Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
597
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«С. Датұлы атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Келісемін Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары __________ А. Ж. Сарбаева 13. 12. 2017 ж. Қазақстан тарихыпәніненТақырыбы: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ҚазақстанСынып: 9Өтетін орны: химия-биология кабинетіУақыты: 13.12.2017 ж.Оқытушы: Б. Ж. Муханова Ашық сабақ жоспары тарих пәндері ӘБ отырысында отырысында қаралып, мақұлданды. Хаттама № «___» ____ __________ 2017 ж.
ӘБ төрайымы: _____________ Б. Ж. Муханова
Арайлы- 2017 Бүгінгі сабағымыздың қанатты сөзі: «Тілі басқа болса да тілегі бір, Жүзі басқа болса да жүрегі бір» Ж.Жабаев.
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ҚазақстанСабақтың мақсаты: а) білім беру- Оқушыларға Ұлы отан соғысы ,Қазақстанда- ғы соғыс жағдайы,жеңіске қосқан қазақстан- дықтардың үлесі жайлы және Ұлы жеңістің тарихи маңызы туралы білім беру. ә) тәрбие беру – Жеңістің маңызын түсіндіру арқылы өз елінің тарихына қызығушылығын арттыру, Отанға деген сүйіспеншілік сезіміне,патриот тыққа тәрбиелеу. б) ой-өрісін дамыту – Білімін шыңдау,өзіндік ой қорытуға, нақты мәліметтерді қабылдау дағдыла- рын қалыптастыру, дамыту. Сабақтың түрі: Теориялық (дәстүрлі емес сабақ)Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгертуСабақтың әдісі: СТО технологиясының әдістері,топқа бөлу,сұрақ- жауап, деңгей- лік тапсырмалар. Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті,математика,географияКөрнекілігі және техникалық жабдықталуы: 1. Дүние жүзінің саяси картасы 2. Қазақстан Республикасының картасы 3. «Қазақстандық ерлік көрсеткен батырлар» деректі фильм. 4. Интерактивті тақта (техникалық құрал) ,флипчарттар, слайдтар т.б. 5. Кітап бұрышы, буклеттер 6.Нақыл сөздер. С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа түгел қатынасуын, дәрісхана тазалығын, сабаққа дайындығын бақылай отырып, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Алдын ала берілген тапсырмаға сәйкес топты 3-ке бөлеміз. Оқушылар өз т
ӘБ төрайымы: _____________ Б. Ж. Муханова
Арайлы- 2017 Бүгінгі сабағымыздың қанатты сөзі: «Тілі басқа болса да тілегі бір, Жүзі басқа болса да жүрегі бір» Ж.Жабаев.
Сабақ: Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында. | Мектеп: С. Датұлы атындағы жалпы орта мектебі | |
Күні: 13.12.17 ж | Мұғалімнің есімі: Муханова Б. | |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | 19 |
Сабақ негізделген | Ұлы Отан соғысы кезіндегі қиыншылықтарды, халық көтерген қасиеттерді еске ала отырып, қазақстандықтардың жеңіске қосқан ерлік ісін білу, дәріптеу. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Ұлы отан соғысының қашан басталғанын біледі. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Ұлы Отан соғысы қарсаңында Қазақстаннның маңызы қандай болғанн айта алады. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Ұлы Отан соғысының басталуы мен әскери құрамаларды айтып «Барбаросса» жоспарының мәнін түсіндіре отырып Рейхстагтың үстіне жеңістің қызыл туын тіккен қазақстандықтар туралы қорыта айтып жеткізе алады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: мәтінмен жұмыс жасай алады, жаңа сөздер мен ұғымдар мағынасын түсіндіре алады. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Отан, «Барбаросса жоспары» | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Отан соғысы, Сөзсіз тізе бүгу, Кантребуция. | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Сұрақтарға жауап беру қосымша оқуға арналған материалды талдау | ||
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Амандасу.Өмірдің ағы мен қарасы дегенді қалай түсінеміз? Оқушылар өз ойлары бойынша жауап береді. | Флипчарт, маркер, т.б. фотосуреттер |
Ортасы Білу. 5 минут Түсіну. 5 минут Қолдану. 3 минут Талдау. 5 минут 7 минут Жинақтау. 5 минут Бағалау. 2 минутҮйге тапсырма1 минут | «Тарихи тізбектер» ойыны уақиғаның болған уақытын тарихи датамен байланыстырып, жауап береміз. 1914-1918, 1917, 1916, 1918-1920, 1939-1945, 1941-1945. Бейнебаян Джигсо әдісі Оқу. (мәтінмен танысу) оқу, талқылау, баяндау.1.Мәтінді оқиды, талдайды, баяндайды. Мәтін бойынша жұмыс топтастыру«Топтастыру»1-топ: Ұлы Отан соғысының басталуы2-топ: Ұлы Отан соғысының Батырлары3-топ: Қазақстан – майдан арсеналы4-топ: Ұлы Отан соғысының жеңіспен аяқталуы 1,2,3,4 деп сағат тілі бойынша санап, 1деген оқушылар 1-топқа, 2 деген оқушылар 2-топқа, 3 деген оқушылар 3-топқа,4 деген оқушылар 4-топқа отырып, алған білімдерімізді жеткіземіз. Алғашқы берілген тапсырмаға постер құрамыз.«Тұлғаны таны» ойыныБ. Момышұлы, Ә. Молдағұлова, М. Мәметова, Т. Тоқтаров, Н. Әбдіров, Т. Бигелдинов Қосымша мәліметтер жинауОқушылар өздері жинаған мәліметтермен таныстырады.Батыр бабаларымыздың, аталарымыздың, ағаарымыздың, апаларымыздың ерлігі ешқашан ұмытылмайды. Біз әлі де терең зерттейміз. Осы біздің қазақстандық батырларымыз ақын жазушылардың қандай ән,өлең, жырларын білесіңдер?Тест жұмысы. Қазақстандық жауынгерлер туралы эссе жазып келеміз. | |
Аяқталуы 3 минут | Кері байланыс «Екі жұлдыз,бір тілек» | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қа жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
. | . | . |
РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралкы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтарыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ҚазақстанСабақтың мақсаты: а) білім беру- Оқушыларға Ұлы отан соғысы ,Қазақстанда- ғы соғыс жағдайы,жеңіске қосқан қазақстан- дықтардың үлесі жайлы және Ұлы жеңістің тарихи маңызы туралы білім беру. ә) тәрбие беру – Жеңістің маңызын түсіндіру арқылы өз елінің тарихына қызығушылығын арттыру, Отанға деген сүйіспеншілік сезіміне,патриот тыққа тәрбиелеу. б) ой-өрісін дамыту – Білімін шыңдау,өзіндік ой қорытуға, нақты мәліметтерді қабылдау дағдыла- рын қалыптастыру, дамыту. Сабақтың түрі: Теориялық (дәстүрлі емес сабақ)Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгертуСабақтың әдісі: СТО технологиясының әдістері,топқа бөлу,сұрақ- жауап, деңгей- лік тапсырмалар. Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті,математика,географияКөрнекілігі және техникалық жабдықталуы: 1. Дүние жүзінің саяси картасы 2. Қазақстан Республикасының картасы 3. «Қазақстандық ерлік көрсеткен батырлар» деректі фильм. 4. Интерактивті тақта (техникалық құрал) ,флипчарттар, слайдтар т.б. 5. Кітап бұрышы, буклеттер 6.Нақыл сөздер. С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа түгел қатынасуын, дәрісхана тазалығын, сабаққа дайындығын бақылай отырып, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Алдын ала берілген тапсырмаға сәйкес топты 3-ке бөлеміз. Оқушылар өз т
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)