Бекітілді:
|
Бөлімі: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кулекешова Жанат Амиржановна |
|
Күні: |
03.04.2023жыл |
|
Сыныбы:4 В |
Қатысушылар саны: 34 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Құндылықтар |
Әдептілікке, ізеттілікке тәрбиелеу, дәстүрлермен таныстыру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин. Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Әнұран айтылады.Оқушыларды түгендейді Психологиялық ахуал.
Отырар Әл - Фараби туған
қала, Жаңа сабақ.
(Туған жер, туған ел туралы слайд
көрсетіледі). Өлеңнің негізгі түйіні, тәрбиелік мәні: бұл өлең арқылы әр адам өзінің туған жерге деген сүйіспеншілігін білдіріп, туған жердің ыстық, қымбат екенін біліп, оны аялап, қадіріне жетуге тырысады. Бұл өлеңнің тақырыбы Автордың туған жерге деген сүйіспеншілігі. Өлеңдерімен танысыр, талдау. Бейнеролик көрсетіледі. «Өнегелі өсиет»
Олай болса балалар сендерге Әл - Фараби мен
оның замандасы Мұхамед Қайдар Дулати жайлы бір аңыз айтайын.
Мұхамед Қайдар Дулати бірде Әл -
Фарабиге: «Таза мінсіз асыл сөз» Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін ұсынамыз. 1.Бақыт – әрбір адам ұмтылатын мақсат. Бақыттың мәні – парасаттылыққа, әркімнің өз алдына игілікті мақсат қоя білуінде, ол мақсат тек кездейсоқтық рақат үшін емес, шынайы игілік үшін бағытталуында, адамның өз мінез-құлқын, іс-әрекетін ерікті түрде өзгертіп, ізгілікке бағыттап отыруында. 2. Білімді болу деген сөздің мағынасы – белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым. Білім жолына түскен жан күнделікті күйбің тіршілікті ойламауы қажет. Шын білім – ақиқат, анық білім. Сабақты қорытындылау (( «Сұрақ-жауап» әдісі
3. Алғашқы білімін қай қалада, қандай тілде
алады? Үйге тапсырма: Әбу-насыр Әл фарабидің нақыл сөздерін жаттау
|
Интербелсенді тақтадан көрсетілген өлеңді оқиды Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
Аңыз әңгімені мұқият тыңдайды. Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін түсінеді, талдайды. Сұрақтарға жауап береді (( «Сұрақ-жауап» әдісі |
Ауызша бағалау.
Үш шапалақ әдісі
Бір-бірін бағалайды. Өзін-өзі бағалайды |
Интербелсенді тақта Слайд Плакат кейіпкелер бейнесі Бейнаролик Слайд
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰЛЫ ДАЛА ДАНАСЫ
ҰЛЫ ДАЛА ДАНАСЫ
Бекітілді:
|
Бөлімі: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кулекешова Жанат Амиржановна |
|
Күні: |
03.04.2023жыл |
|
Сыныбы:4 В |
Қатысушылар саны: 34 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Құндылықтар |
Әдептілікке, ізеттілікке тәрбиелеу, дәстүрлермен таныстыру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин. Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Әнұран айтылады.Оқушыларды түгендейді Психологиялық ахуал.
Отырар Әл - Фараби туған
қала, Жаңа сабақ.
(Туған жер, туған ел туралы слайд
көрсетіледі). Өлеңнің негізгі түйіні, тәрбиелік мәні: бұл өлең арқылы әр адам өзінің туған жерге деген сүйіспеншілігін білдіріп, туған жердің ыстық, қымбат екенін біліп, оны аялап, қадіріне жетуге тырысады. Бұл өлеңнің тақырыбы Автордың туған жерге деген сүйіспеншілігі. Өлеңдерімен танысыр, талдау. Бейнеролик көрсетіледі. «Өнегелі өсиет»
Олай болса балалар сендерге Әл - Фараби мен
оның замандасы Мұхамед Қайдар Дулати жайлы бір аңыз айтайын.
Мұхамед Қайдар Дулати бірде Әл -
Фарабиге: «Таза мінсіз асыл сөз» Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін ұсынамыз. 1.Бақыт – әрбір адам ұмтылатын мақсат. Бақыттың мәні – парасаттылыққа, әркімнің өз алдына игілікті мақсат қоя білуінде, ол мақсат тек кездейсоқтық рақат үшін емес, шынайы игілік үшін бағытталуында, адамның өз мінез-құлқын, іс-әрекетін ерікті түрде өзгертіп, ізгілікке бағыттап отыруында. 2. Білімді болу деген сөздің мағынасы – белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым. Білім жолына түскен жан күнделікті күйбің тіршілікті ойламауы қажет. Шын білім – ақиқат, анық білім. Сабақты қорытындылау (( «Сұрақ-жауап» әдісі
3. Алғашқы білімін қай қалада, қандай тілде
алады? Үйге тапсырма: Әбу-насыр Әл фарабидің нақыл сөздерін жаттау
|
Интербелсенді тақтадан көрсетілген өлеңді оқиды Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
Аңыз әңгімені мұқият тыңдайды. Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін түсінеді, талдайды. Сұрақтарға жауап береді (( «Сұрақ-жауап» әдісі |
Ауызша бағалау.
Үш шапалақ әдісі
Бір-бірін бағалайды. Өзін-өзі бағалайды |
Интербелсенді тақта Слайд Плакат кейіпкелер бейнесі Бейнаролик Слайд
|
шағым қалдыра аласыз














