Материалдар / Ұлттық ойын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлттық ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Бөлім: Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті

Ойын ережесін құру


Мектеп: Жалпы білім беретін №28 орта мектеп

Күні:

Мұғалім:Махсутова Д.Е

Сынып: 1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Ұлттық ойын

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары:

1.3.7.1. Мұғалімнің көмегімен әртүрлі жанр бойынша (хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағын мәтін/жай сөйлемдер құрап жазу

1.3.9.3 Мұғалім көмегімен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату

Табыс критерийі:

Барлық оқушы: Мұғалім көмегімен ойын туралы нұсқаулық жазады.

Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсініп алуға ұмтылады.Сөздерді дұрыс тасымалдауға қалыптасады. Ұлттық ойын түрлерін біледі.

Оқушылардың көпшілігі: Ойын ережесін құра алады. Тасымалдан кеткен қатені мұғалім көмегімен табады

Кейбір оқушылар: Өз беттерімен ойын ережесін шығара алады. Тасымал қатесін өз бетімен тауып түзетеді

Күтілетін нәтиже

Мәтін мазмұнын жан-жақты талдайды. Басталған ойды өрбітіп, мәтінді жалғастырады. Сөздерді буынға ажыратуды біледі. Сөздердің жуан, жіңішке айтылуына мән береді.

Осыған дейін меңгерілген білім

Мәтіндегі ойынды түсініп ойнай алады. Мәтін мазмұнын талдауға берілген жаттығуларды орындайды. Бас әріппен жазылатын сөздердің емлесіне қатысты ережені еске түсіреді. Өздері ойын ережесін құрастырады.


Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төмендегі ескертпелерді өзіңіз жоспарлаған жаттығулармен алмастырыңыз)

Дерек көздері

Басы

0-3 мин


4-6 мин


Психологиялық ахуал қалыптастыру

(Ұ) Мұғалім «Қал қалай? Осылай!» ойынын ұсынады.

Əр сұраққа балалар хормен «Осылай!» деп жауап береді де, қолмен дұрыс бағытты көрсетеді (əрекет).

  • Қал қалай? – Осылай! (Бас бармағын көтереді).

  • Жүріс қалай? – Осылай! (Алақанда екі саусақпен «адымдайды»).

  • Жүгіріс ше? Осылай! олдарын шынтағынан бүгіп, жүгіргендегідей етіп қозғалтады).

  • Түнгі ұйқы? Осылай! олдарын бетінің астына салып, бастарын түсіреді).

  • Аласың ба? Осылай! (Қолдарымен қармайтын əрекеттер жасайды). Бергенде ше? Осылай! олдарымен бір затты беріп тұрғандай қозғалтады).

  • Ойын қалай? Осылай! зулерін ауаға толтырып, оларды алақандарымен ұрады).

- Ұрысқанда? – Осылай! (Саусағымен көршісін қорқытады)

Көңіл-күй қалай?

-Осылай (Бас бармағын көрсетеді)

Ұлттық ойын туралы бейнежазба көрсету

-Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіңдер?

-Ұлттық ойын қайда ойналады?




Ортасы

7-17 мин






18-30 мин





















31-40 мин


(Жеке)Ұлттық ойын түрлерінің суреттерін таратып беру

1-топ : Асық ойыны

2-топ: Теңге ілу

3-топ. Арқан тартыс

4-топ Сақина тастамақ


Әр оқушыға нұсқаулық бетшесін таратып беріп, суретке қарай отырып нұсқаулық жазуды тапсыру.


Ойынның аты


Жарысқа қатысушылар


Ойын өтетін орын


Ойын атрибуттары


Ойын ережесі,уақыты


Ойыншы мақсаты


Сергіту сәті

«Ұшты-ұшты» ойыны


(Т) «Іздеуші» әдісі

Топ мүшелері 1 хатшы, қалғаны іздеуші болып бөлінеді.

Әр топ өзіне берілген ойынның ережесін жардағы сөйлемдерден

іздеп табады да хатшыға әкеліп береді.Хатшы сөйлемді ретімен орналастырып жабыстырады да ортаға таныстырады.Аяқталмай қалған ойынды өздері аяқтауы керек.


1-топ Сиқырлы таяқ (көк)

Оқушылар дөңгелене тұрады.

Ортаға таяғы бар оқушы шығады.

Оқушыларды ретімен санайды.

Ойын бастаушы бір санды атайды.

Сол сандағы оқушы таяқты ұстап қалады


2-топ «Аударыспақ »ойыны

Жылқы малымен ойналады.

Аударыспаққа спортшылар қатысады.

Екі адамның ер үстінен аударып алу сайысы.

Мықты адам жеңеді


3-топ Соқыртеке

Ортаға орамалмен көзі байланған баланы шығарады.

Шеңбер бойы тұрған балалар «соқыртекені» түртеді.

Сол кезде ол түрткен ойыншыны ұстап алып, атын айтуы тиіс.

Ұсталған бала « Соқыртеке» болады


4-топ Сақина тастамақ

Сақина тастауда оқушылар отырады.

Ортаға бастаушы шығып сақинаны салады.

«Сақинам кімде?» деп сұрайды.

Сақина бар оқушы білдірмей шығуы керек


Құраған ойындарын тақтамен салыстырады.

Топтар бір-бірін смайликпен бағалайды.

Ойын, бір ,шеңбер сөздерін тасымалдайды.

(Ж) «Екі сұрақ» әдісі

Ұлттық ойын туралы бір-біріне сұрақ қояды.
































Соңы

40-45 мин


Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты бағдаршам көздеріне жапсырады.

Қосымша ақпарат

Дефференция – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Бағалау – Оқушылардың жетістігі мен тексеруді қалай білімін тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс: еңбекке баулу, музыка

Қауіпсіздік ережелері: еңбекке баулу сабағында ескерілетін қауіпсіздік ережелері

АКТ

Тапсырма : (Кейбір оқушыларға)

Топтық жұмыста хатшы қызметін атқару


Бағалау:

Топтың бір-бірін бағалауы.

Кері байланыс.

Құндылықтар:

Ақиқат, дұрыс әрекет, тыныштық, қиянат жасамау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!