасына, топ басшының қойған жиынтық бағасымен
бағалаймын.
Рефлексия. Стикерге өз ойларын жазып,
түсіндім, тағы білімімді толықтырғым келеді, маған көмек керек
деген смаиликтерге апарып іледі.
-
Түсіндім.
-Тағы білімімді толықтырғым
келеді.
- Маған көмек
керек...
Үй
тапсырмасы: §29-30 толық оқып
келу.
1931-1933 жылдардағы
ашаршылық. Ұжымдастыру мен отырықшыландырудың салдары мен
зардаптары туралы қосымша мәлімет жинау.
|