Материалдар / Ұлы халықтың-Ұлы Абайы’’
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлы халықтың-Ұлы Абайы’’

Материал туралы қысқаша түсінік
Great Abai is a great son of the great nation Abai Kunanbaiuly (10 August 1845 – 6 July 1904) was a kazakh poet, composer and philosopher. He was also a cultural reformer toward European and Russian cultures on the basis of enlightened Islam. His name is also transliterated as Abay Kunanbayev among Kazakhs he is known as Abai.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2022
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰЯЛЫ ТЕЛЕФОН АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУ


Жұмыс орны

Орындаған


Аңдатпа. Ағылшын тілін тиімді үйренудің көптеген жолдары бар, олардың бірі ұялы телефонның болуы. Шынында да, көп жағдайда адамның курстарда оқуға, фильмдерді көруге немесе шет тілінде кітап оқуға көңіл бөлуге уақыты жетпейді. Сондықтан ұялы телефон арқылы қосымша бағдарламалар өте көп көмегін тигізеді.

Бұл мақалада ағылшын тілін үйренудегі мобильді білім беру қосымшаларының рөлі қарастырылған. Білім беру мобильді қосымшаларының дидактикалық сипаттамаларына және олардың мүмкіндіктеріне ерекше назар аударылады.

Аннотация. Существует множество способов эффективного изучения английского языка, одним из которых является наличие мобильного телефона. Ведь в большинстве случаев у человека не хватает времени, чтобы сосредоточиться на чтении на курсах, просмотре фильмов или чтении книг на иностранном языке. Поэтому дополнительные программы через мобильный телефон очень помогают.

В данной статье рассматривается роль мобильных образовательных приложений в изучении английского языка. Особое внимание уделяется дидактическим характеристикам образовательных мобильных приложений и их возможностям.

Annotation. There are many ways to learn English effectively, one of which is to have a mobile phone. Indeed, in most cases, a person does not have enough time to focus on reading courses, watching films or reading books in a foreign language. Therefore, additional programs via a mobile phone are very helpful.

This article examines the role of mobile educational apps in learning English. Particular attention is paid to the didactic characteristics of educational mobile applications and their capabilities.


Кілтті сөздер: мобильді технологиялар, мобильді құрылғылар, қосымша, ағылшын тілі, Ақпараттық технологиялар.


Қоғам дамуының қазіргі кезеңі оған адам қызметінің барлық салаларына енетін, ақпараттық ағындар мен қоғамның таралуын қамтамасыз ететін және әлемдік ақпараттық кеңістікті құрайтын ақпараттық технологиялардың әсер етуімен сипатталады. Қоғамды ақпараттандырудың ажырамас және маңызды бөлігі білім беруді ақпараттандыру болып табылады. Қазіргі уақытта әлемде шамамен бір жарым миллиард ұялы телефон бар, бұл дәстүрлі компьютерлерден үш есе көп [4]. Техникалық прогресс алға жылжыған сайын мобильді құрылғылар жаңа техникалық мүмкіндіктерге ие болып, сымсыз байланыс арналары арқылы деректерді беру жылдамдығы мен сенімділігі артады. Ұялы телефондар, смартфондар, планшеттік компьютерлер адамның сандық өмірінің басты бөлігіне айналуда. Қолда бар мәліметтерге сәйкес, соңғы бес жыл ішінде компьютерлер мен мобильді ақпараттық технологияларды (MIT) қолдана алатын жасөспірімдер саны шамамен он есеге артқан. Қазіргі уақытта барлығында мобильді құрылғылар бар, олар кез-келген ақпаратқа, атап айтқанда білім беру түріне қол жетімді құрал болып табылады. Студенттер смартфондар, коммуникаторлар және планшеттік компьютерлер ұсынатын білім беру мүмкіндіктерін нашар біледі. Көптеген зерттеулерде анықталғандай, жасөспірімдер көбінесе компьютерлік және мобильді ойын бағдарламалары мен қосымшаларын біледі, ойын-сауық үшін ұялы телефондар мен компьютерлік техниканы пайдаланады. Сонымен бірге компьютермен жұмыс істеудің танымдық, атап айтқанда тәрбиелік мотивтері шамамен жиырмасыншы орында тұр [6].

Бұл тақырыпты Е.В.Вульфович [2], И.Н.Голицына, Н.Л.Половникова [3] сияқты орыс зерттеушілері қозғады. Н.В.Самохина [5] және басқалары.Шетелде мобильді ақпараттық технологиялардың көмегімен оқытудың маңызы кем емес. Бұл мәселемен К.Бетти сияқты шетелдік зерттеушілер айналысқан. В.М. Фрэнк, С.Фрейник, Д.Ричардсон және басқалары.

«Шетел тілі» пәнін мобильді құрылғыларды қолдану арқылы зерттеу - бұл смартфондар мен планшеттік компьютерлердің көптеген қолданушылары арасында танымалдылыққа ие болып отырған салыстырмалы түрде жаңа әдіс [1]. Ағылшын тілін үйрену үдеріс үздіксіз болады деп болжайды, яғни мобильді ақпараттық технологиялар көмегімен гаджеттерді қолдана отырып оқыту мобильді ақпараттық технологияларға еркін қол жеткізу жиынтығы үшін оқытудың сапасы мен қарқындылығының жоғарылауына ықпал етеді. Сонымен, шет тілін оқыту әдістемесі өте көп, атап айтқанда ағылшын тілі, оқу материалының жоғары ақпараттық сыйымдылығын қамтамасыз ететін, оқушылардың танымдық іс-әрекетін ынталандыратын, сабақтың көрнекілігін, оны жүзеге асырудың интенсивтілігін, даралануын және саралануын қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдарды қолданумен байланысты.

Ағылшын тілін үйренуге арналған мобильді қосымшалардың қатарына Learn English Elementary, Duolingo, Memrise мобильдік қосымшасы, Grammar Up, LangBook, сөздерді есте сақтау бағдарламасы және т.б. жатады.

Learn English Elementary Apps - ағылшын тілін үйренушілерге арналған подкаст сериясы. Оны ұялы телефондарға жүктеуге және қолданушыға ыңғайлы кез-келген уақытта жаттығуға болады. Әр эпизод шамамен жиырма минутты құрайды және көрермендерге сұрақтар қояды. Түсінуге ыңғайлы болу үшін сызғыш сызық беріледі.

Duolingo қосымшасының көмегімен ағылшын тілін де, итальян, француз, испан, неміс, португал тілдерін де үйренуге болады. Оны ағылшын тілін нөлден үйренушілерге арналған интерактивті жаттығулармен қосымша нұсқаулық ретінде пайдалануға болады. Интерактивті сабақтардың келесі кезеңін жүктеу үшін Интернет желісіне қосылу қажет. Білім беру курсы «қарапайымнан күрделіге» принципі бойынша кезеңдерге бөлінеді. Duolingo білім беру қосымшасында жазбаша және ауызша сөйлеу (сізге үйренген сөз тіркестерін айту ұсынылады), оқу және тыңдау сияқты дағдылар оқытылады.

Memrise білім беру мобильді қосымшасы, оның көмегімен ағылшын тілін де, басқа да көптеген тілдерді үйренуге болады, сол сайттың жалғасы болып табылады. Бұл қосымшаның интуитивті интерфейсі бар, бұл өз кезегінде пайдаланушыға шет тілін үйренуге бірден кірісуге мүмкіндік береді. Суреттер арқылы жаңа сөздерді жаттау, қайталау мен шоғырландырудың практикалық интерактивті тапсырмалары лексиканы тиімді игеруге ықпал етеді.

Grammar Up қосымшасы шет тіліндегі сөйлемдерді құрастыруда, мақалаларды қолдануда және басқа да грамматикалық қиындықтарда мезгіл-мезгіл қиындықтарға тап болған студенттерге арналған. Білім беру бағдарламасында қолдану ережелері мен мысалдары бар. Білім алушыға сөздердің лексикалық қорын бекіту және толтыру арқылы тест тапсыруға мүмкіндік беріледі. Сондай-ақ, бұл қосымшада идиомалар мен фразалық етістіктерді қолдана отырып, ауызекі ағылшын тілін қолдануға мүмкіндік беретін Phrasal Verbs Lite нұсқасы бар.

LangBook білім беру қосымшасын дәстүрлі аударма үшін де, оқу үшін де қолдануға болады. Бұл білім беру қосымшасы пайдаланушыларға тезаурус, түсіндірме, энциклопедиялық, географиялық, инженерлік және басқа да сөздіктерді ұсынады. Мысалы, бағдарламада аудармашы бар сөздік, шет тілін үйренуге және қиын сөздерді есте сақтауға арналған арнайы құралдар бар. LangBook қосымшасын жасаушылар сөздіктерді жүктеуді және пайдаланушының өтініші бойынша сөздерді дыбыстауды ұйымдастырды. Сонымен қатар, қосымша оқу тапсырмалары бар, оқу тақырыптары бойынша сауатты құрылымдалған және бөлінген интерактивті карточкалардың көмегімен шет тілін үйренуге көмектеседі. Бағдарламаның негізгі мақсаты-сөздік функцияларын орындау. Әдепкі бойынша, қосымшада миллионға жуық сөзден тұратын ағылшын-орыс және орыс-ағылшын сөздіктері ғана бар. Бағдарламаға енгізілген аудармашы сөйлемдерді ғана емес, бүкіл мәтіндерді де аударуға мүмкіндік береді. Аударманың ең дәл болуы үшін пайдаланушыға мәтіннің тақырыбын қолмен көрсету ұсынылады. Бағдарламаның ерекшелігі-ол офлайн режимінде жұмыс істей алады.

Сөздерді жаттауға арналған бағдарлама LinguaLeo жаттығудың төрт түрін ұсынады: сөз-аударма, аударма-сөз, сөз құрастырушы, тыңдау. Қосымша шет тіліндегі сөздерді оқуға, оқу мәтіндерін тыңдауға, сөзжұмбақтарды шешуге мүмкіндік беретін сайтпен біріктірілген. Сайтта зерттелетін барлық сөздер мобильді нұсқада қол жетімді болады.

Осылайша, мобильді құрылғыларды қолдана отырып, ағылшын тілін оқытуды ұйымдастырудың ұсынылған тәсілі техникалық құрылғыларды қолдана отырып, бұрын қалыптасқан шет тілін оқыту дәстүрлерін жалғастырып қана қоймай, оларды мобильді платформалардың түбегейлі жаңа мүмкіндіктерін пайдалану арқылы кеңейтеді. Ол шет тілін үйрену ортасын оны компьютерлік қосымшадан және тіпті компьютерлік желіден тыс кеңейтеді. Ұсынылған білім беру Мобильді технологияларын қолдану тәжірибесі олардың қазіргі заманғы нақты жүзеге асырылатын білім беру практикасындағы орындылығы мен тиімділігін көрсетті. Бұл ретте шет тілін, атап айтқанда, мобильді ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ағылшын тілін оқыту дербес және ойын қызметі түрінде іске асырылады, бұл өз кезегінде ағылшын тілін табысты меңгеруге ықпал етеді.


Қолданылған әдебиеттер:


1. Английский с Lingualeo. – 2016 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://play.google.com/store/apps/ details?id=com.lingualeo.android&hl=ru

2. Вульфович Е.В. Роль мобильного обучения в оптимизации преподавания иностранных языков / Е.В. Вульфович // Известия Волгоградского государственного педагогического университета. – 2014. – №6 (91). – С. 161–164.

3. Голицына И.Н. Мобильное обучение как новая технология в образовании / И.Н. Голицына, Н.Л. Половникова // Образовательные технологии и общество. – 2011. – С. 241–252.

4. Дедова О.В. О языке Интернета / О.В. Дедова // Вестник МГУ. Сер. 9. Филология. – 2010. – №3. – С. 25–38.

5. Самохина Н.В. Использование мобильных технологий при обучении английскому языку: развитие традиций и поиск новых методических моделей / Н.В. Самохина // Фундаментальные исследования. – 2014. – №6. – С. 591–595.

6. Современные информационные технологии в образовании // ГОУ ВПО «Шуйский государственный педагогический университет». – 2016 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://sgpu2004.narod.ru/infotek/ infotek2.htm





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!