САБАҚ: Ұлғайтқыш құралдар жайлы жалпы түсінік.
| Мектеп: Жамбыл орта мектібі |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Гүлзада |
СЫНЫП: 6 | Қатысқандар саны: 8 | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Ұлғайтқыш әйнектердің құрылысын бір-бірінен ажырата алу.Ұлғайтқыш құралдарды қолдану ережелерін білу;Ұлғайтқыш әйнектердің маңыздылығын түсіну.Ұлғайтқыш құралдарды зерхтаналық жұмыстарда қолдана алу.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Ұлғайтқыш әйнектердің құрылысын бір-бірінен ажырата алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Ұлғайтқыш құралдарды қолдану ережелерін біледі |
| Кейбір оқушылар: |
| Ұлғайтқыш әйнектердің маңыздылығын түсінеді.Ұлғайтқыш құралдарды зерхтаналық жұмыстарда қолдана алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Оқушылар жасуша туралы не білетіндерін еске түсіріп, өз ойларын айтуға дағдыланады.Оқушылар мәтінді түсініп оқуға үйренеді, мазмұнын ұғады.Мәтін бойынша өз ойларын айтуға сараптама жасауға үйренеді, шығармашылық қабілеттерін дамытады.Түсінгендерін кесте бойынша сызып жазуға дағдыланады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:Ұлғайтқыш құрал, микроскоп, ұлғайтқыш әйнек, қолдану тәсілдері, құрылысыЖасуша, өсімдік организмі, негізгі қасиеттері, органоидтарТіршілік әрекеті, өсуі, бөлінуіОрганикалық заттар, бейорганикалық заттар, қоректік заттар. |
|
|
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
| Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|
Алдыңғы оқу | Өсімдік тірі ағза. Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Ұйымдастыру10 мин | Шаттық шеңберіндегі өлең жолдарын оқу арқылы сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу.Зейінді шоғырландыру. Өткен сабақты пысықтау «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы сұрақ қою.Жасушаның құрылысы.Жасуша қабықшасының қызметі қандай ?Цитоплазманың құрамында қандай заттар бар?Пластидтер нешеге бөлінеді ?Вакуоль қайда орналасқан?Вакуольдің қызметі қандай ?Жасуша пішіндерін немен өлшейді?Жасушаның ашылу тарихыТақырыптағы терминдар арқылы топқа бөлу. | Интербелсенді тақта.Биология 6 сынып Р.Әлімқұлова «Атамұра» 2015жыл.Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық.Смайликтер. Конфеттер
|
Негізгі бөлім
20 мин | Қызығушылықты ояту. Суреттер көрсету арқылы сабықтың тақырыбы мен мақсатын анықтау, табыс критерийлерін талқылау. Мәтінмен жеке жұмыс.«Сократтық талдау»әдісі арқылы топтық жұмыс .Таныстырылым (постер)Сергіту сәті «Қара жорға биі» | Интербелсенді тақта.Биология 6 сынып Р.Әлімқұлова «Атамұра» 2015жыл. А3 форматты қағаз, маркерлер, стикерлер.Бағдаршам. Ұялы телефон.
|
Қорытынды бөлім15мин
Бағалау | «Иә-жоқ» лездік сұрақтар арқылы қорыту. «Иә-жоқ» карточкалары таратылады.Жасуша қоректенеді, тыныс алады, сыртқы орта әсеріне жауап береді. ИәЦитоплазма жасушаның негізгі бөлігі емес. ЖоқЖасуша қабықшасында ұсақ тесік болмайды. ЖоқӨсімдік жасушасының цитоплазмасында жасыл түсті пластидтер өте көп. ИәҚоректік заттарды өсімдік ерітінді күйінде тамыры арқылы сормайды. ЖоқӨсімдік тыныс алу кезінде оттегін бойына сіңіріп көмірқышқыл газын бөліп шығырады. Өзара бағалау парақшасыТоп №
Кері байланыс «алма ағашы» Оқушылар не түсінікті, не түсініксіз болғанын стикерге жазып, алма ағашына іледі.
| Интербелсенді тақта.Биология 6 сынып Р.Әлімқұлова «Атамұра» 2015жыл. «Иә-жоқ» карточкасы.«Алма ағашы»Бағалау парағы |