Сабақтың тақырыбы: Үлкен болған кезімде сыйлы болам өзім де. С.Көбеев. Атасы мен немересі. | Мұғалімнің аты-жөні:Карабасова СКүні: 12.10.18 |
СЫНЫП: 2Д
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрағынқояды• Мәтіннен сұрақтың жауабын табады |
Тілдік мақсат
| Диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл: бала мальчик ата дедушка boysТалқылауға арналған тармақтар:мазмұндау дегеніміз не?Ата ақылы қалай әсер етті?Айтылым бойынша ұсынытар:Бала не істеді? |
Құндылықтар | Адамгершілік ,жауапкершілік Рухани жаңғыру Ұлттық бірегейлікті сақтау құндылықтарды салт-дәстүріміз, ұлттық ойындар, ұлттық тағамдарды қастерлеуге бағыттауЖауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды қалыптастыру |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Сабақтың басы5минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Түстерге байланыстыОқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
маркерлер
Жұлдыз макеті. |
Сабақтың ортасы
20минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.Атасы немересі 6.5 жолды тұжырымдама стратегиясын құру. Үлгі ілінеді:«Синквейнә» әдісі1сөз КІМ? НЕ?2сөз ҚАНДАЙ?3сөз НЕ ІСТЕДІ?4сөзден тұратын сөйлем.Тақырыптың синонимі.Өз беттерінші жазады.«Ата» «Бала»Жазған тұжырымдамаларын ортаға оқиды.Миға шабуыл-Бүгін нені өттік?-НЕні білдік?-«Ата ақылы» өлеңі бойынша не айтпақшы ойы бар?-Көңіліңе не түйдің?8.Бағалау.-Жауап жазған парақтарын жинау бойынша.-Ауызша жауап бергені бойынша.9.Үйге тапсырма:Оқу, мазмұнын айту.Тұжырымдаманы аяқтау. |
Оқулық,мәтіндер.
Әдіс жинағы
|
Ортасы 10 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
| Оқулық түрлі-түсті маркерлер сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті2 минут |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|
Сабақтың соңы | Синтез«Таңда да таста» әдісі сұраққа жауап береді |
Доп стикер |
Кері байланыс3 минут
|
«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгісатыныңсуреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.суреті |
Дескрептор
| мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;− мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрақтарын қояды;− қойылған сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқиды
|
|
\Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
| Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы А?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды А?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? |
|
|
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |