Материалдар / ҰМЖ 9-сынып

ҰМЖ 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3646
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі- қазақ халқының ұлттық тілі

5 сағатқа түзілген
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсатыКүтілетін нәтиже Сағат саныӨтілетін мерзіміҚамтылатын модульдер мен әдіс- тәсілдер
Қазақ тілінің қоғамдық мәні Қазақ тілінің қоғамдағы мәні мен орны туралы ой салу.Мемлекеттік тілдің мәртебесі мен болашағы туралы ой саяхатын жасау арқылы тілге деген жанашырлық сезімдері мен мақтаныш құлшынысын бойларына дарыту. Қазақ тілінің қоғамдағы мәнін түсінеді.Мемлекеттік тілдің мәртебесін туралы біліп мақтаныш сезімі оянса, болашағы туралы ойланып жаншырлық танытады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер: топтық жұмыс.Диологтық оқыту.
Қазақ тілі-Қ.Р. мемлекеттік тіліАнатілінің қоғамдағы мәні мен орны туралы ой салу.Қазақ тілінің мәртебесі мен болашағы туралы ой саяхатын жасау арқылы тілге деген жанашырлық сезімдері мен мақтаныш құлшынысын бойларына дарыту.Анатілінің қоғамдағы мәні мен орны туралы ой толғайды.Қазақ тілінің мәртебесі мен болашағы туралы ой саяхатын жасау арқылы тілге деген жанашырлық сезімдері мен мақтаныш құлшынысын бойларына дарытады.1

СТО
Диктант . Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру Жауапкершілікті тіл саясаты қазақ ұлтын біріктіруші басты факторлардың бірі болып таылатынын сезінеді. Халқымыздың жазба мәдениеті тарихынан хабардар болады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту.
Қа зақ тілі-түркі тілінің бір тармағыТүркі тілдеріне ортақ тарихи жазба мұралардың 3дәуірді қамтитінін түсіндіру.Топтық жұмыс арқылы ынмастық әрекеттерге баулу. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыруТүркі тілдеріне ортақ тарихи жазба мұралардың 3дәуірді қамтитінін түсінеді,ынтымақтаса әрекет дағдылары қалыптасады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1



ДЖИГСО-2 Диалогтық оқыту.топтық жұмыс. АКТ
ЭССЭ.«Тілім- тірегім....»Ой толғандыра отырып, үштілділіктің маңызын түсінуге ықпал ету.мұғалімнің көмегімен орындалатын жазылым дағдыларын қалыптастыруҮштілділіктің маңызы туралы ақпараттанады,ой толғайды1

ОБ. Критериалды бағалау




Мәтін және стильСтилистика және тіл мәдениеті 15 сағат

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсатыКүтілетін нәтиже





Қазақ тілі –көп стильді тілСтилистика және тіл мәдениеті туралы білім дағдыларын қалыптастыру Тақырып бойынша білім дағдылары қалыптасады. Топтық жұмысты үйренеді,диалог арқылы білім дағдылары қалыптасады. 1



Сөздердің стильдік түрлері ауыз екі сөйлеу стиліСөздердің стильдік түрлері туралы білім дағдыларын қалыптастыруТақырып бойынша білім дағдылары қалыптасады1



Пысықтауға арналған жаттығу .Тұжырымды ой айтуға бағыт дағдыландыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру Кітаби тіл лексикасына жататын,қоғам мен дәуір тынысынан хабар беретін саяси,әлеуметтік терминдермен танысады,тұжырымды ой айтуға дағдыланады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1



Тақырып және мәтінді жоспарлауМәтін жоспарлауда функционалдық сауаттылықты қалыптастыру Тақырып бойынша білім дағдылары қалыптасады. Топтық жұмысты үйренеді мәтін жоспарлау арқылы білім дағдылары қалыптасады .1





Мәтән түрлері.Әңгімелесу, Сипаттау, ПайымдауМәтін және тіл ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыра отырып, байлаысы туралы да ой қозғау

қалыптастыру.Тілмәдениетін ұғындыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру
. Мәтіннің үш түрі боладыӘңгімелеу (не істеді?)Сипаттау (қандай?)Пайымдау (неліктен сұрақтарымен жұмыс жүргізіп дағдыланады1



Мәтіндегі синтаксистік құрылым .Мәтіндегі синтаксистік құрылым формаларымен танытыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыруСинтаксистік құрылым барсында өзіндік мақсат, тілдік құрылым,қолданыс ерекшеліктерімен таныстыру .Ауызекі сөйлеу тілінің формаларымен танытыру1



Мәтіндік талдауАуыз екі сөйлеу мәденитетінің орта мәдениетіне ықпалы туралы түсінік беруАуыз екі сөйлеу мәденитетінің орта мәдениетіне ықпалын түсінеді.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. АКТ
ДиктантОқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыруОқушылардың функционалдық сауаттылғықалыптасады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. АКТ
Сөйлеу мәдениетіне сөйлеу тілі ерекшеліктерінің әсеріСөйлеу мәдениетіне сөйлеу тілі ерекшеліктерінің әсерін түсіндіруСөйлеу мәдениетіне сөйлеу тілі ерекшеліктерінің әсерін түсінеді1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту. АКТ
Экспрессивті –эмотционалды лексикаОрфоэпиялық нормалар туралы білім дағдыларын алдыңғы біліммен ұштасытра дамытуОрфоэпиялық нормалар туралы білім дағдыларын алдыңғы біліммен ұштасытра дамыту1

Спиральдық білім беру әдіс-тәсілдерін пайдалану
Қазіргі кітаби стильЖеке жазушылардың шығармасының тілін зерттеп, олардың сөздерді сұрыптап қолдану тәсілдерін тыңнан қосқан қолданыс үлгілерін айқындап,жан-жақты талдау жасауға бейімдеу.,көркем әдебиет тілі эмоционалды-экспрессивті болатыны туралы түсінік беру.Көркем шығарманы талдауды үйренеді,Көркем әдеби стилдің ерекшеліктері туралы біледі.Өздері де көркем әдеиет стилін қолдануға дағдыланады Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер АКТ ,Дарынды балалармен жұмыс.

Қазақ әдеби тілінің стильдеріМәтін және тіл ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыра отырып, байлаысы туралы да ой қозғауМәтін және тіл ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыра отырып, байлаысы туралы да ой қозғайды.1

Критерий арқылы жазу жазылым дағдылары қалыптастыру
Көркем әдебиет стилі . Жеке жазушылардың шығармасының тілін зерттеп, олардың сөздерді сұрыптап қолдану тәсілдерін тыңнан қосқан қолданыс үлгілерін айқындап,жан-жақты талдау жасауға бейімдеу.,көркем әдебиет тілі эмоционалды-экспрессивті болатыны туралы түсінік беру. Мәтіннің үш түрі боладыӘңгімелеу (не істеді?)Сипаттау (қандай?)Пайымдау (неліктен сұрақтарымен жұмыс жүргізіп дағдыланады.1



Сөйлеу стилі.Күнделікті қарым- қатынас негізінен ,тілдік амал-тәсілдерді, қолданыс ерекшеліктерін түсіндіру. Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді1



Жазба жұмыс. функционалд сауаттылық.Бақылау жұмысы Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыруОқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады. Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді1





ОБ. Критериялды бағалау




Стилистика және тіл мәдениеті Іс-қағаздар стилі-7 сағат

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсатыКүтілетін нәтиже



Қамтылатын модульдер мен әдіс- тәсілдер

Ресми-іс қағаздар стилі. Құқықтық,қарым-қатынас,әкімшілік саласында,кеңсе қызметінде қолданылатын стильдің түрі туралы түсінік қалыптастыру.Іс-қағаздар стилдерінің жазылу үлгісімен таныстыру. Оқушылардың функцион.Іс-қағаздар стилдерінің жазылу үлгісімен танысады,жазуға дағдылананады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.

1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту.

Өтініш, , арыз, қатынас қағаз, Өтініш, сенімхат, арыз, қатынас қағаз, мінездеме, хабарландыру, өмірбаян, мәжілісхат,т.б. іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерінің жазылу үлгілерін меңгерту.Өтініш, сенімхат, арыз, қатынас қағаз, мінездеме, хабарландыру, өмірбаян, мәжілісхат,т.б. іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерінің жазылу үлгілерін меңгереді.1

Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ,



Мінездеме, өмірбаян Мінездеме, өмірбаян сынды іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерін меңгерту. Мінездеме, , өмірбаян іс-қағаздар стилінің жазылу үлгілерін меңгереді.1

Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ,

Сенімхат, хабарландыру.Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыруІс-қағаздар стилімен танысады1

Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ,
Мәжілісхат. Мәжілісхаттың (іс-қағаздар стилінің ) жазылу үлгілерін меңгерту. Мәжілісхаттың жазылу үлгілерінің жазылу үлгілерін меңгереді.1

Топтық жұмыс,СТО, АКТ, Оүб және ОБ,

Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері. Қоғамның барлық саласына қатысты жұргізілетін мемлекеттік іс-қағаздары стилінің өзіне тән ерекшеліктері туралы түсінік беру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыру Ресми құжаттар екіұдай пікір тудырмайтындай нақты блу керектігін біледі. Бірнеше тілде жасалған нұсқаларыеһның арасында мағыналық- мазмұндық және стильдік алшақтық болмайтынын біледі. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1







Бақылау диктантыТақырыптар бойынша қалыптастырған білімдерін бақылау. . Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер Джигсо Диологтық оқыту.







Стилистика және тіл мәдениеті Публицистикалық және ғылыми стиль 6 сағатқа түзілген
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсатыКүтілетін нәтиже



Қамтылатын модульдер мен әдіс- тәсілдер

Публицистикалық стиль. Сипаты. Жұмсалу формалары. Публицистикалық стиль-қоғамдық –саяси, бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің бірі екенін түсіндіру.Публицистикалық стильдің мақсаты,қолдану аясы, стильдік сипаты, тілдік амал –тәсілдері туралы білім дағдылары қалыптасады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту.

Публицистикалық стильдің тіл ерекшеліктері.Публицистикалық стиль-қоғамдық –саяси, бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің бірі екенін түсіндіру және тіл ерекшеліктерін түсіндіруПублицистикалық стильдің мақсаты,қолдану аясы, стильдік сипаты, тілдік амал –тәсілдері туралы білім дағдылары қалыптасады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту.

Бақылау диктантыПублицистикалық стильдегі жазылым дағдыларының қалыптасуына ықпал етуПублицистикалық стильдегі жазылым дағдыларының қалыптаса бастайды1





Жұптық жұмыс,СТО,
Ғылыми стиль, ерекшеліктері.Ғылыми стильнегізгі зерттеу тақырыбы болып табылатын құбылыстың ғылыми негізде сипаттап, дәлелдеуді қажет ететіндер дәлелдеуді қажет ететін стиль екендігін түсіндіру.Ғылыми стильдің мақсаты,қолдану аясы, стильдік сипаты, тілдік амал –тәсілдері туралы білім дағдылары қалыптасады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1

СТО, оқытудағы жаңа әдіс –тәсілдер диалогтық оқыту.

Ғылыми стиль. Шолу. Болжам: Дәелел.Тұжырым.Зерттеу барсысындағы іс-әрекет дағдыларының қызметін түсіндіруШолу. Болжам.Дәлелел.Тұжырым ұғымдары туралы біледі1





СТО, жұптық жұмыс
Мәтіндік тест

Оқушы өз біліміің деңгейін байқайды, мұғалім жиынтық бағалау жүргізеді1





Зерттеушілік әңгіме


Пунктуация Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері.ҮТІРТізбектелген сабақ жоспары 9- сағатқа тұзілген

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсатыКүтілетін нәтиже





Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері. ҮтірСөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері: үтірдің қойылуы туралы түсінік қалыптастыруОқушылардың функционалдық сауаттылғын қалыптастыруСөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілердің ерекшелеуші қызмет атқаратыны туралы түсінік қалыптастырады. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1



Бірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтірБіріыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір туралы білім дағдыларын қалыптастыруБіріыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір туралы білім дағдыларын қалыптасады1

Айтылым мен тыңдалым дағдыларына қолданылатын әдіс-тәсілдер
Абай өлеңдеріндегі тыныс белгінің қойылу себебін талдау Ақын өлеңдеріне терең үңіле отырып,өлеңдерде кездескен тыныс белгілердің қойылу себебін түсіндіре отырып алдыңғы білімді нақтылауАқын өлеңдеріне терең үңіле отырып,өлеңдерде кездескен тыныс белгілердің қойылу себебін түсіндіре отырып алдыңғы білімі пысықталады1

Топтық жұмыс
Қаратпа, қыстырма сөздерге байланысты қойылатын үтірБірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір мен қаратпа, қыстырма, оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын үтірлердің қойылу емлесі туралы білім дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылғын қал-уБірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір мен қаратпа, қыстырма, оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын үтірлердің қойылу емлесі туралы білім дағдыларын қалыптасады, біледі. Оқушылардың функционалдық сауаттылғы қалыптасады.1

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер-топтық жұмыс , диалогтық оқыту, СТО , оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оңа
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ