Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназияның бастауыш сынып мұғалімі:
|
Бөлімі: |
Атақты тұлғалар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Такенова Айнур Есеновна |
|
|
Күні: |
03.04.2023жыл |
|
|
Сыныбы:4Ә |
Қатысушылар саны: 30 Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы даланың ұлық тұлғасы Әл-Фараби |
|
|
Құндылықтар |
Әдептілікке, ізеттілікке тәрбиелеу, дәстүрлермен таныстыру |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Әнұран айтылады.Оқушыларды түгендейді Психологиялық ахуал.
Отырар Әл - Фараби туған
қала, Жаңа сабақ.
(Туған жер, туған ел
туралы слайд
көрсетіледі). Өлеңнің негізгі түйіні, тәрбиелік мәні: бұл өлең арқылы әр адам өзінің туған жерге деген сүйіспеншілігін білдіріп, туған жердің ыстық, қымбат екенін біліп, оны аялап, қадіріне жетуге тырысады. Бұл өлеңнің тақырыбы Автордың туған жерге деген сүйіспеншілігі. Өлеңдерімен танысыр, талдау.
Бейнеролик көрсетіледі. «Өнегелі өсиет»
Олай болса балалар
сендерге Әл - Фараби мен оның замандасы Мұхамед Қайдар Дулати жайлы
бір аңыз айтайын. Мұхамед Қайдар Дулати бірде Әл -
Фарабиге: «Таза мінсіз асыл сөз» Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін ұсынамыз. 1.Бақыт – әрбір адам ұмтылатын мақсат. Бақыттың мәні – парасаттылыққа, әркімнің өз алдына игілікті мақсат қоя білуінде, ол мақсат тек кездейсоқтық рақат үшін емес, шынайы игілік үшін бағытталуында, адамның өз мінез-құлқын, іс-әрекетін ерікті түрде өзгертіп, ізгілікке бағыттап отыруында. 2. Білімді болу деген сөздің мағынасы – белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым. Білім жолына түскен жан күнделікті күйбің тіршілікті ойламауы қажет. Шын білім – ақиқат, анық білім. Сабақты қорытындылау (( «Сұрақ-жауап» әдісі
3. Алғашқы білімін қай
қалада, қандай тілде алады? Үйге тапсырма: Әбу-насыр Әл фарабидің нақыл сөздерін жаттау
|
Интербелсенді тақтадан көрсетілген өлеңді оқиды Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
Өлеңдерін оқиды Талдау жасайды Аңыз әңгімені мұқият тыңдайды. Нақыл сөздер Әбу Нәсір әл-Фарабидің нақыл сөздерін түсінеді, талдайды. Сұрақтарға жауап береді (( «Сұрақ-жауап» әдісі Өз ойларын ортаға салады |
Үш шапалақ әдісі Бір-бірін бағалайды. Смайлик +ақыл Өзін-өзі бағалайды +ақыл Үш шапалақ
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Такенова Айнұр ЕсеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ұлы Даланың ұлық тұлғасы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ұлы Даланың ұлық тұлғасыМатериал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие жоспары 4-сыныпқа арналып жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназияның бастауыш сынып мұғалімі:
Сабақтың барысы:
|














