Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Бөлім: Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті Ойын ережесін құру |
Мектеп: Жалпы білім беретін №28 орта мектеп |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім:Махсутова Д.Е |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық ойын |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары: |
1.3.7.1. Мұғалімнің көмегімен әртүрлі жанр бойынша (хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағын мәтін/жай сөйлемдер құрап жазу 1.3.9.3 Мұғалім көмегімен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату |
|||||||||||||||||
|
Табыс критерийі: |
Барлық оқушы: Мұғалім көмегімен ойын туралы нұсқаулық жазады. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсініп алуға ұмтылады.Сөздерді дұрыс тасымалдауға қалыптасады. Ұлттық ойын түрлерін біледі. |
|||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі: Ойын ережесін құра алады. Тасымалдан кеткен қатені мұғалім көмегімен табады |
||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Өз беттерімен ойын ережесін шығара алады. Тасымал қатесін өз бетімен тауып түзетеді |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Мәтін мазмұнын жан-жақты талдайды. Басталған ойды өрбітіп, мәтінді жалғастырады. Сөздерді буынға ажыратуды біледі. Сөздердің жуан, жіңішке айтылуына мән береді. |
|||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Мәтіндегі ойынды түсініп ойнай алады. Мәтін мазмұнын талдауға берілген жаттығуларды орындайды. Бас әріппен жазылатын сөздердің емлесіне қатысты ережені еске түсіреді. Өздері ойын ережесін құрастырады. |
|||||||||||||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төмендегі ескертпелерді өзіңіз жоспарлаған жаттығулармен алмастырыңыз) |
Дерек көздері |
||||||||||||||||
|
Басы 0-3 мин 4-6 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру (Ұ) Мұғалім «Қал қалай? Осылай!» ойынын ұсынады. Əр сұраққа балалар хормен «Осылай!» деп жауап береді де, қолмен дұрыс бағытты көрсетеді (əрекет).
- Ұрысқанда? – Осылай! (Саусағымен көршісін қорқытады) Көңіл-күй қалай? -Осылай (Бас бармағын көрсетеді) Ұлттық ойын туралы бейнежазба көрсету -Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіңдер? -Ұлттық ойын қайда ойналады? |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 7-17 мин 18-30 мин 31-40 мин |
(Жеке)Ұлттық ойын түрлерінің суреттерін таратып беру 1-топ : Асық ойыны 2-топ: Теңге ілу 3-топ. Арқан тартыс 4-топ Сақина тастамақ
Әр оқушыға нұсқаулық бетшесін таратып беріп, суретке қарай отырып нұсқаулық жазуды тапсыру.
Сергіту сәті «Ұшты-ұшты» ойыны
(Т) «Іздеуші» әдісі Топ мүшелері 1 хатшы, қалғаны іздеуші болып бөлінеді. Әр топ өзіне берілген ойынның ережесін жардағы сөйлемдерден іздеп табады да хатшыға әкеліп береді.Хатшы сөйлемді ретімен орналастырып жабыстырады да ортаға таныстырады.Аяқталмай қалған ойынды өздері аяқтауы керек.
1-топ Сиқырлы таяқ (көк) Оқушылар дөңгелене тұрады. Ортаға таяғы бар оқушы шығады. Оқушыларды ретімен санайды. Ойын бастаушы бір санды атайды. Сол сандағы оқушы таяқты ұстап қалады
2-топ «Аударыспақ »ойыны Жылқы малымен ойналады. Аударыспаққа спортшылар қатысады. Екі адамның ер үстінен аударып алу сайысы. Мықты адам жеңеді
3-топ Соқыртеке Ортаға орамалмен көзі байланған баланы шығарады. Шеңбер бойы тұрған балалар «соқыртекені» түртеді. Сол кезде ол түрткен ойыншыны ұстап алып, атын айтуы тиіс. Ұсталған бала « Соқыртеке» болады
4-топ Сақина тастамақ Сақина тастауда оқушылар отырады. Ортаға бастаушы шығып сақинаны салады. «Сақинам кімде?» деп сұрайды. Сақина бар оқушы білдірмей шығуы керек
Құраған ойындарын тақтамен салыстырады. Топтар бір-бірін смайликпен бағалайды. Ойын, бір ,шеңбер сөздерін тасымалдайды. (Ж) «Екі сұрақ» әдісі Ұлттық ойын туралы бір-біріне сұрақ қояды.
|
|
||||||||||||||||
|
Соңы 40-45 мин
|
Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты бағдаршам көздеріне жапсырады. |
|||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
|
Дефференция – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? |
Бағалау – Оқушылардың жетістігі мен тексеруді қалай білімін тексеруді жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс: еңбекке баулу, музыка Қауіпсіздік ережелері: еңбекке баулу сабағында ескерілетін қауіпсіздік ережелері АКТ |
||||||||||||||||
|
Тапсырма : (Кейбір оқушыларға) Топтық жұмыста хатшы қызметін атқару
|
Бағалау: Топтың бір-бірін бағалауы. Кері байланыс. |
Құндылықтар: Ақиқат, дұрыс әрекет, тыныштық, қиянат жасамау. |
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық ойын
Ұлттық ойын
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Бөлім: Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті Ойын ережесін құру |
Мектеп: Жалпы білім беретін №28 орта мектеп |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім:Махсутова Д.Е |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық ойын |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары: |
1.3.7.1. Мұғалімнің көмегімен әртүрлі жанр бойынша (хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағын мәтін/жай сөйлемдер құрап жазу 1.3.9.3 Мұғалім көмегімен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату |
|||||||||||||||||
|
Табыс критерийі: |
Барлық оқушы: Мұғалім көмегімен ойын туралы нұсқаулық жазады. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсініп алуға ұмтылады.Сөздерді дұрыс тасымалдауға қалыптасады. Ұлттық ойын түрлерін біледі. |
|||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі: Ойын ережесін құра алады. Тасымалдан кеткен қатені мұғалім көмегімен табады |
||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Өз беттерімен ойын ережесін шығара алады. Тасымал қатесін өз бетімен тауып түзетеді |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Мәтін мазмұнын жан-жақты талдайды. Басталған ойды өрбітіп, мәтінді жалғастырады. Сөздерді буынға ажыратуды біледі. Сөздердің жуан, жіңішке айтылуына мән береді. |
|||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Мәтіндегі ойынды түсініп ойнай алады. Мәтін мазмұнын талдауға берілген жаттығуларды орындайды. Бас әріппен жазылатын сөздердің емлесіне қатысты ережені еске түсіреді. Өздері ойын ережесін құрастырады. |
|||||||||||||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төмендегі ескертпелерді өзіңіз жоспарлаған жаттығулармен алмастырыңыз) |
Дерек көздері |
||||||||||||||||
|
Басы 0-3 мин 4-6 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру (Ұ) Мұғалім «Қал қалай? Осылай!» ойынын ұсынады. Əр сұраққа балалар хормен «Осылай!» деп жауап береді де, қолмен дұрыс бағытты көрсетеді (əрекет).
- Ұрысқанда? – Осылай! (Саусағымен көршісін қорқытады) Көңіл-күй қалай? -Осылай (Бас бармағын көрсетеді) Ұлттық ойын туралы бейнежазба көрсету -Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіңдер? -Ұлттық ойын қайда ойналады? |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 7-17 мин 18-30 мин 31-40 мин |
(Жеке)Ұлттық ойын түрлерінің суреттерін таратып беру 1-топ : Асық ойыны 2-топ: Теңге ілу 3-топ. Арқан тартыс 4-топ Сақина тастамақ
Әр оқушыға нұсқаулық бетшесін таратып беріп, суретке қарай отырып нұсқаулық жазуды тапсыру.
Сергіту сәті «Ұшты-ұшты» ойыны
(Т) «Іздеуші» әдісі Топ мүшелері 1 хатшы, қалғаны іздеуші болып бөлінеді. Әр топ өзіне берілген ойынның ережесін жардағы сөйлемдерден іздеп табады да хатшыға әкеліп береді.Хатшы сөйлемді ретімен орналастырып жабыстырады да ортаға таныстырады.Аяқталмай қалған ойынды өздері аяқтауы керек.
1-топ Сиқырлы таяқ (көк) Оқушылар дөңгелене тұрады. Ортаға таяғы бар оқушы шығады. Оқушыларды ретімен санайды. Ойын бастаушы бір санды атайды. Сол сандағы оқушы таяқты ұстап қалады
2-топ «Аударыспақ »ойыны Жылқы малымен ойналады. Аударыспаққа спортшылар қатысады. Екі адамның ер үстінен аударып алу сайысы. Мықты адам жеңеді
3-топ Соқыртеке Ортаға орамалмен көзі байланған баланы шығарады. Шеңбер бойы тұрған балалар «соқыртекені» түртеді. Сол кезде ол түрткен ойыншыны ұстап алып, атын айтуы тиіс. Ұсталған бала « Соқыртеке» болады
4-топ Сақина тастамақ Сақина тастауда оқушылар отырады. Ортаға бастаушы шығып сақинаны салады. «Сақинам кімде?» деп сұрайды. Сақина бар оқушы білдірмей шығуы керек
Құраған ойындарын тақтамен салыстырады. Топтар бір-бірін смайликпен бағалайды. Ойын, бір ,шеңбер сөздерін тасымалдайды. (Ж) «Екі сұрақ» әдісі Ұлттық ойын туралы бір-біріне сұрақ қояды.
|
|
||||||||||||||||
|
Соңы 40-45 мин
|
Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты бағдаршам көздеріне жапсырады. |
|||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
|
Дефференция – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? |
Бағалау – Оқушылардың жетістігі мен тексеруді қалай білімін тексеруді жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс: еңбекке баулу, музыка Қауіпсіздік ережелері: еңбекке баулу сабағында ескерілетін қауіпсіздік ережелері АКТ |
||||||||||||||||
|
Тапсырма : (Кейбір оқушыларға) Топтық жұмыста хатшы қызметін атқару
|
Бағалау: Топтың бір-бірін бағалауы. Кері байланыс. |
Құндылықтар: Ақиқат, дұрыс әрекет, тыныштық, қиянат жасамау. |
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















