Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық құндылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы МКҚК №13 бөбекжай- бақшасы
№2 «Ботақан» ересек тобы
Балалардың жасы 4 жас
Жоспардың құрылу кезеңі 04.01- 06.01. 2023 жыл
Топ тәрбиешісі Инкарбаева .П.Р.
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі 04.01..23 |
Бейсенбі 05.01.23 |
Жұма 06.01.23 |
Балаларды қабылдау |
|
|
Қош, келдің балақай (коммуникатив дағды). |
Көңілді смайликтер мен балаларды қарса ал. (коммуникатив дағды). |
Балаларды арнайы жасалған жүрекшелермен қарсы алу, ыстық мейірімге баулу. (коммуникатив дағды). |
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
|
|
Ата-аналармен |
Ата-анамен балалардың тазалықтары жайлы әңгімелесу. |
Балалармен демелысты көңілді өткіз үшін үйымдастыру. |
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл -ды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
|
Үстел –үсті ойын: |
Дидактикалық
ойын: «Қоянға көмектесеміз» |
Музыка тыңдау шаттану. Табиғат бұрышындағы гүлдерге су құюға көмектесу.(танымдық. шығармашылық дағды). |
Таңертеңгі жаттығу |
|
|
«Қара жорға» биі. |
I-кешен |
I-кешен |
Таңғы ас |
|
|
Гигиеналық шаралар:Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнын ілу. |
Қолды сабындап жуамыз Сырттан келіп үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз (мәдини-гигиеналық дағдылар). . |
Кезекшілер жұмысы:Инкар мен Даниелге ас ішу құралдарын, майлықтарды үстелге қоюды тапсыру. (мәдини-гигиеналық дағдылар). .
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
|
|
Санамақ Ортан терек, Шылдық шүмек, кішкене бөбек, Сен тұр қойыңа бар, Сен тұр сиырыңа бар, Сен түр ешкіңе бар, Сен тұр жылқына бар, Сен осында
қал, (коммуникатив
дағды).. |
Жылулық
шеңбері |
Көркем
сөз Баяулап түртіп, көктен нұр. Қызғалдақ Қырқалардың төрінен, Лаулап көзге ұрады, Қызғалдақтар өңірді, Қып-қызылғып
тұрады. (коммуникатив
дағды).. |
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|
Дене шынықтыру
9.00 Бір жанымен шапшаң қадаммен
жүру. Мақсаты. Балаларды сапта бірінің артынан бірі бастарын төмен
түсірмей, аяқтары шалыныспай, аяқ, қол қимылын сәйкестендіріп,
еркін шашырап жүру мен жүгіруге үйрету. Қимылды ойын. Д\о.«Менің ойыншықтарым» Мақсаты: Балаларға «Менің ойыншықтарым»
өлеңін оқып түсіндіру. (коммуникативті дағды) Д\ойын. «Қыс» |
Музыка сағ 9.25 Ән айту: «Туған өлкем» Сөзі: Р.Гайсин Әні:М.Қадырмұрат Ойын: «Көңілді тамшылар»
Шарты:Күн күркіреп,көңілді әуен
қосылғанда тамшы кейпіндегі балалар ортаға шығып секіріп-секіріп
билейді.Жетекші күннің суретін көрсеткенде, тамшылар шетте тұрған
бұлт ішіне барып жинала қалады.Ойын бірнеше рет
қайталанады. (шығармашылық
дағдылар)
Шығармашылық
жұмыстар, дәстүрден тыс сурет
салу, (танымдық дағдылар) |
Дене шынықтыру сағ 10
05 Аңдар
жүрістеріне еліктейік. Мақсаты . Балаларды педагогтің түрлі
нұсқаулары бойынша жүгіруге үйрету; 4-5 сызық арқылы орнынан
ұзындыққа секіруге (сызықтардың арақашықтығы 40–50 см)
үйрету. Қимылды ойын. Д\о: «Қыс мезгіліне не керек?» Мақсаты: Балаларға қысқа қажетті
заттармен таныстыру.(жапсыру |
Серуенге дайындық |
|
|
Күртешелерін
түймелеу. |
. Достарына көмектесу. Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. |
Таза ауада қандай ойындар ойнайтынын балалармен жоспарлау. |
Серуен |
|
|
№1 Қар үстіндегі іздер. Мақсаты: балаларды қар үстіндегі адамдардың, жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге үйрету. Балаларды байқағыш, ойлау қаситтерін қалыптастырып, толықтыра түсу. Қар үстіндегі іздерге назар аударып, оны анықтай білуге көңіл қою. Ауа райының қай кезінде іздер жақсы көрінеді? Көркем сөз: Ақ киімді денелі, ақ сақалды, Соқыр, мылқау танымас тірі жанды, Үсті – басы ақ қырау түсі суық, Басқан жері сықырлап келіп қалды. (Абай) Еңбек: құс тар үшін жемсалғыш жасап, оны ағашқа іліп қою, жем салу. Мақсаты: қыстаған құстарға, хайуанаттарға қамқоршы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Ақ қоян» Мақсаты: балаларды ептілікке баулу. Жеке жұмыс: бір құстың лабиринттен шығу жолы туралы ертегіні ойластыру. Мақал: Жемберсең құсқа қыста, сауабы тиер оның жазда .Еркін ойын. |
№ 2 Қар ұшқындарына бақылау жүргізу Мақсаты: балаларды қар ұшқындарының қалай пайда болатынын, олардың құрлысымен таныстыру, сонымен бірге балаларды байқағыштыққа тәрбиелеу. Балаларға қар ұлпасын қағып алып, зейін қойып, анықтауғаұсыну. Қар ұшқыны алты қанаттан тұрады, олар бір—біріне өте ұқсас келеді. Қар ұшқыны жаңбыр сияқты, бұлтта жаратылады. Су буы өте жоғары көтеріледі: сол жоғарыда ауаның температурасы өте төмен болғандықтан, сол су буларынан кішкентай ғана мұз қиыршықтары пайда болады. Алты қырлы мұз түйіршіктері өсіп кішкентай жұлдызшаларға айналады, сөйтіп қар ұшқындары жерге түседі. Көркем сөз: Жазда көлге мұз қатты, Табанымды мұздатты. Мұз ойылып кетті тез, Күліп едік, біз қатты. Қимылды ойын «Ортаға түспек» Мақсаты: тез жүгіріп секіруге, ептілікке үйрету. Еңбек: қар атжалдарын жасауға балаларды үйрету. Жеке жұмыс: шаңғыда жүре білуге машықтану. Мәтел: Қар көп болса, астық көп болады. Жұмбақ: Қолы жоқ, сурет салады Тісі жоқ, тістеп алады Еркін ойын. |
№3Қар жауып тұрған құбылыстарды бақылау .Мақсаты: қардың жауып тұрғанын бақылау, ауа райына байланысты құбылыстарды түсіндіру, аязды күнде қар жеңіл болады, олар ауада би билегендей, жылырақ күнде қар ауырлау тартады,- қалықтап жерге түседі, суық күнде қар ұшқындары жеделдеп жауады. Тапсырма: «Қыс» тақырыбына символдар арқылы суреттер салуды ұсыну. Көркем сөз: Тазалашы мұз болған, Есік алды тайғанақ жата берсін. Біз оған теуіп жүрміз сырғанақ, Шыға беріп жалтақтай, Ұшып түсті қалпақтай. Қимылды ойын: «Аңшы мен қояндар» Мақсаты: жылжымалы лақтырған нысанға затты тигізу, жүгіруге өрмелеп шығуға жаттықтыру. Еңбек: Тәрбиеші жұмысты әркімге бөліп беруге көмектеседі. Бірі қарды жинаса, енді бірі оны тасиды, шанаға артады, ұжым болып бәрі қарды тазалауға қатысады. Мақсаты: жұмысты бірігіп атқаруға бағыт беру. Жеке жұмыс: «Адасқан қар қиыршықтары» тақырыбына шығармашылқ әңгіме құрастыру.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |