«Б Майлин атындағы орта
мектеп-бақша»КММ
Қазақстан тарихы
пәнінен
арналған қосымша сабақ,
аптасына 1-рет
жылына 34
сағат
«Ұлы Дала
Даналары»
Р/с
|
Сабақ
тақырыбы
|
Сағат
|
Уақыты
|
|
|
Тарих
туралы
|
1
|
Тарих пәні туралы.Қазақстан
тарихты - дүние жүзі тарихының құрамдас
бөлігі.
|
1
|
|
1
|
2
|
Тарихтың қайнар көзі-
деректер.
|
1
|
|
2.3,4
|
3
|
Әл-Фараби (870—950
жылдары)
|
1
|
|
13.
|
4
|
Жүсіп Баласағүни (1015—1075
жылдары)
|
1
|
|
14
|
5
|
Махмұд
Қашқари
|
1
|
|
15
|
6
|
Қожа Ахмет
Йассауи
|
1
|
|
16.17
|
7
|
Мұхаммед Хайдар
Дулати
|
1
|
|
19.20
|
8
|
Қадырғали
Жалайыр
|
1
|
|
21.22
|
9
|
Дереккөздер
|
1
|
|
24.
|
XI
ғасырда өмір сүрген аса дарынды
перзенттерінің бірі.
|
11
|
Ахмет
Иүгінеки
|
1
|
|
26
|
12
|
Арыстан
баб және
Жүсіп
Хамадани
|
1
|
|
|
13
|
Татар
зиялысы Ибраһим
Халфин
|
1
|
|
30,31
|
Қазақ хандары! 10
сағат
|
15
|
Керей мен
Жәнібек
|
1
|
|
33
|
16
|
Қасым
хан
|
1
|
|
35.36.
|
17
|
Тәуке
хан
|
1
|
|
1-37
|
18
|
Жәңгірхан
|
1
|
|
|
18
|
Әбілқайыр
хан
|
1
|
|
44
|
19
|
Болат
хан
|
1
|
|
38
|
20
|
Қасым
хан
|
1
|
|
39.40.
|
21
|
Абылай
хан
|
1
|
|
41.
|
22
|
Кенесары
хан.
|
1
|
|
43.
|
23
|
Тест
жинақтау.
|
1
|
|
|
Бабалар туған
жер!
|
24
|
Туған жерді жаудан қорғаған
батырлар
|
1
|
|
45.
|
25
|
Қара керей
Қабанбай!
|
1
|
|
46.
|
26
|
Шапырашты
Наурызбай!
|
1
|
|
49
|
27
|
Қасым.Хақназар.Шығай.Тәуекел
хандар тарихы
|
1
|
|
52.
|
28
|
Шыңғыс хан шежіре
тарату
|
1
|
|
54.
|
29
|
Әмір Темір
автопортреті.шежіресі
|
1
|
|
53.
|
|
Исатай Тайманұлы мен М
Өтемісұлы
|
1
|
|
|
30
|
Абай,Мұхтар,Шәкәрім.
|
1
|
|
55.
|
«Алашорда»
азаматтары!
|
31
|
Әлихан
Бөкейханов.
|
1
|
|
1-59
|
32
|
Мұстафа
Шоқай.
|
1
|
|
|
33
|
М
Тынышбаев.
|
1
|
|
|
34
|
ҚР.Тұңғыш елбасы – Н
Ә.Назарбаев.
|
1
|
|
|
Қолданбалы курс тақырыбы:
«Ұлы Дала Даналары»
Түсінік
хат
Тарихтың маңызы деп тарихты
жасайтын және соны мұра қылып артқы ұрпаққа қалдыратын Ұлы адамдар,
мен бұл тақырыпты таңдаған себебім; осы уақытқа дейін оқушылар
сабақта уақыт межесімен оқыса ендігі жерде сабақ барысында даналар
тарихын толық меңгеріп шығады деп сенемін. Отан сүйгіш ұрпақ
тәрбиелеу үшін Отан тарихын оқытуды және патриоттық сана – сезім
қалыптастыру бағытында, анағұрлым арта түсер еді,Себебі өзгені тану
үшін, алдымен өзіңді тану керек деген. Жалпы адамзаттық қағиданы
басшылыққа ала отырып,ауылымыздың мектебінде сабақтарда қоғамдық
орындарда Ұлылар туралы айту, балалар санасына жеткізу, жинаған
материалдарды толығымен пайдаланып,оқушыларға
жеткізу.
Білім беру жүйесінде бүгінгі
күндегі өзгерістер Отандық тарихтан білім беруде оқытудың ғылыми
және әдістемелік деңгейін көтеруді талап етеді. Туған жер мен
еліміздің тарихы әрбір адамды бейжай қалдырмайды,оған деген
оқушылар қызығушылығы мен талап терең ойлары мен ұсыныстары арқылы
сабақ күнтізбесі жасалынды.
Осы мақсатта «Ұлы Дала
Даналары» курсы бойынша орта буын оқушыларына арналған
факультативтік курс бағдарламасы ел мен жер
батырлары,даналары,хандары,өмірі мен тарихы арнайы
жасалды.
Бағдарлама оқу процесінде 11 –
сыныпқа,аптасына 1 сағаттан, жалпы оқу бағдарламасы 34 сағатқа
арналған.
Сабақтың
мақсаты:
Тарих сабағында инновация
әдістерін пайдалана отырып жаңа тақырыптар мен елдің, жердің,
мемлекет қайраткерлерін және батырларын, хандары мен ғұламалары
жайлы материал жинақтап, оқушыға жеткізу оқып меңгерген тарихи
сананы қалыптастыру.
«Ұлы Дала Даналары»
курсының міндеттері:
-
Оқушының тарихи біліктері мен
дағдыларын жетілдіру.
-
Оқушыларға дербес
ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үрдісінің санасын
арттыру.
-
Өзіндік ізденіс,
шығармашылыққа баулу, және жетелеу.
«Ұлы Дала Даналары»
курсынан күтілетін нәтиже.
1.Өз отанын сүйетін, оның
тарихын қастерлейтін, құрметтейтін тұлға
қалыптасады;
2. Оқушылар өз бетімен
зерттеу жұмыстарына қатысады;
3. Оқушылар сол адамдарға
қарап бой түзейді, жанарады, талпынады,
еліктейді.
4. Отан тарихына жаңа
үрдістер мен жаңалықтар енгізеді деп
сенемін.