Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы: Бегдуллаева Лидия Баймуратовна

    Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №6 орта мектебі КММ тарих пәні мұғалімі

    10-сынып. Дүниежүзі тарихы ҰМЖ



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    10.1А Өркениет: даму ерекшелік

    тері

    1.1. бөлімше

    Өркениет: зерттеудің теориялары мен әдістері

    Мектеп: Мектеп: Жаңаөзен қаласы «№6 орта мектеп»

    Пәні: Дүниежүзі тарихы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Бегудуллаева Лидия Баймуратовна

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    «Өркениет» түсінігі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.​1.​1.​1 тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «өркениет», «өркениет типі» терминдерін қолдану;

    10.​1.​1.​2 «Өркениет» түсінігін зерттеудің негізгі әдістерін түсіндіру

    Сабақтың

    мақсаты

    Барлығы: түсіндіру;

    Басым бөлігі:  Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдау

    Кейбірі: Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін анықтайды

    Бағалау критерийі

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдап ерекшеліктеріy сипаттап бере алады

    Ойлау дағдысы

    Білу, түсіну

    Тілдік

    мақсаттар


    Тақырыптың арнайы лексикасы мен терминалогиясы:

    империя, ұлтшылдық,отарсыздандыру (отаралық жүйенің ыдырауы)

    отар, отардық ірі мемлекет (отары бар ірі мемлекет), тәуелсіздік

    өркениет, формация, таптық әдіс, формациалық әдіс, қоғамның спиралдық, линейлық даму жолдары, көшпелі, отырықшы-егіншілік өркениет, индустриалдық, постиндустриалдық өркениет, рутинная техника, өнеркәсіп революциясы, демократия, урбандандыру

    Жазылым мен диалогқа қажетті сөйлем құрылымдары: Әлемнің саяси картасы ...нәтижесінде өзгерді

    Әлемнің саяси картасына отардан босату әсері…

    Отарлардың тәуелсіздікті қалаған себебі…(отарлар тәуелсіздік алуға күресті, себебі)

    Африка\Азиядағы отарсыздандырудың басты ерекшеліктері …

    Формациялық әдісті ойлап тапты .... (Формациялық әдістің негізін қалады)

    Кез келген формацияның экономикалық өзегі болып табылады...

    Формациялық әдіс меңзейді .... (Формациялық әдіс қарастырады ...)

    Өркениет (цивилизациялық) әдістің негізін құрайтын принциптер ….

    Өркениеттің ең басты белгісі болып табылады…

    «Өркениет» ұғымнының негізінде …

    Диалог …. қол жеткізу құралы

    Диалог ….. дамуына ең жағымды негіз

    Мәдениет диалогы …құралы болып табылады

    Құндылықтарға баулу

    Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау

    Пәнаралық

    байланыс

    География

    Алдыңғы білім


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин







    Сабақтың ортасы

    25 мин


    Мозайка құрастыру әдісі топтастыру


    БЫМ: алғашқы адамның, ежелгі гректің, ортағасырлық қоғамның сословие өкілдерінің, қазіргі адамның және қазіргі кездегі вандалдың бейнелерін көрсету. Оқушыларға аталған адам түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауларын сұрау керек. Оқушыларды өркениеттік адам деген ұғымды түсінуге жетелеу.

    (М) Келесі ғалымдардың теорияларын қолдана отырып, оқушыларды өркениет ұғымымен таныстыру:

    А) Морган

    В) Тойнби

    С) Белл

    (М) Өркениеттің маңызды белгілірінің бірі оның гуманистік бағыты. Өркениеттік (цивилизациялық) әдіс өнеркәсіптің өндіру тәсілдерінің пайда болуын, дамуын, салдарын адамзаттың даму тарихында басты ұғым деп қарастырмайды. Өркениеттік тәсілдеме (подход) адам өркениетінің біртұтас, жалпыадамзаттық құндылықтардың жоғары сатыда болу керек, әр қоғамның әлем қауымдастығымен тығыз байланысты екендігіне басты назар аударады.

    (Т)(ҚБ) Оқушыларға Морган, Тойнби, Белл еңбектерінің үзінділерін танысуға беріп, өркениеттің графикалық бейнесін (схема, кластер) құрастыруды ұсыну. Оқушылардан өркениеттің бейнесін қалыптастырған кезде аталған ғалымдар қандай қағидаларды басшылыққа алғандарын анықтауларын сұраңыз.

    (Б)(ҚБ) Мұғалім өркениеттің қандай түрлері бар, өркениеттерді жіктеу үшін философтар қандай критерилерді(белгілерді) қолданғандары туралы сұрақтар және жауаптар топтамасын өткізеді.


    (Ж)(ҚБ) Оқушыларды марксисттік тәсілдеменің адам қоғамының дамуы туралы негізгі қағидаларын естеріне түсірулерін, өркениеттік және формациондық (марксистік) тәсілдемелердің (көзқарастың) арасында басты айырмашылықтарын тұжырымдауды сұрау.


    (Т)(ҚБ) Оқушыларға ғалымдардың есімдерімен басты ойлары жазылған карточкаларды таратып, оқушыларды бірінші екіншісімен байланысуға сұрау.

    Пленарлық жаттығу «өркениет» ұғымды түсіну дәрежесің тексеру керек.

    1 синоним, 1 антоним, 3 қауымдастықтарды, 1 қысқа ұғымды,1 ұғыммен сөйлем\өркениеттік және формациялық тәсілдемелердің айырмашылықтары туралы есептеме\эссе «Өркениеттік\формациялық теория адам қоғамының дамуын ең толық болып суреттейді»

    ҚБ: /(Қалыптастырушы бағалау) стикер арқылы бағалау

    http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/48297187-46ae-4999-ab16-9050ba8af596/11_139.html

    О.Тоффлердің үш толқынын көрсететін сызба.

    Әлем өркениеттерінің тарихы

    http://festival.1september.ru/articles/526293/


    1-сабақ: смысл и направленность общественного развития

    http://bigpo.ru/potra/


    Тарихты түсіну http://kulturoznanie.ru/?work=postizhenie_istorii


    А.Тойнбидің жергілікті өркениеттер теориясы

    http://www.studfiles.ru/preview/6022048/page:3/


    Үш тарихи кезең (Л.Г. Морган бойынша): жабайылық, тағылық (варварлық) және өркениеттік (цивилизация).

    https://www.webkursovik.ru/kartgotrab.asp?id=16850



    Сабақтың соңы

    10 мин











    10мин


    «Формациялардың хронологиясы» кестесін талдау:

    Формациялар

    Қоғамның таптары

    Уақыты

    Алғашқы-қауымдық құрылыс

    жоқ

    Б.з.д. 5 мың – 3 мың жыл бұрын

    Құлиеленушілік құрылыс

    Құлдар мен құлиеленушілер

    Б з.д. 3 мың жыл – 476 жыл

    Феодалдық құрылыс

    Феодал мен шаруалар

    476-1640 жж.

    Капитализм

    Буржуазия мен пролетариат

    1640 жылдан бастап

    Коммунизм

    жоқ

    -


    «Борт журналы»

    Тақырып бойынша оқушылар келесі мазмұнды кестені толтырады: «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім», «Мәтінді оқып жаңадан білгенім», «Болжамдар», «Тың ақпараттар» жаздыру арқылы қорытындылау

    Білетінім

    Білгенім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бегдуллаева Лидия Баймуратовна
    15 Мамыр 2020
    8417
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҰМЖ Өркениет түсінігі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҰМЖ Өркениет түсінігі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы: Бегдуллаева Лидия Баймуратовна

    Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №6 орта мектебі КММ тарих пәні мұғалімі

    10-сынып. Дүниежүзі тарихы ҰМЖ



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    10.1А Өркениет: даму ерекшелік

    тері

    1.1. бөлімше

    Өркениет: зерттеудің теориялары мен әдістері

    Мектеп: Мектеп: Жаңаөзен қаласы «№6 орта мектеп»

    Пәні: Дүниежүзі тарихы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Бегудуллаева Лидия Баймуратовна

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    «Өркениет» түсінігі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.​1.​1.​1 тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «өркениет», «өркениет типі» терминдерін қолдану;

    10.​1.​1.​2 «Өркениет» түсінігін зерттеудің негізгі әдістерін түсіндіру

    Сабақтың

    мақсаты

    Барлығы: түсіндіру;

    Басым бөлігі:  Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдау

    Кейбірі: Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін анықтайды

    Бағалау критерийі

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдап ерекшеліктеріy сипаттап бере алады

    Ойлау дағдысы

    Білу, түсіну

    Тілдік

    мақсаттар


    Тақырыптың арнайы лексикасы мен терминалогиясы:

    империя, ұлтшылдық,отарсыздандыру (отаралық жүйенің ыдырауы)

    отар, отардық ірі мемлекет (отары бар ірі мемлекет), тәуелсіздік

    өркениет, формация, таптық әдіс, формациалық әдіс, қоғамның спиралдық, линейлық даму жолдары, көшпелі, отырықшы-егіншілік өркениет, индустриалдық, постиндустриалдық өркениет, рутинная техника, өнеркәсіп революциясы, демократия, урбандандыру

    Жазылым мен диалогқа қажетті сөйлем құрылымдары: Әлемнің саяси картасы ...нәтижесінде өзгерді

    Әлемнің саяси картасына отардан босату әсері…

    Отарлардың тәуелсіздікті қалаған себебі…(отарлар тәуелсіздік алуға күресті, себебі)

    Африка\Азиядағы отарсыздандырудың басты ерекшеліктері …

    Формациялық әдісті ойлап тапты .... (Формациялық әдістің негізін қалады)

    Кез келген формацияның экономикалық өзегі болып табылады...

    Формациялық әдіс меңзейді .... (Формациялық әдіс қарастырады ...)

    Өркениет (цивилизациялық) әдістің негізін құрайтын принциптер ….

    Өркениеттің ең басты белгісі болып табылады…

    «Өркениет» ұғымнының негізінде …

    Диалог …. қол жеткізу құралы

    Диалог ….. дамуына ең жағымды негіз

    Мәдениет диалогы …құралы болып табылады

    Құндылықтарға баулу

    Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау

    Пәнаралық

    байланыс

    География

    Алдыңғы білім


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин







    Сабақтың ортасы

    25 мин


    Мозайка құрастыру әдісі топтастыру


    БЫМ: алғашқы адамның, ежелгі гректің, ортағасырлық қоғамның сословие өкілдерінің, қазіргі адамның және қазіргі кездегі вандалдың бейнелерін көрсету. Оқушыларға аталған адам түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауларын сұрау керек. Оқушыларды өркениеттік адам деген ұғымды түсінуге жетелеу.

    (М) Келесі ғалымдардың теорияларын қолдана отырып, оқушыларды өркениет ұғымымен таныстыру:

    А) Морган

    В) Тойнби

    С) Белл

    (М) Өркениеттің маңызды белгілірінің бірі оның гуманистік бағыты. Өркениеттік (цивилизациялық) әдіс өнеркәсіптің өндіру тәсілдерінің пайда болуын, дамуын, салдарын адамзаттың даму тарихында басты ұғым деп қарастырмайды. Өркениеттік тәсілдеме (подход) адам өркениетінің біртұтас, жалпыадамзаттық құндылықтардың жоғары сатыда болу керек, әр қоғамның әлем қауымдастығымен тығыз байланысты екендігіне басты назар аударады.

    (Т)(ҚБ) Оқушыларға Морган, Тойнби, Белл еңбектерінің үзінділерін танысуға беріп, өркениеттің графикалық бейнесін (схема, кластер) құрастыруды ұсыну. Оқушылардан өркениеттің бейнесін қалыптастырған кезде аталған ғалымдар қандай қағидаларды басшылыққа алғандарын анықтауларын сұраңыз.

    (Б)(ҚБ) Мұғалім өркениеттің қандай түрлері бар, өркениеттерді жіктеу үшін философтар қандай критерилерді(белгілерді) қолданғандары туралы сұрақтар және жауаптар топтамасын өткізеді.


    (Ж)(ҚБ) Оқушыларды марксисттік тәсілдеменің адам қоғамының дамуы туралы негізгі қағидаларын естеріне түсірулерін, өркениеттік және формациондық (марксистік) тәсілдемелердің (көзқарастың) арасында басты айырмашылықтарын тұжырымдауды сұрау.


    (Т)(ҚБ) Оқушыларға ғалымдардың есімдерімен басты ойлары жазылған карточкаларды таратып, оқушыларды бірінші екіншісімен байланысуға сұрау.

    Пленарлық жаттығу «өркениет» ұғымды түсіну дәрежесің тексеру керек.

    1 синоним, 1 антоним, 3 қауымдастықтарды, 1 қысқа ұғымды,1 ұғыммен сөйлем\өркениеттік және формациялық тәсілдемелердің айырмашылықтары туралы есептеме\эссе «Өркениеттік\формациялық теория адам қоғамының дамуын ең толық болып суреттейді»

    ҚБ: /(Қалыптастырушы бағалау) стикер арқылы бағалау

    http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/48297187-46ae-4999-ab16-9050ba8af596/11_139.html

    О.Тоффлердің үш толқынын көрсететін сызба.

    Әлем өркениеттерінің тарихы

    http://festival.1september.ru/articles/526293/


    1-сабақ: смысл и направленность общественного развития

    http://bigpo.ru/potra/


    Тарихты түсіну http://kulturoznanie.ru/?work=postizhenie_istorii


    А.Тойнбидің жергілікті өркениеттер теориясы

    http://www.studfiles.ru/preview/6022048/page:3/


    Үш тарихи кезең (Л.Г. Морган бойынша): жабайылық, тағылық (варварлық) және өркениеттік (цивилизация).

    https://www.webkursovik.ru/kartgotrab.asp?id=16850



    Сабақтың соңы

    10 мин











    10мин


    «Формациялардың хронологиясы» кестесін талдау:

    Формациялар

    Қоғамның таптары

    Уақыты

    Алғашқы-қауымдық құрылыс

    жоқ

    Б.з.д. 5 мың – 3 мың жыл бұрын

    Құлиеленушілік құрылыс

    Құлдар мен құлиеленушілер

    Б з.д. 3 мың жыл – 476 жыл

    Феодалдық құрылыс

    Феодал мен шаруалар

    476-1640 жж.

    Капитализм

    Буржуазия мен пролетариат

    1640 жылдан бастап

    Коммунизм

    жоқ

    -


    «Борт журналы»

    Тақырып бойынша оқушылар келесі мазмұнды кестені толтырады: «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім», «Мәтінді оқып жаңадан білгенім», «Болжамдар», «Тың ақпараттар» жаздыру арқылы қорытындылау

    Білетінім

    Білгенім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Сабақ жоспары 10 сынып
    15.05.2020
    8417
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бегдуллаева Лидия Баймуратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации