Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық рухтың бастауы-М.Шаханов
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты |
Ұлттық рухтың бастауы – Мұхтар Шаханов |
|
Күні |
26.01.2023 |
|
Сынып жетекші: |
||
Сынып: 9 «А» |
|
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Ақиық ақын Мұхтар Шахановтың шығармаларын зерттей отырып, ақынның өлеңдерінің рухани– тәрбиелік мәнін ашып көрсету. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Мұхтар Шаханов тек қазақ халқының ғана емес ,сонымен қатар, әлемнің мойындаған ақыны.Оның өлеңдері әлем бойынша 20 – дан астам тілдерге аударылып таратылғандығы.Мұхтар Шахановты Республикалық және шетелдік әдеби сарапшылардың жақсы баға беретіндігі |
|
Ресімдеу |
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
|
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Армысыздар
құрметті оқушылар, ұстаздар ! Бүгінгі танымдық сабағымызда біз
М.Шаханов жайлы сөз қозғамақпыз. Балалар біз Мұхтарды кім деп танимыз? Бүгінгі танымдық
сабағымыздыі мынадай кезеңдерге бөліп
қарастырамыз. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Классик жазушы, ақын. М.Әуезовтың өмірі, өскен ортасы тоқталады |
Компьютер |
Сабақ басы (13 мин) |
«Абай жолы»» -
ғасыр тоғысында.
Алғашқы кездегі
шығармалары “Қорғансыздың күні”, “Адамдық негізі - әйел”,
“Еңлік-Кебек”, “Жетім”, “Қараш-қараш”. Драматургия саласы.
Мұхтар Әуезов
есімімен... |
«Абай жолы» оқушылар роман желісіне қысқаша талдау жасайды «Абай жолы» – Мұхтар Әуезовтың әлемге әйгілі роман-эпопеясы. «Абай жолы» – қазақтың көркем прозасын классикалық деңгейіне көтеріп, әлем әдебиетіне көркемдік қуат әкелген үздік туынды. Әуезов өзінің роман-эпопеясында қазақ халқын, оның ұлттық дәстүрін барлық қырынан энциклопедиялық деңгейде жан-жақты ашып көрсетті. Әуезовтың «Абай жолыроман-эпопеясы әлемдік деңгейде: «ХХ ғасырдағы ең үздік шығармалардың бірі» (Луи Арагон) деген жоғары баға алды. Сондай-ақ бұл роман-эпопея қазақ халқын, қала берді бүкіл түркі әлемін дүние жүзіне танытқан ұлы шығарма ретінде де танылды Алғашқы кездегі шығармалары “Қорғансыздың күні”, “Адамдық негізі - әйел”, “Еңлік-Кебек”, “Жетім”, “Қараш-қараш”. Драматургия саласы.Жоғарда көрсетілген М.Әуезовтың шығармаларына талдау жасайды 20 ғасырға дейін қазақтың халық әдебиетінде драматургияға өзек болатын мол қазына жиналды. Осы байлықты игерген қаламгер - Әуезов Ол халық әдебиетінен нәр алды. Әрине қазақтың көшпелі өмірі, қаланың болмауы драматургияның дамуына кедергі жасады. Қазақ тұрмысындағы сауық түрлері, қыз ұзату салтанаты, алтыбақан ойындары тұңғыш драмаға енгізілді. Әуезов көп ұлтты театрда істеген. Осы тәжірибе оған сахна сырын жете үйретті.Алғашқы кездегі шығармалары “Қорғансыздың күні”, “Адамдық негізі - әйел”, “Еңлік-Кебек”, “Жетім”, “Қараш-қараш”. 1. Алматы.М.Әуезов атындағы академиялық драма
театры |
Компьютер
|
Ортасы (20 мин) |
Мұғалім: М.О.Әуезов 1897 жылы 28 қыркүйекте Семей облысы, Шыңғыстау шатқалында дүниеге келген. 11 жасында әкесінен айырылып, Қасымбек ағайдың тәрбиесінде болады. Жастайын білімге құштар болып өседі. 1919 жылы Мұхтар Әуезов Семей мұғалімдер семинариясын бітіріп, бастауыш педагогикалық білім алды. 1971 жылдың 1 сәуірінде Алматы драма театрында Мұхтар Әуезовтің «Еңлік-Кебек» пьесасы қойылды. Қазір бұл театр жазушының есімімен аталады. . 9 сынып оқушылары кітапханада және мектебімізде өткізілген танымдық сабақта «Есімдер» топтамасымен «Мұхтар Әуезов» фильмін және М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі желісімен түсірілген көркем фильмінен үзінді көрді. |
Оқушыларға видеослайд көрсетіледі Видиодан көргендері туралы өз ойларын ортаға салады Жазушы 20-дан астам пьесалар, көптеген әңгімелер, повестер, өлеңдер, романдар жазды. Еңбектерінің ішіндегі ең үлкені «Абай жолы» роман-эпопеясы. Ол 20 жылын Абай туралы роман жазуға арнады. Осы романды бастамас бұрын, Абайдың өмірбаяны мен шығармашылығын зерттейді. Абайдың өмірі туралы баспа және жазбаша материалдар-хаттар, күнделіктер жоқ болғандықтан жазушы барлық деректерді ұзақ уақыт бойы Абайды білетін адамдардан ауызша сұрау арқылы жинауға тура келді. Сыншылар мен оқырмандар «Абай жолы» эпопеясын ХХ ғасырдың ұлы романы деп бағалады |
Компьютер Оқушылар кеспе қағазға ойларын жазады |
Соңы |
Дүниеде не өлмейді? Ғалымның хаты өлмейді, жақсының аты өлмейді, жақсы сөз жерде қалмайды. Артына аталы сөз қалдырған, азаттық, теңдік, туыстықты ту етіп көтерген, қазақ әдебиетінің төрінен орын алған, қаншама жылдар өтсе де, өскелең ұрпағына өшпес із, өнегелі сөз қалдырған заңғар жазушы Мұхтар Әуезовтың рухтары одан әрі биіктей берсін!
Мұғалімнің
қорытынды сөзі: Қазақ мектебіндегі бала келешекте қай мамандыққа барам десе де, ең алдымен өзінің ана тілін, әдебиетін сүюі шарт.Сол сүюді орта мектеп табалдырығын аттаған соң да, мамандық, білім беретін жоғары мектепке ауысқанда да асыл қасиетіндей сақтауы керек. |
|
комппютер |
Қ
азіргі қазақ әдебиетінінің негізін
қалаушы, жазушы Мұхтар Омарханұлы Әуезовтың туғанына 125 жыл
толуына орай Арқалық қаласындағы қалалық кітапханасында «Заңғар
жазушы Мұхтар Әуезовтің туғанына 125 жыл» атты кітап көрмесі
ұйымдастырылды. Кітапханашы Орекенова Сауле әдебиеттермен
таныстырып, жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы айтып
берді.Оған Ш.Уәлиханов атындағы №1 жалпы білім беретін мектептің 9
сынып оқушылары қатысты.
ҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеҒылым министрлігі
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімінің
Ш.Уәлиханов атындағы №1 жалпы білім беретін мектебі» КММ
ТӘРБИЕ САҒАТЫ
ТАҚЫРЫБЫ:
«М.Әуезовтың төл туындылары»
9 «А» сынып
Өткізген:Сапакова Жанна Мукашевна
Жаманова Гульнар Курмангалиевна
Байахмет Талғат Жауынгерұлы
2022-2023 оқу жылы
Тәрбие сағатының сараптамасы
Тақырыбы: |
«М.Әуезовтың төл туындылары» |
Мақсаты : Құндылықтары: |
Оқушыларға қазақ әдебиетінің төрінен орын алған, қаншама жылдар өтсе де, өскелең ұрпағына өшпес із, өнегелі сөз қалдырған М.Әуезовтың төл туындылары жайлы ой бөлісу және кейбір туындыларына талдаужасау Жазушы өмірінен мәлімет беру, көркем шығармаларынан үзінді оқыту арқылы оның эстетикалық талғамын, дүниетанымын, дүниеге көз -қарасын таныту. Отансүйгіштікке, Отанға және әдебиетке деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу Оқушылады адамгершілік, имандылық және парасаттылыққа тәрбиелеу. |
Күні: |
|
Қорытынды |
Бүгінгі танымдық сабағымызда Мұхтар Әуезовтың мына сөзімен аяқтағым келіп отыр. Қазақ мектебіндегі бала келешекте қай мамандыққа барам десе де, ең алдымен өзінің ана тілін, әдебиетін сүюі шарт.Сол сүюді орта мектеп табалдырығын аттаған соң да, мамандық, білім беретін жоғары мектепке ауысқанда да асыл қасиетіндей сақтауы керек. |
Сынып жетекшісі: |
Жаманова Гульнар Курмангалиевна |
7