ҰЛЫ ДАЛА ДАНАСЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҰЛЫ ДАЛА ДАНАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты жоспары 3-сыныпқа арналып жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:

Бөлімі:


Педагогтің аты-жөні:

Кулекешова Жанат Амиржановна

Күні:

03.04.2023жыл

Сыныбы:4 В

Қатысушылар саны:  34            Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы Дала-Данасы

Құндылықтар

Әдептілікке, ізеттілікке тәрбиелеу, дәстүрлермен таныстыру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.












































Сабақтың ортасы
















































































Сабақтың соңы

Әнұран айтылады.Оқушыларды түгендейді

Психологиялық ахуал.

Отырар Әл - Фараби туған қала,
Таң қалған ол туғанда барша дала.
Бір өзі ғалым, сазгер, тарихшы да
Дәрігер өз халқына болған шипа.
Осы өлең шумақтарынан қай қаланың атын естідік?
-Отырар қаласында кім дүниеге келген екен?
-Отырар қаласында ұлы ұстаз атанған, ойшыл ғалым Әл - Фараби дүниеге келген. Отырар қаласын картадан көрсетіп, түсіндіру.

Жаңа сабақ.

(Туған жер, туған ел туралы слайд көрсетіледі).
Бүгінгі өтетін сабағымызда Әбу Насыр Әл- Фарабидің өлеңдерімен танысамыз.
Әрбір адам үшін туған ел, туған жер барлық уақытта да қымбат. Өйткені сен туған өлке саған алтын бесік – атамекен болып саналады. Туған елді әңгіме еткенде оған деген сүйіспеншіліктен жүрегіміз лүпілдейді, туған елдің құдіреттілігі соншалықты, жаныңды баурап алады.

Өлеңнің негізгі түйіні, тәрбиелік мәні: бұл өлең арқылы әр адам өзінің туған жерге деген сүйіспеншілігін білдіріп, туған жердің ыстық, қымбат екенін біліп, оны аялап, қадіріне жетуге тырысады. Бұл өлеңнің тақырыбы Автордың туған жерге деген сүйіспеншілігі. Өлеңдерімен танысыр, талдау.

Бейнеролик көрсетіледі.

«Өнегелі өсиет»

Олай болса балалар сендерге Әл - Фараби мен оның замандасы Мұхамед Қайдар Дулати жайлы бір аңыз айтайын. Мұхамед Қайдар Дулати бірде Әл - Фарабиге:
- Алдыңда сан тарау жол жатыр. Бірі - бақытқа, бірі - атақ- даңққа, бірі – өнер - білімге, бірі - байлыққа апарады. Қайсысын таңдар едің?- депті.
- Әрине, өнер - білімге апарар жолды.
- Неге?
- Бақыт та, абырой - даңқ та, байлық та тек қана өнер- білімде – депті.
Балалар егер сендер мектептегі түрлі шараларға қатысып, сабақтарыңызды жақсы оқып, білімді болсаңыздар, осы алған білімдеріңіз сіздердің жарқын болашақтарыңның кепілі болмақ. Шығыстың ұлы ғалымы Әл-Фараби: «Жас жеткіншектеріңізді көрсетіңіз, мен сіздердің болашақтарыңызды айтып берейін» деген екен.

«Таза мінсіз асыл сөз»

Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін ұсынамыз.

1.Бақыт – әрбір адам ұмтылатын мақсат. Бақыттың мәні – парасаттылыққа, әркімнің өз алдына игілікті мақсат қоя білуінде, ол мақсат тек кездейсоқтық рақат үшін емес, шынайы игілік үшін бағытталуында, адамның өз мінез-құлқын, іс-әрекетін ерікті түрде өзгертіп, ізгілікке бағыттап отыруында.

2. Білімді болу деген сөздің мағынасы – белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым. Білім жолына түскен жан күнделікті күйбің тіршілікті ойламауы қажет. Шын білім – ақиқат, анық білім.

Сабақты қорытындылау

(( «Сұрақ-жауап» әдісі

3. Алғашқы білімін қай қалада, қандай тілде алады?
 Әбу Насыр әл - Фараби замандастары:
 Отырар қаласы жайлы не білесің?
 Әбу Насыр әл - Фараби өлеңдерінің негізгі тақырыбы:
 Әбу Насыр әл - Фараби қай жылдары өмір сүрді?
 Әл - Фарабидің толық аты - жөні
 Отырар қаласын кезінде қалай атаған?
 Әбу Насыр әл - Фараби қай тілдерді меңгерген?
 Әбу Насыр әл - Фараби еңбектерін ата?
 Әбу Насыр әл - Фараби бойындағы көп қасиеттері мен, дарындылығы
ХІХ ғасырдағы біздің ұлы ақындарымыздан кімге ұқсайды?

Үйге тапсырма: Әбу-насыр Әл фарабидің нақыл сөздерін жаттау







Интербелсенді тақтадан көрсетілген өлеңді оқиды






Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
























Аңыз әңгімені мұқият тыңдайды.
























Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін түсінеді, талдайды.







Сұрақтарға жауап береді

(( «Сұрақ-жауап» әдісі






































Ауызша бағалау.



Үш шапалақ әдісі













Бір-бірін бағалайды.



























Өзін-өзі бағалайды













Интербелсенді тақта







Слайд





Плакат

кейіпкелер бейнесі


































Бейнаролик

Слайд






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2023
337
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі