Материалдар / Ұлы Отан соғысы

Ұлы Отан соғысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Отан соғысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
454
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ
Күні:13.12.2017жМұғалімнің аты-жөні: Аширова Майра
Сынып: 9 «А»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Қазақстандық жауынгерлердің майдандағы ерлігін білу, қаһарман партизандар туралы айту, Қазақстандық Кеңес Одағының Батырларын анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Қазақстандық жауынгерлердің майдандағы ерлігін біледі Көпшілігі: Қаһарман партизандар туралы айтадыКейбіреуі: Қазақстандық Кеңес Одағының Батырларын анықтайды
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Ұлы Отан соғыс туралы біледі Пәнге қатысты терминдік сөздер: «Барбаросса»..., Ұлы Отан..., Қызыл Ту..., партизан...





Бағалау критерийлері1. Қазақстандық жауынгерлердің майдандағы ерлігін біледі2. Қаһарман партизандар туралы айтады3. Қазақстандық Кеңес Одағының Батырларын анықтайды

Құндылықтар-ды дарыту «Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы
Пәнаралық байланыстар әдебиет, тарих
АКТ қолдану дағдыларыКарта,суреттер, үлестірме қағаздар
Бастапқы білім Екінші дүниежүзілік соғыс
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурс-тар
Сабақтың басы





























































Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі







































































Сабақтың соңы

Сәлемдесу, түгендеуҰйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құруҮй тапсырмасын сұрау: «Ия немесе жоқ» әдісі бойынша 3 топқа ширату сұрақтары қойылады. 1.Соғысты бастаушы ел КСРО «жоқ»2.Екінші дүниежүзілік соғыс 1941ж 2 қыркүйек «жоқ»3.1941-1945ж Ұлы Отан соғысы деп аталды «ия»4.Барбаросса жоспарында 6-8 айда жаулап аламыз деді «жоқ»5.Ұлы Жеңіс күні 22 маусым «жоқ»6.Германия құрған жоспар Барбаросса деп аталды «ия»7.Ұлы Отан соғысы 1939ж басталды «жоқ»8.1941ж 9 мамыр Жеңіс күні «жоқ»9.КСРО Германияны әртүрлі ұлттан құралған әлсіз бірлестік деп есептеді «жоқ»10.Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылдан басталып 1945ж аяқталды «ия»11.Екінші дүниежүзілік соғыс 1945ж мамырда аяқталды «жоқ»12.Екінші дүниежүзілік соғыс 6 жылға созылды13.Германия КСРО-ға 1945ж баса көктеп кірді «жоқ»14.22 маусым Ұлы Отан соғысының аяқталған мерзімі «жоқ»15.Германиямен болған Ұлы Отан соғысына қазақтар қатыстырылмады «жоқ»

Жаңа сабақ. Бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырамын. Джигсо әдісі бойынша мына тақырыптарды бөліп беремін де дискриптормен таныстырамын1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс 1. Мәскеу шайқасы 1. Қазақстанда құрылған алғашқы дивизияны біледі – 12 Тарихи шайқастың нәтижесін айтады – 13.Мәскеу түбінде ерлік көрсеткен батырларды анықтайды - 1 2. Ленинград шайқасы1 Ленинград шайқасындағы қиындықтар туралы біледі – 12.Ленинград үшін күресте есімі мәңгі қалған қазақ қызы туралы айтады- 1 3. Сталинград шайқасы. Қаһарман партизандар1.Балтық теңіз шептерінде болған жауынгерлер ерлігінбіледі – 12.Қазақстандық қаһарман партизандарды айтады – 13 КСРО Батыры атағын алған жауынгерлерді анықтайды – 1Әр тапсырмадан кейін топ басшылар бағалау парақшасына оқушыларды бағалап отырды 2-тапсырма: Семантикалық тестОқушылардың алдына парақшамен семантикалық тест беріледі. Түрлі түсті жіптер арқылы сәйкестендіреді - 1



3-тапсырма: Шығармашылық әрекет «Бес жолды өлең»Оқушылардың шығармашылығын тексеру - 1





Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,бағалау парақшалары,үлестірме қағаздар













































Ұлы Отан соғысы батырларының суреттері
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады «Мұғалім мен оқушы» немесе «оқушы мен оқушы» арқылы жады арқылы көпірше орнатамын «Дискуссиялық өрнек» әдісі арқылы түсінген оқушы түсінбеген оқушыға көмек бере алады.Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы

Денсау-лық сақтау техноло-гиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданы-латын қауіпсіздік техникасы ережелері-нің тармақ-тары
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?











Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ