Сәлемдесу, түгендеу
Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын
құру
Үй
тапсырмасын сұрау: «Ия немесе жоқ» әдісі бойынша 3 топқа ширату
сұрақтары қойылады.
1.Соғысты бастаушы ел КСРО
«жоқ»
2.Екінші дүниежүзілік соғыс 1941ж 2 қыркүйек
«жоқ»
3.1941-1945ж Ұлы Отан соғысы деп аталды
«ия»
4.Барбаросса жоспарында 6-8 айда жаулап аламыз
деді «жоқ»
5.Ұлы Жеңіс күні 22 маусым
«жоқ»
6.Германия құрған жоспар Барбаросса деп аталды
«ия»
7.Ұлы Отан соғысы 1939ж басталды
«жоқ»
8.1941ж 9 мамыр Жеңіс күні
«жоқ»
9.КСРО Германияны әртүрлі ұлттан құралған әлсіз
бірлестік деп есептеді «жоқ»
10.Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылдан басталып
1945ж аяқталды «ия»
11.Екінші дүниежүзілік соғыс 1945ж мамырда
аяқталды «жоқ»
12.Екінші дүниежүзілік соғыс 6 жылға
созылды
13.Германия КСРО-ға 1945ж баса көктеп кірді
«жоқ»
14.22 маусым Ұлы Отан соғысының аяқталған мерзімі
«жоқ»
15.Германиямен болған Ұлы Отан соғысына қазақтар
қатыстырылмады «жоқ»
Жаңа сабақ. Бағалау критерийлерін оқушыларға
таныстырамын. Джигсо әдісі бойынша мына тақырыптарды бөліп беремін
де дискриптормен таныстырамын
1-тапсырма: Мәтінмен
жұмыс
1.
Мәскеу шайқасы
1.
Қазақстанда құрылған алғашқы дивизияны біледі –
1
2
Тарихи шайқастың нәтижесін айтады – 1
3.Мәскеу түбінде ерлік көрсеткен батырларды
анықтайды - 1
2.
Ленинград шайқасы
1
Ленинград шайқасындағы қиындықтар туралы біледі –
1
2.Ленинград үшін күресте есімі мәңгі қалған қазақ
қызы туралы айтады- 1
3.
Сталинград шайқасы. Қаһарман партизандар
1.Балтық теңіз шептерінде болған жауынгерлер
ерлігін
біледі – 1
2.Қазақстандық қаһарман партизандарды айтады –
1
3
КСРО Батыры атағын алған жауынгерлерді анықтайды –
1
Әр
тапсырмадан кейін топ басшылар бағалау парақшасына оқушыларды
бағалап отырды
2-тапсырма: Семантикалық
тест
Оқушылардың алдына парақшамен семантикалық тест
беріледі. Түрлі түсті жіптер арқылы сәйкестендіреді -
1
3-тапсырма: Шығармашылық әрекет «Бес жолды
өлең»
Оқушылардың шығармашылығын тексеру -
1
|