Кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 3минут | Психологиялық ахуал | Қолдың суреті салынған түрлі-түсті қағаздан қиып алынған бес саусақ таратылып, әр түске байланысты жақсы тілек айтылады. | Мұғаліммен амандасу. Таратылған қолдың түсіне байланысты мінездемені тактадан оқиды |
Үй тапсырмасын тексеру 6 минут
| Сұрақ- жауап «Кісінің кісілігі киімінде емес-білімінде»«Гүл оюы»арқылы топқа бөлу | Гүл оюының әрбір бөлігіне сән,стиль, дизайн жөнінде сұрақ жасырылған I. Қызыл түске: 1.Дизайн өнері дегеніміз не?2.Сәнде неше бағыт бар? 3. Сұлбасына байланысты көйлектер қандай түрге бөлінеді?II.Сары түске :1. Дизайнның қандай түрлерін білесіндер?2. Ою-өрнек неше топқа бөлінеді?3.Сән дегеніміз не?III.Көк түске 1. Қазақ халқының қолөнерінен дизайнды қалай байқауға болады?2.Киімге қойылатын талаптарды ата3. Қазақ қыздарының бас киімі?IV. Жасыл түске: 1.Қазақстан Дизайнерлер Одағы қашан құрылды? 2.Қолданылуына қарай киім қандай түрлерге бөлінеді?3.Киімде неше стиль бар? | Әр топ өзі қалаған түстегі гүл оюы бар конвертті таңдап алады. Сұрақтарға жауап береді. Жауаптар:I.1.Кез-келген бұйымның жаңа үлгісін жан-жақты салыстырып,заман талабына сай жасау.2.Сәнде 2бағыт бар.3.Сұлбасына байланысты қыналған, жартылай қыналған, трапеция, кең,сопақ болып бөлінеді.II.Өндірістік, графикалық,интерьерлік, жиҺаздық т.б.2.Ою-өрнек 4 топқа бөлінеді.3.Сән-әлеументтік,экономикалық , қоғамдық құбылысIII.1.Ыдыс- аяқ сандық пен кебеже,ұлттық қару-жарақ,т.с.с2.Экономикалық,эстетикалық,гигиеналық.эксплуатациялық. 3.Қазақ қызының бас киімі-сәукелеIV.1.Қазақстан Дизайнерлер Одағы 1987 жылы құрылды. 2.Қолданылуына қарай киім , 3түрге бөлінеді.3. Киімде 4 стиль бар
|
Жаңа сабақ15минут
Бекіту 2мин | Тақырыпты түсіндіру«Ағаш көркі-жапырақ, Адам көркі-шүберек»
| Слайд көрсету арқылы жаңа такырыпты түсіндіру,ұлттық киімнің бұрынғы сән үлгісі мен қазіргі сән үлгісіне тоқталу
| Слайдты тамашалайды,өз ойларын, пікірін айту арқылы жаңа тақырыпты меңгереді. Мұғалімді тыңдайды,білімде-рін толықтырады |
| Шығармашылық тапсырма
Зерттеу жұмысы
| Оқушыларға өздерін дизайнер ретінде сезініп слайдтан көрген ұлттық киім үлгілерінің тиімді-тиімсіз жақтарын жазып шығуды тапсырады.
4 топқа ұлттық ер және әйел адамдардың киімінің дизайнын сипаттау | Оқушылар өз қиялына ерік бере отырып, жаңа киімнің сипаттамасын жазып шығуға тырысады
Әр топ слайдпен көрсетілген киім үлгілеріне сипаттама береді
|
Сарамандық жұмыс7минут | Киім үлгісін сызу | Ұлттық нақыштағы бірақ замануи киім үлгісін сызуға қажетті құрал-жабдықтарды ұсыну | Ұлттық нақыштағы бірақ замануи киім үлгісін сызу |
Үйге тапсырма 2минут | Ізденіс, шығармашылық тапсырма | Қазақстанның ұлттық нақышта жұмыс істейтін атақты дизайнері туралы мәлімет дайындап келу | Тапсырманы күнделікке жазып алу |
Бағалау2минут |
| Стикерлер жапсыру арқылы бағалау: қызыл стикер-5;жасыл-4; сары-3 деген баға
| Оқушылар сабақ соңында баға қойылған стикерлерді алып кетеді |
Сабақтың соңы3минут | рефлексия | Бас бармақ-түсіндім Балаң үйрек-білгім келедіОртан терек-қиын болды Шылдыр шүмек-тырысамынКішкене бөбек-үйрендім | Саусақтарға сақина салу арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді |