Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Топта жұмыс жасау ережені
еске түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
|
Шеңбер бойынмен тұрған
оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек
1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
|
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін
мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мәдениет сөзі латын тілінен
аударғанда қандай мағына
білдіреді?
Қазақтың кәсіби театры туралы
қандай ой айтасыз?
|
|
.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
тапсырма:
Блум таксономиясы
бойынша саралау
тапсырмасы
Білу
|
Түсіну
|
Қолдану
|
Бүгінгі қазақ
театры туралы білетініңді 4-5 сөйлеммен
жазыңыз.
|
Қазақ кәсіби
театр өнерін дара диаграммаға салып
көрсетіңіз
|
Театр өнерінің
басты ерекшелігін топтастырып жазыңыз
|
Талдау
|
Жинақтау
|
Бағамдау
|
Театр өнері мен кино өнерін
«Қос диаграммаға» салып салыстырыңыз
|
Қазақ драма
театры және қазақты әлемге танытқан театр қайраткерлері жайлы
ойыңды жинақтап 4-5 сөйлеммен жазыңыз
|
Сіздің ойыңызша
театр мәдениеті қандай болу керек? «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы
жазыңыз.
|
|
Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы
– 4 балл.
-Ойларын
жеткізеді.
|
Оқулық.
|
|
тапсырма:
Мәдениет, өнер,
теарт. Осы мәселе бойынша, бейне, аудиоматериалдар
іздестір.Табылған ақпараттар туралы топ мүшелерімен ой
бөліс.
|
Топ мүшелерімен ой
бөліседі. Тапсырмаларды
орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
- Мәдениет, өнер,
театр. Осы мәселе бойынша, бейне, аудиоматериалдар
іздестіреді
.Табылған ақпараттар
туралы топ мүшелерімен ой
бөліседі.
|
Оқулық,
аудоматериалдар.
|
|
тапсырма:
Ұлттық мәдениет
қатыстырып, сөйлемдер құра.
|
Қазіргі заманға сай
сойлем ұлттық мәдениет
жазады.
|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
-Ұлттық мәдениет
қатыстырып, сөйлемдер
құрады.
-Бірлесіп тапсырманы
орындайды.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|