Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҰМЖ 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3646
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі- қазақ халқының ұлттық тілі
5 сағатқа түзілген
Мәтін және стильСтилистика және тіл мәдениеті 15 сағат
Стилистика және тіл мәдениеті Іс-қағаздар стилі-7 сағат
Стилистика және тіл мәдениеті Публицистикалық және ғылыми стиль 6 сағатқа түзілген
Пунктуация Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері.ҮТІРТізбектелген сабақ жоспары 9- сағатқа тұзілген
5 сағатқа түзілген
Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Сағат саны | Өтілетін мерзімі | Қамтылатын модульдер мен әдіс- тәсілдер |
Қазақ тілінің қоғамдық мәні | Қазақ тілінің қоғамдағы мәні мен орны туралы ой салу.Мемлекеттік тілдің мәртебесі мен болашағы туралы ой саяхатын жасау арқылы тілге деген жанашырлық сезімдері мен мақтаныш құлшынысын бойларына дарыту. | Қазақ тілінің қоғамдағы мәнін түсінеді.Мемлекеттік тілдің мәртебесін туралы біліп мақтаныш сезімі оянса, болашағы туралы ойланып жаншырлық танытады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер: топтық жұмыс.Диологтық оқыту. | |
Қазақ тілі-Қ.Р. мемлекеттік тілі | Анатілінің қоғамдағы мәні мен орны туралы ой салу.Қазақ тілінің мәртебесі мен болашағы туралы ой саяхатын жасау арқылы тілге деген жанашырлық сезімдері мен мақтаныш құлшынысын бойларына дарыту. | Анатілінің қоғамдағы мәні мен орны туралы ой толғайды.Қазақ тілінің мәртебесі мен болашағы туралы ой саяхатын жасау арқылы тілге деген жанашырлық сезімдері мен мақтаныш құлшынысын бойларына дарытады. | 1 | СТО | |
Диктант | . Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Жауапкершілікті тіл саясаты қазақ ұлтын біріктіруші басты факторлардың бірі болып таылатынын сезінеді. Халқымыздың жазба мәдениеті тарихынан хабардар болады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. | |
Қа зақ тілі-түркі тілінің бір тармағы | Түркі тілдеріне ортақ тарихи жазба мұралардың 3дәуірді қамтитінін түсіндіру.Топтық жұмыс арқылы ынмастық әрекеттерге баулу. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Түркі тілдеріне ортақ тарихи жазба мұралардың 3дәуірді қамтитінін түсінеді,ынтымақтаса әрекет дағдылары қалыптасады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | ДЖИГСО-2 Диалогтық оқыту.топтық жұмыс. АКТ | |
ЭССЭ.«Тілім- тірегім....» | Ой толғандыра отырып, үштілділіктің маңызын түсінуге ықпал ету.мұғалімнің көмегімен орындалатын жазылым дағдыларын қалыптастыру | Үштілділіктің маңызы туралы ақпараттанады,ой толғайды | 1 | ОБ. Критериалды бағалау |
Мәтін және стильСтилистика және тіл мәдениеті 15 сағат
Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | |||||
Қазақ тілі –көп стильді тіл | Стилистика және тіл мәдениеті туралы білім дағдыларын қалыптастыру | Тақырып бойынша білім дағдылары қалыптасады. Топтық жұмысты үйренеді,диалог арқылы білім дағдылары қалыптасады. | 1 | ||||
Сөздердің стильдік түрлері ауыз екі сөйлеу стилі | Сөздердің стильдік түрлері туралы білім дағдыларын қалыптастыру | Тақырып бойынша білім дағдылары қалыптасады | 1 | ||||
Пысықтауға арналған жаттығу | .Тұжырымды ой айтуға бағыт дағдыландыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Кітаби тіл лексикасына жататын,қоғам мен дәуір тынысынан хабар беретін саяси,әлеуметтік терминдермен танысады,тұжырымды ой айтуға дағдыланады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | ||||
Тақырып және мәтінді жоспарлау | Мәтін жоспарлауда функционалдық сауаттылықты қалыптастыру | Тақырып бойынша білім дағдылары қалыптасады. Топтық жұмысты үйренеді мәтін жоспарлау арқылы білім дағдылары қалыптасады . | 1 | ||||
Мәтән түрлері.Әңгімелесу, Сипаттау, Пайымдау | Мәтін және тіл ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыра отырып, байлаысы туралы да ой қозғау қалыптастыру.Тілмәдениетін ұғындыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | . Мәтіннің үш түрі боладыӘңгімелеу (не істеді?)Сипаттау (қандай?)Пайымдау (неліктен сұрақтарымен жұмыс жүргізіп дағдыланады | 1 | ||||
Мәтіндегі синтаксистік құрылым | .Мәтіндегі синтаксистік құрылым формаларымен танытыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Синтаксистік құрылым барсында өзіндік мақсат, тілдік құрылым,қолданыс ерекшеліктерімен таныстыру .Ауызекі сөйлеу тілінің формаларымен танытыру | 1 | ||||
Мәтіндік талдау | Ауыз екі сөйлеу мәденитетінің орта мәдениетіне ықпалы туралы түсінік беру | Ауыз екі сөйлеу мәденитетінің орта мәдениетіне ықпалын түсінеді. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. АКТ | |||
Диктант | Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Оқушылардың функционалдық сауаттылғықалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. АКТ | |||
Сөйлеу мәдениетіне сөйлеу тілі ерекшеліктерінің әсері | Сөйлеу мәдениетіне сөйлеу тілі ерекшеліктерінің әсерін түсіндіру | Сөйлеу мәдениетіне сөйлеу тілі ерекшеліктерінің әсерін түсінеді | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. АКТ | |||
Экспрессивті –эмотционалды лексика | Орфоэпиялық нормалар туралы білім дағдыларын алдыңғы біліммен ұштасытра дамыту | Орфоэпиялық нормалар туралы білім дағдыларын алдыңғы біліммен ұштасытра дамыту | 1 | Спиральдық білім беру әдіс-тәсілдерін пайдалану | |||
Қазіргі кітаби стиль | Жеке жазушылардың шығармасының тілін зерттеп, олардың сөздерді сұрыптап қолдану тәсілдерін тыңнан қосқан қолданыс үлгілерін айқындап,жан-жақты талдау жасауға бейімдеу.,көркем әдебиет тілі эмоционалды-экспрессивті болатыны туралы түсінік беру. | Көркем шығарманы талдауды үйренеді,Көркем әдеби стилдің ерекшеліктері туралы біледі.Өздері де көркем әдеиет стилін қолдануға дағдыланады Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер АКТ ,Дарынды балалармен жұмыс. | |||
Қазақ әдеби тілінің стильдері | Мәтін және тіл ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыра отырып, байлаысы туралы да ой қозғау | Мәтін және тіл ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыра отырып, байлаысы туралы да ой қозғайды. | 1 | Критерий арқылы жазу жазылым дағдылары қалыптастыру | |||
Көркем әдебиет стилі | . Жеке жазушылардың шығармасының тілін зерттеп, олардың сөздерді сұрыптап қолдану тәсілдерін тыңнан қосқан қолданыс үлгілерін айқындап,жан-жақты талдау жасауға бейімдеу.,көркем әдебиет тілі эмоционалды-экспрессивті болатыны туралы түсінік беру. | Мәтіннің үш түрі боладыӘңгімелеу (не істеді?)Сипаттау (қандай?)Пайымдау (неліктен сұрақтарымен жұмыс жүргізіп дағдыланады. | 1 | ||||
Сөйлеу стилі. | Күнделікті қарым- қатынас негізінен ,тілдік амал-тәсілдерді, қолданыс ерекшеліктерін түсіндіру | . Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | 1 | ||||
Жазба жұмыс. функционалд сауаттылық.Бақылау жұмысы | Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | 1 | ОБ. Критериялды бағалау |
Стилистика және тіл мәдениеті Іс-қағаздар стилі-7 сағат
Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Қамтылатын модульдер мен әдіс- тәсілдер | ||||
Ресми-іс қағаздар стилі. | Құқықтық,қарым-қатынас,әкімшілік саласында,кеңсе қызметінде қолданылатын стильдің түрі туралы түсінік қалыптастыру.Іс-қағаздар стилдерінің жазылу үлгісімен таныстыру. Оқушылардың функцион | .Іс-қағаздар стилдерінің жазылу үлгісімен танысады,жазуға дағдылананады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту. | |||
Өтініш, , арыз, қатынас қағаз, | Өтініш, сенімхат, арыз, қатынас қағаз, мінездеме, хабарландыру, өмірбаян, мәжілісхат,т.б. іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерінің жазылу үлгілерін меңгерту. | Өтініш, сенімхат, арыз, қатынас қағаз, мінездеме, хабарландыру, өмірбаян, мәжілісхат,т.б. іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерінің жазылу үлгілерін меңгереді. | 1 | Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ, | |||
Мінездеме, өмірбаян | Мінездеме, өмірбаян сынды іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерін меңгерту. | Мінездеме, , өмірбаян іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерін меңгереді. | 1 | Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ, | |||
Сенімхат, хабарландыру. | Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Іс-қағаздар стилімен танысады | 1 | Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ, | |||
Мәжілісхат. | Мәжілісхаттың (іс-қағаздар стилінің ) жазылу үлгілерін меңгерту. | Мәжілісхаттың жазылу үлгілерінің жазылу үлгілерін меңгереді. | 1 | Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ, | |||
Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері. | Қоғамның барлық саласына қатысты жұргізілетін мемлекеттік іс-қағаздары стилінің өзіне тән ерекшеліктері туралы түсінік беру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Ресми құжаттар екіұдай пікір тудырмайтындай нақты блу керектігін біледі. Бірнеше тілде жасалған нұсқаларыеһның арасында мағыналық- мазмұндық және стильдік алшақтық болмайтынын біледі. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | ||||
Бақылау диктанты | Тақырыптар бойынша қалыптастырған білімдерін бақылау. | . Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. |
Стилистика және тіл мәдениеті Публицистикалық және ғылыми стиль 6 сағатқа түзілген
Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Қамтылатын модульдер мен әдіс- тәсілдер | ||||
Публицистикалық стиль. Сипаты. Жұмсалу формалары. | Публицистикалық стиль-қоғамдық –саяси, бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің бірі екенін түсіндіру. | Публицистикалық стильдің мақсаты,қолдану аясы, стильдік сипаты, тілдік амал –тәсілдері туралы білім дағдылары қалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту. | |||
Публицистикалық стильдің тіл ерекшеліктері. | Публицистикалық стиль-қоғамдық –саяси, бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің бірі екенін түсіндіру және тіл ерекшеліктерін түсіндіру | Публицистикалық стильдің мақсаты,қолдану аясы, стильдік сипаты, тілдік амал –тәсілдері туралы білім дағдылары қалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту. | |||
Бақылау диктанты | Публицистикалық стильдегі жазылым дағдыларының қалыптасуына ықпал ету | Публицистикалық стильдегі жазылым дағдыларының қалыптаса бастайды | 1 | Жұптық жұмыс,СТО, | |||
Ғылыми стиль, ерекшеліктері. | Ғылыми стильнегізгі зерттеу тақырыбы болып табылатын құбылыстың ғылыми негізде сипаттап, дәлелдеуді қажет ететіндер дәлелдеуді қажет ететін стиль екендігін түсіндіру. | Ғылыми стильдің мақсаты,қолдану аясы, стильдік сипаты, тілдік амал –тәсілдері туралы білім дағдылары қалыптасады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту. | |||
Ғылыми стиль. Шолу. Болжам: Дәелел.Тұжырым. | Зерттеу барсысындағы іс-әрекет дағдыларының қызметін түсіндіру | Шолу. Болжам.Дәлелел.Тұжырым ұғымдары туралы біледі | 1 | СТО, жұптық жұмыс | |||
Мәтіндік тест | Оқушы өз біліміің деңгейін байқайды, мұғалім жиынтық бағалау жүргізеді | 1 | Зерттеушілік әңгіме |
Пунктуация Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері.ҮТІРТізбектелген сабақ жоспары 9- сағатқа тұзілген
Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | |||
Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері. Үтір | Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері: үтірдің қойылуы туралы түсінік қалыптастыруОқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру | Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілердің ерекшелеуші қызмет атқаратыны туралы түсінік қалыптастырады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | ||
Бірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір | Біріыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір туралы білім дағдыларын қалыптастыру | Біріыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір туралы білім дағдыларын қалыптасады | 1 | Айтылым мен тыңдалым дағдыларына қолданылатын әдіс-тәсілдер | |
Абай өлеңдеріндегі тыныс белгінің қойылу себебін талдау | Ақын өлеңдеріне терең үңіле отырып,өлеңдерде кездескен тыныс белгілердің қойылу себебін түсіндіре отырып алдыңғы білімді нақтылау | Ақын өлеңдеріне терең үңіле отырып,өлеңдерде кездескен тыныс белгілердің қойылу себебін түсіндіре отырып алдыңғы білімі пысықталады | 1 | Топтық жұмыс | |
Қаратпа, қыстырма сөздерге байланысты қойылатын үтір | Бірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір мен қаратпа, қыстырма, оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын үтірлердің қойылу емлесі туралы білім дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қал-у | Бірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір мен қаратпа, қыстырма, оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын үтірлердің қойылу емлесі туралы білім дағдыларын қалыптасады, біледі. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. | 1 | Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер-топтық жұмыс , диалогтық оқыту, СТО , оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | |
Оңа
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |