Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Педагогтің аты-жөні:

    Қалдыбекова Әйгерім Ерболатқызы

    Күні:

    23.11.2022ж.

    Сыныбы: 4 «В»

    Қатысушылар саны: 17

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Ортақ тақырып

    Мәдени мұра

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұлттық ойындарымыз

    Бөлім:

    Оқылым, жазылым

    Бөлімше:

    1.5 Тыңдалған шығармалар бойынша пікір білдіру

    3.3 Шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    4.3.3.1 шығармашылық жұмысын, сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    -өз ойын, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы оқиғалармен салыстырады.

    -берілген шығармашылық жұмысты сызба, диаграмма түрінде ұсынады, талқылайды.

    Ойлау деңгей

    Түсіну, қолдану, талдау, бағалау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Басы






























    Жаңа білім

    Ортасы

































































































































    Сабақты қорытындылау.







    Кері байланыс



    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәттілік! тренингі

    Біліктілік өрісі

    Ой-санаңды жақсы күт.

    Сабақта да келесі

    Серік болсын сәттілік!

    Сәттілік! Удачи! Good luck!

    II.Үй тапсырмасына шолу.

    «Ақылды тақия» әдісі арқылы

    1. Зерделі қандай адам болған?

    2. Қария мен Зерделінің сөздерін неге жолдастары түсінбеді?

    3. Аңыз әңгімеде өзіңе әсер еткен тұстары бар ма?

    4. Аңыз әңгіменің ұнаған бір бөлігін әңгімелеп бер.

    5. Қарияның бақытты екенін қай жауабынан байқадың?

    6. Өтірік пен шындықтың арасын көзбен құлақ арқылы қалай өлшейді?

    7.

    III.Жаңа сабақ.

    «Болжау» стратегиясы.

    Екі топқа қима қағаздарға сандар, сөздер жазылған парақтар таратылады. Әр топ өздеріне берілген сан мен сөзден ұлттық ойынның атауын тауып, сол туралы мәлімет береді.

    1 топ: 9, қыз, салым.

    2 топ: 6, жарыс, тартыс.

    Олай болса, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: Ұлттық ойындарымыз.

    1.Суретте қандай ойын түрлерін көріп тұрсыңдар?

    2.Қай ұлттық ойындардан спорттық жарыс өткізіледі.

    Назарларын экранға аудартып бейнеролик көрсету.

    Мұғалім түсіндірмесі.

    Қазақтың ұлттық ойындары бес түрге бөлінеді.Олар: аңға байланысты, малға байланысты, түрлі заттармен ойналатын, зеректікті, ептілікті және икемділікті қажет ететін, соңғы кезде қалыптасқан ойындар.Олардың негізгілерінің өзі жүзден астам.

    Қазақтың ұлттық ойындары-бабаларымыздан қалған асыл қазына.

    Ұлттық ойындар –ерте заманнан қалыптасқан дәстүрлі ойын сауықтардың бір түрі.

    ЕБҚ: «Анаграмма» әдісі

    Адасқан әріптерден ұлттық ойындардың атауын табады.

    йгбеә - _________

    ықас-_________

    сйекқаү- _________

    өкпкар- _________

    ууқықз- _________

    «Білгенге маржан» айдары
    Тақтаға көңіл аудартып,асық атауларымен, асықтың түсуіне қарай атауларымен таныстыру.

    Асық атаулары

    Сақа- ұсақ асықтарды ату үшін таңдалған, қорғасын құйылған, салмақты, ірі асық.

    Топай- сиырдың асығы.

    Кеней-ұпайға тігілетін кішкентай асық.

    Ешкімер- ешкінің асығы.

    Жабайт- еліктің асығы.

    Қойлақ- қойдың асығы.

    Шүкейт- жас малдың асығы.



    Асық- төрт түлік мал мен қоңыр аңдар тілерсегінде болатын, қызметі аса күрделі, буынға біткен шымыр сүйек.Қой, ешкі, сиыр, түйе асығы үлкен-кішілігіне қарамастан бір пішіндес, мүсіндес келеді.Ал асығы басқа пішінді болады.Асықпен «Ханталапай», «Үш табан», «Шеңбер» сияқты неше түрлі асық ойындары ойналады.

    Сергіту сәті:

    Асық ойнап көрдің бе?

    Оқулықпен жұмыс

    «Броундық қозғалыс» әдісі

    Қабырғадағы мәтінді оқу, мәтіндегі ақпаратты жеткізу.

    1 топ «Орамал тастау» мәтіні

    2 топ «Хан» мәтіні
    "Сәйкестендіру" әдісі

    1-топ: "Асық атаулары"

    Сақа – қорғасын құйылған салмақты сақа асық.

    Топай – сиырдың асығы.

    Кеней – ұпайға тігілетін кішкентай асық. Ешкімер —ешкінің асығы.

    Қойлақ- қойдың асығы.

    2-топ: Асықтың түсуіне қарай атаулары: Алшы – асықтың тәйкеге қарама-қарсы жағы яғни алшы тұруы.

    Тәйке – асықтың алшыға қарама-қарсы жағы.

    Шік– асықтың қуыс жағының жоғары қарап түсуі.

    Бүк – асықтың дөңес жағының жоғары қарап түсуі.

    Оңқа – асықтың ашасы немесе мұртша жағы төмен қарап түсуі немесе тік тұрып қалуы.

    Шоңқа – асықтың омпаға қарсы жағымен тік түсуі.

    ЕБҚ: «Зуылдақ» әдісі

    Тақырып бойынша бір сұрақ қойылады, берілген уақыт ішінде сол сұраққа жылдам жауап табады.

    1.«Хан» ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер едің?

    «Мюсcенберг» әдісі:

    1-топ. Алонегапренкөкпар<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қалдыбекова Әйгерім Ерболатқызы
    11 Мамыр 2023
    352
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұлттық ойындарымыз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұлттық ойындарымыз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    өз ойын, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы оқиғалармен салыстырады. -берілген шығармашылықжұмысты сызба, диаграмма түрінде ұсынады, талқылайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Педагогтің аты-жөні:

    Қалдыбекова Әйгерім Ерболатқызы

    Күні:

    23.11.2022ж.

    Сыныбы: 4 «В»

    Қатысушылар саны: 17

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Ортақ тақырып

    Мәдени мұра

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұлттық ойындарымыз

    Бөлім:

    Оқылым, жазылым

    Бөлімше:

    1.5 Тыңдалған шығармалар бойынша пікір білдіру

    3.3 Шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    4.3.3.1 шығармашылық жұмысын, сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    -өз ойын, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы оқиғалармен салыстырады.

    -берілген шығармашылық жұмысты сызба, диаграмма түрінде ұсынады, талқылайды.

    Ойлау деңгей

    Түсіну, қолдану, талдау, бағалау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Басы






























    Жаңа білім

    Ортасы

































































































































    Сабақты қорытындылау.







    Кері байланыс



    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәттілік! тренингі

    Біліктілік өрісі

    Ой-санаңды жақсы күт.

    Сабақта да келесі

    Серік болсын сәттілік!

    Сәттілік! Удачи! Good luck!

    II.Үй тапсырмасына шолу.

    «Ақылды тақия» әдісі арқылы

    1. Зерделі қандай адам болған?

    2. Қария мен Зерделінің сөздерін неге жолдастары түсінбеді?

    3. Аңыз әңгімеде өзіңе әсер еткен тұстары бар ма?

    4. Аңыз әңгіменің ұнаған бір бөлігін әңгімелеп бер.

    5. Қарияның бақытты екенін қай жауабынан байқадың?

    6. Өтірік пен шындықтың арасын көзбен құлақ арқылы қалай өлшейді?

    7.

    III.Жаңа сабақ.

    «Болжау» стратегиясы.

    Екі топқа қима қағаздарға сандар, сөздер жазылған парақтар таратылады. Әр топ өздеріне берілген сан мен сөзден ұлттық ойынның атауын тауып, сол туралы мәлімет береді.

    1 топ: 9, қыз, салым.

    2 топ: 6, жарыс, тартыс.

    Олай болса, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: Ұлттық ойындарымыз.

    1.Суретте қандай ойын түрлерін көріп тұрсыңдар?

    2.Қай ұлттық ойындардан спорттық жарыс өткізіледі.

    Назарларын экранға аудартып бейнеролик көрсету.

    Мұғалім түсіндірмесі.

    Қазақтың ұлттық ойындары бес түрге бөлінеді.Олар: аңға байланысты, малға байланысты, түрлі заттармен ойналатын, зеректікті, ептілікті және икемділікті қажет ететін, соңғы кезде қалыптасқан ойындар.Олардың негізгілерінің өзі жүзден астам.

    Қазақтың ұлттық ойындары-бабаларымыздан қалған асыл қазына.

    Ұлттық ойындар –ерте заманнан қалыптасқан дәстүрлі ойын сауықтардың бір түрі.

    ЕБҚ: «Анаграмма» әдісі

    Адасқан әріптерден ұлттық ойындардың атауын табады.

    йгбеә - _________

    ықас-_________

    сйекқаү- _________

    өкпкар- _________

    ууқықз- _________

    «Білгенге маржан» айдары
    Тақтаға көңіл аудартып,асық атауларымен, асықтың түсуіне қарай атауларымен таныстыру.

    Асық атаулары

    Сақа- ұсақ асықтарды ату үшін таңдалған, қорғасын құйылған, салмақты, ірі асық.

    Топай- сиырдың асығы.

    Кеней-ұпайға тігілетін кішкентай асық.

    Ешкімер- ешкінің асығы.

    Жабайт- еліктің асығы.

    Қойлақ- қойдың асығы.

    Шүкейт- жас малдың асығы.



    Асық- төрт түлік мал мен қоңыр аңдар тілерсегінде болатын, қызметі аса күрделі, буынға біткен шымыр сүйек.Қой, ешкі, сиыр, түйе асығы үлкен-кішілігіне қарамастан бір пішіндес, мүсіндес келеді.Ал асығы басқа пішінді болады.Асықпен «Ханталапай», «Үш табан», «Шеңбер» сияқты неше түрлі асық ойындары ойналады.

    Сергіту сәті:

    Асық ойнап көрдің бе?

    Оқулықпен жұмыс

    «Броундық қозғалыс» әдісі

    Қабырғадағы мәтінді оқу, мәтіндегі ақпаратты жеткізу.

    1 топ «Орамал тастау» мәтіні

    2 топ «Хан» мәтіні
    "Сәйкестендіру" әдісі

    1-топ: "Асық атаулары"

    Сақа – қорғасын құйылған салмақты сақа асық.

    Топай – сиырдың асығы.

    Кеней – ұпайға тігілетін кішкентай асық. Ешкімер —ешкінің асығы.

    Қойлақ- қойдың асығы.

    2-топ: Асықтың түсуіне қарай атаулары: Алшы – асықтың тәйкеге қарама-қарсы жағы яғни алшы тұруы.

    Тәйке – асықтың алшыға қарама-қарсы жағы.

    Шік– асықтың қуыс жағының жоғары қарап түсуі.

    Бүк – асықтың дөңес жағының жоғары қарап түсуі.

    Оңқа – асықтың ашасы немесе мұртша жағы төмен қарап түсуі немесе тік тұрып қалуы.

    Шоңқа – асықтың омпаға қарсы жағымен тік түсуі.

    ЕБҚ: «Зуылдақ» әдісі

    Тақырып бойынша бір сұрақ қойылады, берілген уақыт ішінде сол сұраққа жылдам жауап табады.

    1.«Хан» ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер едің?

    «Мюсcенберг» әдісі:

    1-топ. Алонегапренкөкпар<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 5 сынып
    11.05.2023
    352
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қалдыбекова Әйгерім Ерболатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации