Ұйымдастыру кезеңі
3минут
|
Психологиялық
ахуал
|
Қолдың суреті салынған
түрлі-түсті қағаздан қиып алынған бес саусақ таратылып, әр түске
байланысты жақсы тілек айтылады.
|
Мұғаліммен амандасу.
Таратылған қолдың түсіне байланысты мінездемені тактадан
оқиды
|
Үй тапсырмасын тексеру 6
минут
|
Сұрақ- жауап «Кісінің кісілігі киімінде
емес-білімінде»
«Гүл оюы»арқылы топқа
бөлу
|
Гүл оюының әрбір бөлігіне сән,стиль, дизайн жөнінде сұрақ
жасырылған I. Қызыл
түске: 1.Дизайн өнері
дегеніміз не?
2.Сәнде неше бағыт бар?
3. Сұлбасына байланысты көйлектер қандай түрге
бөлінеді?
II.Сары түске :1. Дизайнның қандай
түрлерін білесіндер?
2. Ою-өрнек неше топқа
бөлінеді?
3.Сән дегеніміз не?
III.Көк түске 1. Қазақ халқының
қолөнерінен дизайнды қалай байқауға
болады?
2.Киімге қойылатын талаптарды
ата
3. Қазақ қыздарының бас
киімі?
IV. Жасыл түске: 1.Қазақстан Дизайнерлер
Одағы қашан құрылды? 2.Қолданылуына қарай киім қандай түрлерге
бөлінеді?
3.Киімде неше стиль
бар?
|
Әр топ өзі қалаған түстегі гүл оюы бар конвертті таңдап
алады. Сұрақтарға жауап береді.
Жауаптар:
I.1.Кез-келген бұйымның
жаңа үлгісін жан-жақты салыстырып,заман талабына сай
жасау.
2.Сәнде 2бағыт бар.
3.Сұлбасына байланысты қыналған, жартылай қыналған,
трапеция, кең,сопақ болып бөлінеді.
II.Өндірістік,
графикалық,интерьерлік, жиҺаздық
т.б.
2.Ою-өрнек 4 топқа
бөлінеді.
3.Сән-әлеументтік,экономикалық , қоғамдық
құбылыс
III.1.Ыдыс- аяқ сандық пен
кебеже,ұлттық қару-жарақ,т.с.с
2.Экономикалық,эстетикалық,гигиеналық.эксплуатациялық.
3.Қазақ қызының бас киімі-сәукеле
IV.1.Қазақстан Дизайнерлер
Одағы 1987 жылы құрылды.
2.Қолданылуына қарай киім , 3түрге
бөлінеді.
3. Киімде 4 стиль бар
|
Жаңа сабақ
15минут
Бекіту
2мин
|
Тақырыпты түсіндіру
«Ағаш көркі-жапырақ,
Адам көркі-шүберек»
|
Слайд көрсету арқылы жаңа такырыпты түсіндіру,ұлттық
киімнің бұрынғы сән үлгісі мен қазіргі сән үлгісіне
тоқталу
|
Слайдты тамашалайды,өз
ойларын, пікірін айту арқылы жаңа тақырыпты меңгереді. Мұғалімді
тыңдайды,білімде-рін толықтырады
|
Шығармашылық тапсырма
Зерттеу жұмысы
|
Оқушыларға өздерін дизайнер ретінде сезініп слайдтан көрген
ұлттық киім үлгілерінің тиімді-тиімсіз жақтарын жазып шығуды
тапсырады.
4 топқа ұлттық ер және
әйел адамдардың киімінің дизайнын
сипаттау
|
Оқушылар өз қиялына ерік бере отырып, жаңа киімнің
сипаттамасын жазып шығуға тырысады
Әр топ слайдпен көрсетілген киім үлгілеріне сипаттама
береді
|