Материалдар / Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі

Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш класс мұғалімдеріне. Сауат ашудан ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2020
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: Сауат ашу

Бөлім: №6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Күні:

Сынып: 1

Мектеп: №34орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Ғазизова Атлас Қамбарқызы


Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

133. Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Сабақ мақсаттары










Барлық оқушылар:

  • мұғалімнің басшылығымен әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру;

  • үлгі негізінде 3-4 буынды сөздерді буындап, 2-3 ашық және тұйық буынды сөздерді тұтас әрі түсініп оқу;

  • мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін жетекші сұрақтар арқылы түсіну;

  • жазу жолда бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазу;

Оқушылардың көбі:

  • әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіре дұрыс оқу;

  • 3-4 буынды сөздерді буындап, 2-3 ашық және тұйық буынды сөздерді тұтас әрі түсініп оқу;

  • мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін бірлесіп талқылау арқылы түсіну;

  • жазу жолында бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі орта темппен жазу;

Оқушылардың кейбірі:

  • әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру;

  • құрылымы күрделі сөздерді буындап, 2-3 ашық және тұйық буынды сөздерді тұтас әрі түсініп оқу;

  • мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну;

  • жазу жолында бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазу;

Бағалау критерийлері

  • әріпті танып, ажырату арқылы оны дыбыспен сәйкестендіріп, дұрыс оқиды;

  • оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады;

  • мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсінеді?

  • жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Сөздік қор

Пәндік терминология мен тірек сөздер

Дыбыс, буын, сөз, сөйлем, дыбыстық талдау, дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату, сөздерді буынға бөлу

Диалог пен жазу үшін пайдаланылатын сұрақтар:

Талқылау үшін сұрақтар:

- Ұлттық ойындар туралы не білесің?

- Неге бұл ойындарды ұлттық ойындар деп атаймыз?

Құндылықтарды дарыту

Құнды мәдени игіліктердің бірі ұлттық ойындарды ұрпаққа насихаттау.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану. Жаратылыстану. Музыка.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, бейнежазба

Бастапқы білім

Дыбыс, буын түрлерін біледі. Әріптерді ажырата біледі. Сөз, сөйлемдер, шағын мәтіндерді оқиды. В әрпінің айтылу, жазылу ерекшеліктерімен танысады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут













5-минут












3-минут

ІГоризонтальный свиток 1

Қанша?

Неше?

Нешінші?


Горизонтальный свиток 2

Қанша?

Неше?

Нешінші?


. Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбер

«Күн сәулесі»

Күн сәулесі ашылсын

Ішінен шуақ шашылсын

Жарық сәуле төгіліп

Жылулығы таралсын.

Сіздерге сәттілік тілей отыра, ұйымшылдықпен бірігіп, бірге жұмыс жасауға шақырамын.

Топқа бөлу.

Күннің сәулесінің түсіне қарай 4 топқа бөлінеді.

1топ –жасыл «Велосипед» тобы

2топ – қызыл «Трамвай» тобы

3топ – сары «Автобус» тобы

4топ – көк «Паравоз» тобы

«Түйілген орамал» ойыны

- Ұлттық ойындардың бірі «Түйілген орамал» ойынын ойнаймыз. Біздің орамалымыз түйіншектеліп қалған оны шешу үшін сұрақтарға жауап беруіміз қажет.

- Дыбыс дегеніміз не?

- Әріп дегеніміз не?

- Дыбыстар нешеге бөлінеді?

- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?

- Жуан дауысты дыбыстарды ата.

-Жіңішке дауысты дыбыстарды ата.

- Жарайсыңдар, балалар!

«Мозайка» құрастыру


-Жарайсыңдар!

- Не құрастырдыңдар?

- Осы суреттердегі бізге таныс емес дыбыстар бар ма?

- Демек бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз « Ұлттық ойын туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі» деп аталады

. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты Ұлттық ойындардың түрлерімен және Вв дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру.

















Сабақтың ортасы

2 минут








10минут






2 минут




3 минут













5 минут























3-минут











Қ/Б: «Асық»








Артикуляциялық жаттығу

«Айна» әдіс

  • Қане, балалар, барлығымыз қолымызға айнаға қарап Вв дыдысын айтайық

  • ВВВвввввввв

  • Қалай айтылып тұр?

  • Қандай дыбыс?

  • Қандай текшемен белгілейміз?

Аудио тыңдау Вв дыбысы

  • Ал, енд і балалар, осы айтылған сөздерді буынға бөлейік. Вв дыбысы көбінесе орыс тілінен енген сөздерде кездеседі.

  • Өте жақсы, әр топ өз тобының атауын буынға бөліп дыбыстық талдау жасайды. Сөйлем құрастырады.


Оқылым

Дауыстап оқуды ұйымдастыру

Ве-ло-си-пед трам-вай ав-то –бус

Тізбектетіп оқыту

(әр топтан 1 оқушыға оқыту)


Сергіту сәті

Төреғали Төрәлі «Бәйге» әні

  • Ал, балалар осы әнді тыңдаған кезде қандай әсер алдыңдар? Қандай сезімде болдыңдар?

  • Жақсы, осы кезде балалар ұлттық ойындар есімізге түседі?

  • Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?

  • Ұлттық ойындардың түрлері өте көп. Мысалы «Арқан тартыс», «Қыз қуу», «Көкпар» , «Бәйге» , «Ханталапай», «Асық ату» сияқты ойындар бар. Бұл ойындар қай кезде ойналады?


Дәптермен жұмыс

  • Ал, енді балалар Вв әрпін жазуды үйренеміз.

  • (Тақтаға, ауада жаздыру)

Велосипед тобы – планшетке В әрпін жазады

Трамвай тобы- күрішпен В әрпін жазады

Автобус тобы - құммен В әрпән жазады

Вагондар тобы- жармамен В әрпін жазады.

  • Ал енді дәптерге осы Вв әрпін әдемі етіп жазайық.


Оқушылардың кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, көлбеу, үзбей және біркелкі жазуы қадағаланады. Каллиграфиясы бойынша жеке қолдауды қажет ететін оқушылармен жұмыс ұйымдастырылады.

Дескриптор:

- әріп бөліктерін дұрыс салады;

- әріпті танып, ажыратады;

- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;

- жазу жолының жоғарғы және төменгі сызығын сақтап

жазады;


Топтық жұмыс

«Вагондар сөйлейді»

Төмендегі сөздерді әр вагонға тиісті орналастыр.

Эстафета, экипаж, экран, вагон, ваза, диван, аю, азаю, көбею, актёр шахтёр дирижёр

Велосипед тобы – Э вагоны

Трамвай тобы- В вагоны

Автобус тобы - Ё вагоны

Вагондар тобы- Ю вагоны

Поле 1

Э


Поле 3

В


Поле 4

Ю

В


Поле 8

Ё


Дескриптор:

- әріпті танып, ажыратады;

- сөздерді түсініп, дұрыс оқиды;

- дыбыстардан басталатын сөздерді ажыратады;








Аудио тыңдату




























В әрпін жазып үйренейік!


Дәптермен жұмыс





































Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

«Жолаушылар көлігі» әдісі

Автобус – Өте жақсы түсіндім.

Трамвай – Мен сабақты жақсы түсіндім

Велосипед – Әлі де сұрақтарым бар


Үй тапсырмасы:В дыбысын оқу . В дыбысынан келетін сөздерді қатыстыра отырып, сөзжұмбақ құрастыр.

Кері байланыс


Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ресурс арқылы саралау, дыбыстың айтылу, жазылу туралы мәліметтер ұсыныл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ