-Дұрыс, кішкентай текшені
үлкеніне қойып тексереміз.
Педогог бір баланы тақтаға
шақырады.
Одан үлкен текшелерді бір
қатарға қойып шығуды тапсырады. Содаң соң екінші баланы шақырып,
кішкентай текшелерді үлкен текшелердің үстіне қойып шығуды
өтінеді.
-Текшелерді қай қолмен алу
керек?
-Оларды қай жақтан бастап қою
керек?
Балалардың жауабын тыңдап
болғаннан кейін педогог:
-Дұрыс, текшелерді оң қолмен
алып, солдан оңға қарай рет-ретімен қою
керек.
-Үлкен текшелер жетті
ме?
-Кішкентай текше көп
пе?
-Қайсысы
аз?
Содаң соң педогог кішкентай
текшені алып тастайды да, балалардан
сұрайды:
-Енді текшелер теңесті
ме?
-Текшелер теңдей дедіңдер.
Неге олай ойлайсыңдар?
Содан кейін балалардан
көздерін жұмуды сұрап, кішкентай текшенің тағы біреуін алып
тастайды.
«Жануарларды жапсыр»
ойыны.
Жұмыс дәптеріндегі 18 -оқу іс-
әрекеті,
1- тапсырма, жапсырмамен
жұмыс: Үлкен және кішкентай аю.
Педогог балаларға жұмбақ
жасырады:
«Қысы- жазы бір
түсті».
(Шырша)
-Ол
не?
Педогог балалардың назарын
шыршалардың суретіне аударады.
-Сендердің дәптерлеріңде
қандай шыршалардың суреті салынған?
Содаң соң педогог балаларға
жапсырмаларды ұсынады.
Биік шыршаның астына- үлкен
аюды, аласа шыршаның астына- кішкентай аюды жапсыру
тапсырылады.
-Үлкен аю қай шыршаның астында
тұр?
-Кішкентай аю қандай шыршаның
астында тұр?
Билингвальді
компонент: Үлкен- большой,
кішкентай- маленький.
Сергіту сәті:
«Аю».
Тәтті көрсе бас
салар,
Айнымайды
баладан.
Үп -үлкен боп
жасқанар,
Кіп- кішкентай
арадан.
«Үлкен және кішкентай киіз
үйлер» ойыны.
Педогог балаларға үстелдегі
үлестірмелі материалдар мен жолақтар салынған тәрелкені
көрсетеді.
Үлкен киіз үйлерді жоғарғы
жолаққа, ал төменгісіне сонымен бірдей етіп кішкентай киіз үйлерді
орналастырыңдар. Солдан оңға қарай орналастыру
керек.
-Үлкен киіз үйлер мен
кішкентай киіз үйлер саны тең бе?
-Үлкен киіз үйлер қайда
тұр?
-Кішкентай киіз үйлер
қайда?
-Енді тексеріп көрейік. Үлкен
киіз үйдің үстіне кішкентайларын қойып
салыстырыңдар?
-Қайсысы көп, қайсысы аз
екен?
Жеке жұмыс
жүргізеді.
|
Бірінші шыққан бала үлкен
текшелерді бір қатарға қатарластырып қойып шығады. Екінші бала
кішкентай текшелерді үлкен текшелердің үстіне
қояады.
-Оң
қолмен.
-Солдан оңға
қарай.
-Жоқ.
-Кішкентай текшелер
көп.
-Үлкен
аз.
-Енді
теңесті.
-Өйткені артық текше
жоқ.
Көздерін ашқаннан кейін
қайсысының көп, қайсысының аз екенін
айтады.
-Шырша.
-Биік және
аласа.
Балалар тапсырманы
орындайды.
-Биік
шыршаның.
-Аласа
шыршаның.
Қайталайды:
Қайталайды:
Үлкен -большой,
кішкентай- маленький.
Балалар қимыл қозғалыстар
жасайды.
Балалар жоғарғы жолаққа үш
үлкен киіз үй, төменгі жолаққа, әр үлкен киіз үйдің астына
кішкентай киіз үй салып шығады.
Жауап
береді.
-Кішкентай киіз үй мен үлкен
киіз үй тең.
-Жоғарғы
жолақта.
-Төменгі
жолақта.
Балалар кішкентай киіз үйлерді
үлкен киіз үйдің үстіне қойып
салыстырады.
-Олардың саны
бірдей.
|