Сабақтың
басы
|
15 қараша – Ұлттық валюта
күні.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу. Көңіл күйлерін
смайликтер арқылы білу.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Ой
қозғау»
Сұрақтар:
-Мемлекетіміздің Әұранның
авторы кімдер?
- Мемлекетіміздің Туының авторы кім?
- Мемлекеттік Елтаңбаның авторлары кімдер
?
-Ұлттық валюта дегеніміз
не?
-Ұлттық валютаның маңыздылығы
неде?
Мұғалім:
Теңге – Қазақстан
республикасының мемлекеттік нышаны.
Әнұран, ту және елтаңба сияқты
ұлттық валюта да мемелкеттік нышандардың қатарына жатады. «Банкнот
фабрикасының құрметті қонақтар» кітабында ол ашылған күн – 1995
жылы 19 мамырда ҚР президенті жазып қалдырған мынадай жазу бар:
«Біздің еліміздің экономикалық тәуелсіздігінің жарқын туындысы –
біздің астанамызда теңгенің алғашқы пайда болуы, халықтың және
болашақ ұрпақтың игілігіне қызмет етсін»,-деген болатын. Оқушылар
15 қараша қандай күн? Білесіздер ме? 1993 жылдың 15 қарашасында
ұлттық теңге күні болып
есептелінеді.
|
«Барабан» әдісі бойынша сұраққа жауап
алу. Оқушылар өз еркімен
шығады.
Оқушылар өз ойларын ұсына отырып, пікірлерді
талдайды, түсіндіреді немесе өзгелердің жауаптарын дәйектейді.
Бір-бірлерінің жауаптарын тыңдай отырып,
толықтырады.
Тәуелсіздік алған
елдің ең бірінші айрықша белгісі - ұлттық
валюта.Ол – Қазақстан Песпубликасы көлемінде пайдаланылатыгн
заңды төлем құралы. Ақша – асылд қазына ,
халық байлығы.
Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда
теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы
шеберханаларда
жасалған.
|
Оқушы белсенділігіне қарай
педагогтің ауызша бағалауы
жүреді.
Ынталандыру сөздерін
қолданады.
«Жақсы»,
«Жарайсың»,
«Өте
жақсы»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
1- тапсырма
-
Төл
теңгеміздің авторлары
кімдер?
-
Қай
жылдан бастап төл теңгеміз Қазақстанда басылып шығарыла
бастады?
3.Ақша тарихын арнайы зерттейтін ғылым саласы қалай
аталады?
4.Алғашқы көне тиындар қай қалада
табылған?
5.Биыл төл теңгемізге қанша
жыл?
2-тапсырма
Сілтеме:
https://youtu.be/PE9baSV2pbQ
Оқушылар ведио
роликті көріп,пікір алмасуды
сұраймын.
3-тапсырма
Мұғалім: «Тиыннан теңге
құралады» , - демекші , ақшаны үнемді
пайдалану керек.Қазіргі ақша мен кейінгі ақшаның
арасында қандай айырмашылықтар бар?
(Оқушылардан сұрап жауаптарын толықтыру)
Кім тез ұғып алды екен « Сиқырлы сандықша» ойынын
ойнап көрейік.
-Ұлттық валюта қай жылы шығарылды?
-Теңгеде кімдер бейнеленген? Олар кімдер?
-Ақша қандай қызмет атқарады?
-Тәуелсіз елдің ең бірінші айрықша белгісі
қандай?
-Ерте заманда теңгелерді қайда жасаған ?
-Теңгенің неше құпия қорғанысы
бар?
-Қайдан несие алуға болады?
-Ақшаны қайда жинауға болады?
-Ұлттық валюта дегеніміз не?
-Теңге немен безендіріледі?
-Қазіргі теңгеде қандай суреттер салынған?
-Қазақ теңгесі қайда басылды ?
-Сен ақшаны орынды жұмсай аласың
ба?
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Бағалау
кестесі
Реті
|
Тапсырма
саны
|
Бағалау
|
1
|
1-тапсырма
орындаса
|
3-орын
|
2
|
2-тапсырма
орындаса
|
2-орын
|
3
|
3-тапсырма
орындаса
|
1-орын
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
Ұлттық валютамыз теңгені
жасап шығаруға байланысты жұмыстар жүргізілді.
Бірнеше эскиздер жасалып , ішіндегі « мықтылары
»Елбасының таңдауына берілді. Елбасының берген тапсырмасына
сәйкес ұлттық валюта 1993 жылғы 12
қарашадағы жарлығымен 15 қараша күні таңертеңгі
сағат 8:00-ден бастап енгізіліп , елдің
қолына тиіп , ел мәре – сәре болысты.
Өйткені төл теңгеміз
тәуелсіздігіміздің басты
белгісі еді.
|
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
|
Сабақтың
соңы
|
Бүгінгі танымдық тәрбие сағатынан біз ұлттық
теңгенің жалпы тарихымен оның маңыздылығын, қай уақыттан бастап
айналымға шыққандығын, оның төл авторларының өмір-тынысымен,
алғашқы банкноттар жайлы толық мәліметтер келтіре отырып, көптеген
деректерге қанық
болдыңыздар. 15 қараша ұлттық валюта теңге күні баршаңызға
құтты болсын деген тілекпен біз бүгінгі «Ұлттық теңге мәртебесі»
танымдық тәрбие сағатын аяқтаймыз, қатысқан барлық өзге клуб
оқушыларына алғысымызды
білдіреміз.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Оқушылар бүгінгі
сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып,тақтаға
жапсырады
|
|
Слайд
|