Материалдар / Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
123
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Сабақтың тақырыбы

Мерзімі

Жұмыс түрі

1

Көркем жазу дағдысын арттыру


Көшіріп жазу

2

Сөз бен мағына


Тапсырмалар

3

Сөздің тура және ауыспалы мағынасы


Тапсырмалар

4

Әдеби кітаптар оқыту


Мазмұндау, қима қағаздармен жұмыс

5

Көп мағыналы сөздер


Тапсырмалар

6

Сөз тұлғасы


тапсырмалар

7

Мәтін құрау


Тақырыпқа мәтін құрау

8

Дара және күрделі сөздер


Тапсырмалар

9

Қосымша түрлері


Тапсырмалар

10

Көрікті ойды көркемдеп жеткіз


Әңгіме құрау

11

Біріккен сөздер


Тапсырмалар

12

Менің сүйікті кейіпкерім


Тапсырмалар

13

Тест тапсырмалары


Тест

14

Дыбыстар.


Тапсырмалар

15

Мәтін құрау


Суреттермен жұмыс

16

Сөздік қор. Сөздік құрам.


Ереже

17

Буын. Тасымал


Тапсырмалар

18

Екпін және оның түрлері


Тапсырмалар

19

Мазмұндама жазу


Шығармашылық жұмыс

20

Орфография. Орфоэпия


Тапсырмалар

21

Үндестік заңы


Ереже жаттау

22

Сөз таптары


Тапсырмалар

23

Сөз таптары


Тапсырмалар

24

«Қатеңді тап» ойыны


Көшіріп жазу

25

Көркем жазу


Тапсырмалар

26

Сөйлем түрлері


Тапсырмалар

27

Берілген сөздерден мәтін құрау


Эссе жазу

28

Оқу шапшаңдығын тексеру


Минутқа оқу

29

Сөз таптарын қайталау. Жаттығулармен жұмыс. Диктант.


Қайталау тапсырмалары

30

Тест тапсырмасы


Диктант













1.СӨЗ ТҰЛҒАСЫ

1.Төмендегі сөздерден туынды сөз жаса. Ал, қой, ай, бақ, соқ, қыз, жаз, қыс. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

2.Төмендегі сөздерден түбірлес сөздер жаса. Ес, тоқ, жай, тай. ген ме Үлгі: көрші ік пе __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

3.«Менің қалам» деген тақырыпта мәтін құра және сөздердің түбірін тап. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ____________ ______________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

2. СӨЗ ТҰЛҒАСЫ

1.Мәтіндегі сөздерден қосымшаларды тап, оларды жұрнақтың түріне қарай ажыратып, сөз таптарына қарай талда. Әмірқандай әнді ешкім сала алмайды. Жай жүргенде Әмірқанды ешкім де елемейді. Әмірқан ән салса, сонда кім екенін білесің. Ән салса ол өзін-өзі ұмытады, әннің әуеніне төңкеріледі, оның дауыс көмейінен шықпайды, жүрегінен шығады.(Ж.Аймауытов) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

2.Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, туынды сөзді түсіндір. Бақа көлін... патша, Балық суын... патша, Жігіт елін... патша. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

3. «Гүлденген Астана» деген тақырыпқа мәтін құрап, оны тұлғасына қарай талда. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________















3. ДАРА ЖӘНЕ КҮРДЕЛІ СӨЗДЕР

1. Көп нүктенің орнына тиісті күрделі сөзді қойып, қалай жасалғанын түсіндір, біріккен сөздердің астын сыз.

Жеткенше соныменен Көкшетауға, Ала алмай ... сұрап сауға, Қалың қол Бурабайдың сағасына Кеп қонды, бітім қылмақ, талас дауға. Түбектей айнала тау - берік қорған, Қаптаған тау мен тасты ... орман, Бурабай жағасында Оқжетпес шың, Жағалай сол жерге әкеп әскер қонған. (С. Сейфуллин)

2. Мәтіндегі негізгі және туынды түбірден жасалған сөздерді тауып, қосымшаларын түрлеріне қарай талда. Қазақ жұтқа, ашаршылыққа ұшырады. Оның ауыртпалығы, өлімі, шығыны, қайғысы, зардабы қандайлық болды? Төңкерістің жақсы жақтары, еңбекшілер қожалығы, сот, оқу, мектеп, әйел теңдігі, жер алу, кедей баласы оқуға ұмтылу, жұмысшылар, ортақшылдар, жастар ұйымдары, жетімханалар олардың ісі, міне, осыларды келістіріп суреттеген жазушылар бар ма?(Ж.Аймауытов).

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

3.«Туған жер» тақырыбына өлең шығарып көр. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________









ДАРА ЖӘНЕ КҮРДЕЛІ СӨЗДЕР 1.Жұмбақтардың шешуін тауып, қос сөздерді түрлеріне қарай ажырат. а) Құшақ-құшақ мақта жүр, Құлап қалмай шаққа жүр. ә) Жардай дәулер соғысып, Жарқ-жұрқ етіп оқ ұшты. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 2.Қазақстандағы біріккен сөзден тұратын жер-су аттарын тауып, олар туралы білетін өлеңіңді жаз. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 3.Қысқарған сөздерге байланысты мәтін құрап, дара сөздердің астын сыз. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________







5. БІРІККЕН СӨЗДЕР 1.Төмендегі сөздерден біріккен сөз жаса. Алтын, күміс, нұр, бақыт, ай, күн, еш. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 2.Біріккен сөзден тұратын, жер-су аттарын жаз. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 3.«Жақсы ән мен тәтті күй» деген тақырыпқа ойтолғау жаз. Ішінде біріккен сөзден тұратын ән мен күйлер болсын. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

СӨЗДІҢ ТУРА ЖӘНЕ АУЫСПАЛЫ МАҒЫНАСЫ

1.Сөздің тура мағынасын қалай түсінесің?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Мәтіннен ауыспалы мағынада тұрған сөздерді тап.

Қазақ тілі аса бай тіл, икемді тіл. Орамын, бұрамын тауып, қисынын, орайын келтіріп пайдалансаң бұл тілмен сурет салуға, тас қашап, ағаш, текемет оюға болады-ау. Бұл тілден май тамады десе де сияр.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Мына сөздерден тура және ауыспалы мағынаны білдіретін сөз тіркестерін құра.

Жаңа, таяз, суық, жылы.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

КӨП МАҒЫНАЛЫ СӨЗДЕР

1.Өлеңнен көп мағыналы сөздерді тап.

Есік алды ор болды,

Үйдің алды жар болды,

Бай бетке қонды,

Кедей шетке қонды.

Етек-жеңім шолақ болды,

Киюге тоным жоқ-ақ болды.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Мына свздердің бастапқы және ауыспалы мағыналарына сөз тіркестерін құра.

Үлкен, жана, жақын, жеңіл.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Мәтінді көшіріп жаз.

Немересін сынау

Ертеде бір данышпан қария болыпты.

Қарт немересінің жолдасын кӛреді. Немересінің жолдасына әр түрлі тапсырмалар береді.

Сынайды. Қарт немересіне:

Жаман жігіт кӛрінбейсің, – депті. Немересі:

Ата, неге олай дейсіз? – деді. Атасы:

«Адамды досына қарап таны», – демей ме, халық мақалы.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________



















Жеке даму картасы


1

Оқушы аты-жөні

Жұмаш Әли

2

Сынып

5

3

Қай пән бойынша үлгерімі төмен?

Қазақ тілі

4

Оқушының тәртібі

Жақсы

5

Үлгермеу себебі

Баяу қимылдайды. Ойын ашық жеткізе алмауы

6

Оқушымен жұмыста қандай құралдар пайдаланылады?

Суреттер, қима қағаздар

7

Оқушының үлгере алмауын жоюда кімдермен бірлесе жұмыс жасалады?

Ата-анасы

8

Қанша уақыт жұмыс атқарылуда

Жыл бойы

9



Өзгерістер байқалды ма?



10




Жұмыс нәтижесі қандай?















Жеке даму картасы


1

Оқушы аты-жөні

Жұмаш Аяулым

2

Сынып

6

3

Қай пән бойынша үлгерімі төмен?

Қазақ тілі

4

Оқушының тәртібі

Жақсы

5

Үлгермеу себебі

Қызығушылығы аз. Оқуға салғырт қарау. Тұрақты қадағалаудың қажет ететіндігі.

6

Оқушымен жұмыста қандай құралдар пайдаланылады?

Суреттер, қима қағаздар

7

Оқушының үлгере алмауын жоюда кімдермен бірлесе жұмыс жасалады?

Ата-анасы, сынып жетекшісі

8

Қанша уақыт жұмыс атқарылуда

Жыл бойы

9



Өзгерістер байқалды ма?



10




Жұмыс нәтижесі қандай?












Жеке даму картасы

1

Оқушы аты-жөні

Самиғолла Ерасыл

2

Сынып

7

3

Қай пән бойынша үлгерімі төмен?

Қазақ тілі

4

Оқушының тәртібі

Жақсы

5

Үлгермеу себебі

Баяу қимылдайды, жасқаншақ. Ойын ашық жеткізе алмауы, жазу сауаттылығынң аздығы.

6

Оқушымен жұмыста қандай құралдар пайдаланылады?

Суреттер, қима қағаздар

7

Оқушының үлгере алмауын жоюда кімдермен бірлесе жұмыс жасалады?

Ата-анасы

8

Қанша уақыт жұмыс атқарылуда

Жыл бойы

9



Өзгерістер байқалды ма?



10




Жұмыс нәтижесі қандай?











Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже


1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге болмайды. 


2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру


3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы


4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес, сондықтан қиын материалды шама шарқынша бөлімдерге бөліп беру керек.


5.Жаңа өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.


6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін ойластыру керек.


7. Мұндай оқушылардың өзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін қалыптастыру.

 

 

Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады: 

- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;

- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады;

- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;

- Олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау қабілеттері бар.
















ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС


МАҚСАТЫ:


Shape1

Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.



МІНДЕТТЕРІ:

Shape2


1.Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау.

2.Мемлекеттік білім стандартын меңгерте отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату.

3.Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.





НЕГІЗГІ ПРИНЦИП:


Shape3

Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.



Б ОЛЖАМДАП ОТЫРҒАН НӘТИЖЕ:


Shape4

Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!