Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ,ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу. Ұршықтың шығу тарихына тереңірек шолу жасап, адамға деген пайдалылығы жөнінде мағлұмат алу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы:
№53 орта
мектеп
Педагогтің
аты-жөні:
Маратбек
Э.М
Күні:
26.01.2024
Сынып: 2
«Ё»
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Ұршық - ұлттық құндылық,
ұлттық мұра.
Тәрбиелік
мақсаты:
Ұлттық сана-сезімі
қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса
алатын ұлттыққұндылықтар мен жалпы
адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны
тәрбиелеу.Ұршықтың шығу тарихына тереңірек шолу
жасап, адамға деген пайдалылығы жөнінде мағлұмат
алу.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Ресурстар
Сабақтың
басы:
Ұйымдастыру
кезеңі
Ортасы
Кері
байланыс
Тәрбие сағатының
барысы:
Жоспары:
1-бөлім:
«Бабалар аманатына адалдық – ұрпақ
парызы»
2-бөлім:
«Тәрбие тамыры – ұлттық
құндылықтарда»
3-бөлім: «Түйін
сөз»
Кіріспе
сөз:
Оқытушы:
Құрметті қонақтар, білім алушылар! Бүгінгі тәрбие сағатының
негізгі мақсаты өз халқымыздың салт-дәстүрлері, асыл қазыналары,
асыл мұралары туралы түсініп, жүректерімізге жеткізе отырып, ұлттық
таным мен тәрбиеге баулу болып
табылады.
Бала тәрбиесіне,
жалпы адам тәрбиесіне терең мән беріп, оның сәтті қағидалары
мен ережелерін жасағандардың бірі – қазақ халқы. Халқымыздың
тәрбие тәсілдері мен тәжірибелері ғасырдан бері жинақталып келе
жатқан алтын қазығымыз. Сол тәжірибе, танымның, ұлттық
құндылықтарымыздың бірегейі халқымыздың салт-дәстүр, әдет-ғұрып
үлгілері мен өнегелері. Ал біздер мен сіздер осы құндылықтардың
заңды жалғастырушысы мен қорғаушыларымыз. Ұлтымыздың мақтанышына
айналған ұлттық құндылықтарымыз ұлттығымыздың негізі. Ендеше,
сіздерді ұлттық құндылықтарымызды тануға
шақырамын.
1-бөлім. «Бабалар аманатына адалдық – ұрпақ
парызы»
(сахнада ұлттық киімде қыздар, батырлар
отырады:/музыка әуені, экранда
елбасының
бейнесі/
Шынар: Бабаларымыздың ұттық
қасиетімізді танытатын мына бір сөздері «ұлтым» деген, «қазағым»
деген әрқайсымыз үшін қашанда
өнеге-үлгі.
Еркеназ: «Менің атам да, анам да – қазақ. Менің
жаным, жүрегім – қазақ. Қазақпын
деп айтуға ешқандай намыстанған кезім жоқ. Намыстанбаймын да.
Қайта тіл, өмір, тіршілік
сыйлаған туған халқыма бар есті тірлігімде қарыздар болып өтуге бармын. Ұлттың ұлы
болмай тұрып, адамзаттың перзенті болу мүмкін бе?
Мүмкін емес.»
Шынар: «Құдай қазаққа қырын қарамаған, пейіліне сай етіп ұлан-ғайыр жер берген, астын-үстін толтырып кен берген, мейірбан, ақкөңіл, адал ел берген,
жаны үшін малын, ары үшін жанын садаға ететін ер берген. Садағаң
кетейін, айналайын халқым, сенің мүддең жолында бойдағы қуат, ойдағы нәрдің бәрін сарп етуге бейілмін.»
(Қобызүні,
экранда табиғаттың видеосы)
(Кимешеккигентөртанабейнесі)
Айым: Ұлттық құндылығымыздың бастауы
– тіліміз. Тіл жоқ жерде ұлт та
жоғалады. Тіл- бөбектің үні, тіл-ананың
әлдиі,тіл-бесік жыры. Ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып
келген асыл қазына- тіл, мемлекеттігіміздің тұлғасы,
тәуелсіздігіміздің
тұғыры.
Дінислам:Аңызақ желге, сылдырлап аққан
бұлақ суына құлақ тоссаң, бабалар үнін естисің, қобыз бен
домбыра күйіне құлақ салсаң тағы да бабалар үнін естисің. Тіл
арқылы тереңде жатқан тарихтың тағылымын, мәдениеттің,
әдебиеттің ұлағатын танисың. Тіл- ар өлшемі. Тәлім-тәрбие
тілден басталады. Олай болса тілге құрметпен қарау-рухы
мықты, өткенімізді саралап, болашағымызды болжай
білетін ұрпақ
тәрбиелеу.
(Сахнаға батыр, абыз
киімдер киінген
ұлдар)
Қайрат: Алтай мен Атыраудың арасындағы
ұлан ғайыр алқап көшпенді қазақ жұртының бағзыдан бері ірге тепкен
ата қонысы. Ұшқан құстың қанаты талатын осынау кең далаға біздің
ата – бабамыз ғасырлар бойы ақ білектің күші, ақ найзаның ұшымен
қорғап келген. Ұлттық тарих- ұлттығымыздың
куәсі.
Ән. «Тәуелсіздік ел
ұраны»
Төрт ана орындарынан
тұрады/
1 ана: (Алинур анасы) – Тілді құрметтеу-елді
құрметтеу екенін жадыңда ұста, жас
ұрпақ!
Алинур:– Қазақ халқын ұлт санатында
сақтап келе жатқан Ана тіліміз аман
болсын!
2 ана: (Мади анасы)– Қазақ тарихы – ата-балалар
қанымен, төгілген терімен жазылған көне тарих. Ей, жас ұрпақ,
тарихыңды таны, сол арқылы елдігіңді
таны!
Амандық:– Ана тіліміз Мәңгілік
Елімізбен бірге Мәңгілік тіл
болсын!
3 ана:( Дінислам анасы) – Жас ұрпақ!
Туған жерің – түп қазығың, тамырың екенін біл! Еліңе адал қызмет
ететін ұл мен қыз
болыңдар!
Самғат:– Байлығымыз да, бақытымыз да
болған Мәңгілік Тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай
білейік.
4 ана: (Бақсұлтан анасы) – Ей, жас ұрпақ! Тәрбие,
өнеге негізі салт-дәстүрді танып, ұрпақтан ұрпаққа жалғастырар адал
перзент болыңдар!
Бексұлтан: – Біз үшін ортақ тағдыр – бұл
біздің Мәңгілік Ел, лайықты әрі ұлы
Қазақстан!
(Күй ойнап
тұрады)
Балалар әр ананың сөзінен кейін макеттерді
орналастыру арқылы ұршықтың пішінін
құрастырады.
2-бөлім.«Тәрбие тамыры – ұлттық
құндылықтарда»
Бақсұлтан:
Түсімде көрсем, сағынышым ғой ол
менің!
Ұршықтар бүгін – экспонаты
көрменің.
Бейнеңе сенің ұқсас суреттер іздеп
ем,
Орамал тартқан жаулықты. кемпір
көрмедім.
Көрінбей кетсе, құдіреттің де көзі
өлер,
Ұрпағың қайда тарихын елдің
ежелер?!
Оймағың қайда қызыңа кесте
үйретер,
Ұршығың қайда, жаулығың қайда,
әжелер
Жасмин:
Көзі көрмей
қалғалы
Ойға
батып,
Ұршықты алып ақ әжем
күрсінеді.
Талай жылдар
ойнатып,жорғалатып
Қолынан түспей келген ұршық
еді.
Мади:
Әжем іске бүркіттей
шүйілетін.
Жібек қолда жібек жүн
есілетін.
Сағат сайын бір ұршық
киінетін,
Сағат сайын қайтадан
шешінетін.
Илияс:
Көңілің -көмбе,сақтаған іште шын
сырын.
Аяқтай сырлы кетсе де сырын тұр
ссының
Түсімде көрдім :ұстап тұр екем
аялап,
Алақанымда әжемнің аппақ
ұршығын.
Айлин:
Ағаш едің құрма
өскен, Ұршық болдың шуда
өскен. Бір қалыпта тұрмақ
жоқ Шығармалық мұны
естен.
Айсұлтан:
Ұршығым, сені қолға
алам, Ұршығым ұшқыр нар
тайлақ. Жез бұйдалы –
желмаям Желмаям, желші нар
тайлақ.
Бабамнан қалған
мұрасың,
айнала берші ақ
ұршық.
Сақтаймын сені мұра
үшін
Тағы да зырла,бір
ыршып.
Зырылда ,ұршық
,зырылда
Сахналық
көрініс: (Өмірмен
байланыстыру)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз