Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды
Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек ретінде қолдануға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Маусым 2018
3456
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектебі: Қ.Мырзалиев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп | ||
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:7.3B Сауда, өндіріс және әлемді игеру | ||
Сабақ тақырыбы: Зерттеу сұрағы: | Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алдыҰлы географиялық ашылуларсыз отарлық басқыншылық болар ма еді? | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Нугманова Гулдана Максимовна | |
Класы: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақта қол жеткізілуі тиісті оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме жасау) | 6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт – бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) | |
Сабақмақсаттары: | Барлық оқушылар: ХV-ХVІ ғасырлардағы саяхатшыларды атай отырып, бағыт-бағдарларын анықтайды; | |
Оқушылардың басым бөлігі:Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде орын алған жаһандық өзгерістерді талқылайды; | ||
Кейбіроқушылар: Ұлы географиялық ашылулар әлем үшін оң және теріс әсерлерін дәлелдейді, қорытындылайды; | ||
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу, түсіну, талдау,бағалау. | |
Тарихи концепт | Маңыздылық: Ұлы географиялық ашулардың адамзат үшін қосқан үлесі. | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсат | Пәндік лексика мен терминология:Құбылнама, астролябия, каравелла, Диалогқа/жазылымғақажетті сөзтіркестері:-Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгетті?Сіз неліктен.......екенін айта аласыз ба? | |
Құндылықтарғабаулу | - Толеранттылық сананы қалыптастыру;-Өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау;- Сыни ойлау дағдыларын дамыту;- Азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру | |
Пәнаралықбайланыс | География | |
АКТ қолданудағдылары | Слайдтар, бейнеролик | |
Алдыңғыбілім | Теңіз саяхаттарына қытай мен еуропалық билеушілердің көзқарастары қандай болды?«Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?» әдісі | |
Жоспар | ||
Жоспарлағануақытесебі | Жоспарланған | Ресурстар |
басы4минут | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:«Шаттық шеңбері»( Сабақ басталар алдында қолданамыз. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады.) | |
Топқабөлу 4минут | Класты топқабөлу: 1 – топ:желкендікеме2 – топ:карта3 – топ: құбылнама4 – топ: дүрбі «Миғашабуыл»таңдалғансуреттерарқылытоптарданшығутарихытуралы қысқаша ақпарат сұрап, бүгінгітақырыптыашыпаламын.Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау» | Кеме, карта, құбылнама, дүрбі суреттері |
Сабақтың басы 6минут | « Христофор Колумб» бейнебаян көрсету. Фильмнен кейін оқушылар Х.Колумб жайлы не білетіндерін ортаға салады. Христофор Колумб ( 1451 ж. Генуяда туылған ) Христофор Колумбқа дейін Америкаға саяхатшылар келгенін айту, оның әрі қарай зерттелмей ашылусыз қалғанын түсіндіріп, әрі қарай қызығушлықтарын арттыру. Сұрақтарымен бейнебаянға шолу жасалады және сабақ тақырыбы, зерттеу сұрағы нақтыланып, сабақтың мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырылады. | Ұлы географиялық ашылулар |
Ортасы22минут | 1)Топтық жұмыс «Ментальдық карта»1-топ:Христофор Колумбтың ашулары 2-топ: Америго Веспуччи ашулары3-топ:Васко да Гама ашулары 4-топ: Фернан Магеллан ашулары Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: «бағдаршам»Мысалы: ·Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). ·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. 2) «Көрнекіліктер стратегиясы»Қосымша ақпарат көздерін қолданып суреттерді Ұлы географиялық ашулармен байланысын әңгімелеңіз.1-топ:Еуропалықтардың Америкаға келгеніне дейін мұнда майялар, ацтектер, инктер, ольмектер, тольтектер сияқты үндіс тайпалары өмір сүрді.Олар осы күнге дейін өз бойына бірегей құпия мен жұмбақ жасырған мәдениет жасады. Майялар өркениеті VI-VIII ғ.ғ. өз дамуының шырқау шыңына жетті.Колумбқа дейінгі Американың халқы тәжірибелі инженер – құрылысшылар болды. Олар керемет қалалар мен ғибадатханалар тұрғызып, суландыру жүйелері мен жолдарды ретке келтіріп кетті.Үндістер тігінші , көзеші болып қолөнерде , алтын , күміс , мыс, қола балқытып металлургияда үлкен жетістіктерге жетті.Теотиуакан (құдайлар қаласы) ежелгі американ өркениеті астаналарының бірі болды.Қала орталығын ұзындығы 4 м. жететін , екі жағын ала сарайлар , пирамидалар мен ғибадатханалар орналасқан басты көше қиып жатты.Олардың ішінде биіктігі 42 м. жететін Ай пирамидасы мен 64,5 м. жететін Күн пирамидасы бар. Жалпы еуропалықтардың келуі жергілікті үндіс тайпаларының өркениетінің жойылуына әкеп соқты.2-топ:3-топ:Географиялық ашулар сауданың бұрын болып көрмеген дәрежеде ұлғаюына себепкер болды. Жеке материктер арасында байланыс орнап, дүниежүзілік сауда өріс алды. Отар елдерден еуропалықтар көптеген өнеркәсіп тауарын, қару-жарак, мата және басқа да бұйымдар алып тұрды. Еуропаға енді Америкадан темекі мен какао, Азиядан шай мен кофе әкеле бастады. Отарлардан Еуропаға көптеген алтын мен күміс әкелінді. Осы бағалы заттардың көбі Испания мен Португалия корольдері мен феодалдарына тиді. Бірақ бұл елдермешеуболатын, олардың өз өнеркәсібі жоқтың қасы еді. Сондықтан алтын феодалдардың басқа елдерден сатып алған бұйымдарының төлеміне жұмсалып жатты.Ұлы географиялық ашулар отарлардан тоналып алынған бағалы заттар көпестердің, банкирлердің, аса дамыған Еуропа елдерінің ірі кәсіпорын иелерінің қалталарына түсті.Географиялық ашулар және отарлық басқыншылық Еуропада тауар өндіруді жеделдетуге біршама ықпал етті. Алайда Американың, Азия мен Африканың халықтары үшін бұл отарлық езгіге түсудің бастамасы еді.4-топ:1452 жылы Рим папасы V Николай өзінің булласымен(рим папасының грамотасы)Португалдықтарға Африкадағы жерлерді басып алуға және оның тұрғындары құлдыққа алуға рұқсат берді. Құлдарды Африкадан алып кету, оларды Оңтүстік Америкаға барып сату, алынған ақшаға қант және Солтүстік Америка отарларындағы ром мен өзге тауарларға айырбастау мақсатында өзге де шикізатты сатып алу, содан кейін экспортталатын тауарларды Еуропада сату өте табысты іс болды.Осындай схема«Алтын үшбұрыш бойынша сауда жасау» деп аталды. Осындай сауда тізбесінің әр бөлігінде кез келген тауардың құны (ол құл немесе ром, қант болсын) жеткізілгеннен кейін он есеге дейін артып отырған. Ол өз кезегінде кеткен шығындарды толық өтеп қана қоймай, саудагерлердің баюын қамтамасыз етті.Дескриптор: 4)Ж/ж: «Болжау кестесі» географиялық ашылулар әлем үшін оң және теріс әсерлерін салыстырып, қорытынды шығарады Дескриптор:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |