Бекітемін: №249 мектеп – лицей
директорының
тәрбие жұмыстары жөніндегі
орынбасары Г.Аяп
Күні: 13.12.2017
ж
Сыныбы: 3 «А»
Тақырыбы: «Үнем, ысырап,
обал»
Мақсаты:
- Оқушыларды білімпаздыққа,
ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін
қабілетті тұлға
қалыптастыру.
- Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін
сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер тәрбиелі, білімді болып
өсуге ықпал ету.
- Оқушыларға үнемдеу мен ысырап жайлы мағлумат
бере отырып, олардын шығу жолдарын түсіндіріп, күнделікті өмірде
пайдалана білуге
тәрбиелеу
Сабақтың
көрнекілігі: Интерактивті
тақта.
Барысы:
1-жүргізуші: Армысыздар,
мұғалімдер-әз жандар
Білім іздеп, инемен құдық
қазғандар
Құшақ жая қарсы аламыз
сіздерді
Би биленіп, ән де бүгін
шырқалар
2-жүргізуші: Бізді үйреткен білімге
жалықпастан,
Рахмет ұстазыма көзімді
ашқан,
Біз-шәкірт, біз-Отанның
болашағы,
Өмірдің басқышына қадам
басқан
1-жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар!
Бүгінгі 3 «А» сынып оқушылардың ұйымдастыруымен өткізілгелі отырған
«Үнем, ысырап, обал» атты танымдық сағатына қош
келдіңіздер!
2-жүргізуші: Ендеше кешімізді бастауға
рұқсат етіңіздер!
1-жүргізуші: Нұрасыл, « ысырап» сөзінің
мағынасын мүмкіндік болса түсіндіріп берсең
деймін.
2-жүргізуші: Жанай, соңғы кездері бұл
сөздің терең мағынасын естіп жүрген жоқпын. Бұл сөздің мағынасын
мен де білгім келеді.
1-жүргізуші: Олай болса, бірге тамашалайық!
Экранға назар аударамыз.
2-жүргізуші: Жанай мына бейнероликті көру
арқылы өзіңе не түйдің?
1-жүргізуші: Нұрасыл, менің түйгенім қарт
ана біріншіден құмыраны сынық екен деп лақтырып тастамады,
екіншіден судың қадірін біліп, жерге аққан суды пайдалы іске
жұмсады. Қолдағы бар заттың кемшілігін көріп, лақтыруға болмайды
екен.
2-жүргізуші: Дұрыс айтасың Жанай! Мен де
көп нәрсе ұқтым. Ал енді біздің сыныптастарымыз ысырап туралы не
айтады екен тыңдап көрейік. Көрініс.
Ысырап.
( Көрініс аяқталған соң ысырап
туралы Жанай, Нұрай, Сымбат, Асылан)
Кәусар, Сұлтан,
........................................................................................Ақиқат
1-Жүргізуші:
Көмейден құйылады жырдың
басы
Өлеңнің тасығандай
дариясы
Күй тартсам, ән шырқасам, ширай
берем
Сұңқардай қияға ұшқан кең
құлашты
Ән: Көңілді
күн!
1-жүргізуші: Нұрасыл, сен үйде
ата-анаңа қандай көмегіңді тигізіп жүрсің?
2-жүргізуші: Жанай мен
ойлаймын әр адам өз ата-анасына қолдан келгенше көмегін тигізе
білуі керек деп. Мен оқу –құралдарымды таза ұстауға тырысамын. Жол
ақысын төлеуге берген ақшаға артық зат алмай, үнемдеп
жүремін.
1-жүргізуші: Дұрыс айтасың,
Нұрасыл. Ата-анамыздың еңбекпен тапқан табысын үнемдей білейік деп
мен де мына отырған сыныптастарыма да айтқым келеді. Ендеше экранға
назар аударайық!
(Үнемдеу туралы видео
көрсетіледі)
2-жүргізуші: Көрініс: Бай мен
етікші
Сымбат, Ислам, Жанеркін,
Нұрмұхаммед.
1-жүргізуші: Үнемдей білу үшін
ең алдымен адамда қанағат болу керек екен.
Үнем туралы оқушылар
айтады
Дильназ
....................................................
Өнер десем ойыма жыр
келеді,
Ашылып ақ көңілдің кірлегені
.
Өнер десем көмейім ән
салады,
Орындалып жүректің
аңсағаны.
Ән:
«Мереке»
Гүлім.
2-жүргізуші:
Көрініс.
Асылан,
Бекзат
1-жүргізуші: Нұрасыл, обал
сөзінің мағынасын түсіндің бе?
2-жүргізуші: Әрине, көп нәрсе
білдім. Ал өзің обал туралы не айтасың?
Жанай: «Табиғатты
аялайық!
Нақыл
сөздер.
1-жүргізуші: Бүгінгі кешімізді
қорытындылау үшін сөз кезегін Гүлнар апайға
береміз.
Осымен «Үнем, ысырап, обал»
атты тәрбие сағатымыз аяқталды. Көңіл бөліп тыңдағандарыңызға
көп-көп рахмет.