Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы:

    №53 орта мектеп

    Педагогтің аты-жөні:

    Маратбек Э.М

    Күні:

    26.01.2024

    Сынып: 2 «Ё»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұршық - ұлттық құндылық, ұлттық мұра.

    Тәрбиелік мақсаты:

    Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу. Ұршықтың шығу тарихына тереңірек шолу жасап, адамға деген пайдалылығы жөнінде мағлұмат алу.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы:







    Ұйымдастыру кезеңі


































































































































    Ортасы







    Кері байланыс

    Тәрбие сағатының  барысы:

    Жоспары:

    1-бөлім:  «Бабалар аманатына адалдық – ұрпақ парызы»

    2-бөлім:  «Тәрбие тамыры – ұлттық құндылықтарда»

    3-бөлім: «Түйін сөз»

    Кіріспе сөз:

    Оқытушы:  Құрметті қонақтар, білім алушылар! Бүгінгі тәрбие сағатының негізгі мақсаты өз халқымыздың салт-дәстүрлері, асыл қазыналары, асыл мұралары туралы түсініп, жүректерімізге жеткізе отырып, ұлттық таным мен тәрбиеге баулу болып табылады.

    Бала тәрбиесіне, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беріп, оның сәтті қағидалары мен  ережелерін жасағандардың бірі – қазақ халқы. Халқымыздың тәрбие тәсілдері мен тәжірибелері ғасырдан бері жинақталып келе жатқан алтын қазығымыз. Сол тәжірибе, танымның, ұлттық құндылықтарымыздың бірегейі халқымыздың салт-дәстүр, әдет-ғұрып үлгілері мен өнегелері. Ал біздер мен сіздер осы құндылықтардың заңды жалғастырушысы мен қорғаушыларымыз. Ұлтымыздың мақтанышына айналған ұлттық құндылықтарымыз ұлттығымыздың негізі. Ендеше, сіздерді ұлттық құндылықтарымызды тануға шақырамын.

    1-бөлім. «Бабалар аманатына адалдық – ұрпақ парызы»

    (сахнада ұлттық киімде қыздар, батырлар отырады: /музыка әуені, экранда елбасының бейнесі/

    Шынар:  Бабаларымыздың ұттық қасиетімізді танытатын мына бір сөздері «ұлтым» деген, «қазағым» деген әрқайсымыз үшін қашанда өнеге-үлгі.

    Еркеназ:  «Менің атам да, анам да – қазақ. Менің жаным, жүрегім – қазақ. Қазақпын деп айтуға ешқандай намыстанған кезім жоқ. Намыстанбаймын да. Қайта тіл, өмір, тіршілік сыйлаған туған халқыма бар есті тірлігімде қары­здар болып өтуге бармын. Ұлттың  ұлы болмай тұрып, адамзаттың перзенті болу мүмкін бе? Мүмкін емес.»

    Шынар: «Құдай қазаққа қырын қарамаған, пейіліне сай етіп ұлан-ғайыр жер берген, астын-үстін толтырып кен бер­ген, мейірбан, ақкөңіл, адал ел берген, жаны үшін ма­лын, ары үшін жанын садаға ететін ер берген. Садағаң кетейін, айналайын халқым, сенің мүддең жолында бой­дағы қуат, ойдағы нәрдің бәрін сарп етуге бейілмін.»

    (Қобыз үні, экранда  табиғаттың видеосы)

    (Кимешек киген төрт ана бейнесі)

    Айым:  Ұлттық құндылығымыздың бастауы – тіліміз. Тіл жоқ жерде ұлт та жоғалады.  Тіл- бөбектің үні, тіл-ананың әлдиі,тіл-бесік жыры. Ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келген асыл қазына- тіл, мемлекеттігіміздің тұлғасы, тәуелсіздігіміздің тұғыры.

    Дінислам: Аңызақ желге, сылдырлап аққан бұлақ суына құлақ тоссаң, бабалар үнін естисің,  қобыз бен домбыра күйіне құлақ салсаң тағы да бабалар үнін естисің. Тіл арқылы тереңде жатқан тарихтың тағылымын,  мәдениеттің,  әдебиеттің ұлағатын танисың.  Тіл- ар өлшемі. Тәлім-тәрбие тілден басталады.  Олай болса тілге құрметпен қарау-рухы мықты,  өткенімізді саралап,  болашағымызды болжай білетін ұрпақ тәрбиелеу.

    (Сахнаға батыр, абыз киімдер киінген ұлдар)

    Қайрат: Алтай мен Атыраудың арасындағы ұлан ғайыр алқап көшпенді қазақ жұртының бағзыдан бері ірге тепкен ата қонысы. Ұшқан құстың қанаты талатын осынау кең далаға біздің ата – бабамыз ғасырлар бойы ақ білектің күші, ақ найзаның ұшымен қорғап келген. Ұлттық тарих- ұлттығымыздың куәсі.

    Ән.  «Тәуелсіздік ел ұраны»

    Төрт ана орындарынан тұрады/

    1 ана: (Алинур анасы) – Тілді құрметтеу-елді құрметтеу екенін жадыңда ұста, жас ұрпақ! 

    Алинур: – Қазақ халқын ұлт санатында сақтап келе жатқан Ана тіліміз аман болсын!

    2 ана: (Мади анасы)– Қазақ тарихы – ата-балалар қанымен, төгілген терімен жазылған көне тарих. Ей, жас ұрпақ, тарихыңды таны, сол арқылы елдігіңді таны!

    Амандық: – Ана тіліміз Мәңгілік Елімізбен бірге Мәңгілік тіл болсын!

    3 ана:( Дінислам анасы) –  Жас ұрпақ! Туған жерің – түп қазығың, тамырың екенін біл! Еліңе адал қызмет ететін ұл мен қыз болыңдар!

    Самғат: – Байлығымыз да, бақытымыз да болған Мәңгілік Тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білейік.

    4 ана: (Бақсұлтан анасы) – Ей, жас ұрпақ! Тәрбие, өнеге негізі салт-дәстүрді танып, ұрпақтан ұрпаққа жалғастырар адал перзент болыңдар!

    Бексұлтан: – Біз үшін ортақ тағдыр – бұл біздің Мәңгілік Ел, лайықты әрі ұлы Қазақстан!

    (Күй ойнап тұрады)

    Балалар әр ананың сөзінен кейін макеттерді орналастыру арқылы ұршықтың пішінін құрастырады.

    2-бөлім. «Тәрбие тамыры – ұлттық құндылықтарда»

    Бақсұлтан:

    Түсімде көрсем, сағынышым ғой ол менің!

    Ұршықтар бүгін – экспонаты көрменің.

    Бейнеңе сенің ұқсас суреттер іздеп ем,

    Орамал тартқан жаулықты. кемпір көрмедім.

    Көрінбей кетсе, құдіреттің де көзі өлер,

    Ұрпағың қайда тарихын елдің ежелер?!

    Оймағың қайда қызыңа кесте үйретер, 

    Ұршығың қайда, жаулығың қайда, әжелер

    Жасмин:

    Көзі көрмей қалғалы

    Ойға батып,

    Ұршықты алып ақ әжем күрсінеді.

    Талай жылдар ойнатып,жорғалатып

    Қолынан түспей келген ұршық еді.

    Мади:

    Әжем іске бүркіттей шүйілетін.

    Жібек қолда жібек жүн есілетін.

    Сағат сайын бір ұршық киінетін,

    Сағат сайын қайтадан шешінетін.

    Илияс:

    Көңілің -көмбе,сақтаған іште шын сырын.

    Аяқтай сырлы кетсе де сырын тұр ссының

    Түсімде көрдім :ұстап тұр екем аялап,

    Алақанымда әжемнің аппақ ұршығын.

    Айлин:

    Ағаш едің құрма өскен,
    Ұршық болдың шуда өскен.
    Бір қалыпта тұрмақ жоқ
    Шығармалық мұны естен.

    Айсұлтан:

    Ұршығым, сені қолға алам,
    Ұршығым ұшқыр нар тайлақ.
    Жез бұйдалы – желмаям
    Желмаям, желші нар тайлақ.

    Бабамнан қалған мұрасың,

    айнала берші ақ ұршық.

    Сақтаймын сені мұра үшін

    Тағы да зырла,бір ыршып.

    Зырылда ,ұршық ,зырылда

    Сахналық көрініс: (Өмірмен байланыстыру)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маратбек Эллада Маратбековна
    17 Ақпан 2024
    879
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұршық-ұлттық құндылық,ұлттық мұра.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұршық-ұлттық құндылық,ұлттық мұра.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ,ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу. Ұршықтың шығу тарихына тереңірек шолу жасап, адамға деген пайдалылығы жөнінде мағлұмат алу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы:

    №53 орта мектеп

    Педагогтің аты-жөні:

    Маратбек Э.М

    Күні:

    26.01.2024

    Сынып: 2 «Ё»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұршық - ұлттық құндылық, ұлттық мұра.

    Тәрбиелік мақсаты:

    Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу. Ұршықтың шығу тарихына тереңірек шолу жасап, адамға деген пайдалылығы жөнінде мағлұмат алу.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы:







    Ұйымдастыру кезеңі


































































































































    Ортасы







    Кері байланыс

    Тәрбие сағатының  барысы:

    Жоспары:

    1-бөлім:  «Бабалар аманатына адалдық – ұрпақ парызы»

    2-бөлім:  «Тәрбие тамыры – ұлттық құндылықтарда»

    3-бөлім: «Түйін сөз»

    Кіріспе сөз:

    Оқытушы:  Құрметті қонақтар, білім алушылар! Бүгінгі тәрбие сағатының негізгі мақсаты өз халқымыздың салт-дәстүрлері, асыл қазыналары, асыл мұралары туралы түсініп, жүректерімізге жеткізе отырып, ұлттық таным мен тәрбиеге баулу болып табылады.

    Бала тәрбиесіне, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беріп, оның сәтті қағидалары мен  ережелерін жасағандардың бірі – қазақ халқы. Халқымыздың тәрбие тәсілдері мен тәжірибелері ғасырдан бері жинақталып келе жатқан алтын қазығымыз. Сол тәжірибе, танымның, ұлттық құндылықтарымыздың бірегейі халқымыздың салт-дәстүр, әдет-ғұрып үлгілері мен өнегелері. Ал біздер мен сіздер осы құндылықтардың заңды жалғастырушысы мен қорғаушыларымыз. Ұлтымыздың мақтанышына айналған ұлттық құндылықтарымыз ұлттығымыздың негізі. Ендеше, сіздерді ұлттық құндылықтарымызды тануға шақырамын.

    1-бөлім. «Бабалар аманатына адалдық – ұрпақ парызы»

    (сахнада ұлттық киімде қыздар, батырлар отырады: /музыка әуені, экранда елбасының бейнесі/

    Шынар:  Бабаларымыздың ұттық қасиетімізді танытатын мына бір сөздері «ұлтым» деген, «қазағым» деген әрқайсымыз үшін қашанда өнеге-үлгі.

    Еркеназ:  «Менің атам да, анам да – қазақ. Менің жаным, жүрегім – қазақ. Қазақпын деп айтуға ешқандай намыстанған кезім жоқ. Намыстанбаймын да. Қайта тіл, өмір, тіршілік сыйлаған туған халқыма бар есті тірлігімде қары­здар болып өтуге бармын. Ұлттың  ұлы болмай тұрып, адамзаттың перзенті болу мүмкін бе? Мүмкін емес.»

    Шынар: «Құдай қазаққа қырын қарамаған, пейіліне сай етіп ұлан-ғайыр жер берген, астын-үстін толтырып кен бер­ген, мейірбан, ақкөңіл, адал ел берген, жаны үшін ма­лын, ары үшін жанын садаға ететін ер берген. Садағаң кетейін, айналайын халқым, сенің мүддең жолында бой­дағы қуат, ойдағы нәрдің бәрін сарп етуге бейілмін.»

    (Қобыз үні, экранда  табиғаттың видеосы)

    (Кимешек киген төрт ана бейнесі)

    Айым:  Ұлттық құндылығымыздың бастауы – тіліміз. Тіл жоқ жерде ұлт та жоғалады.  Тіл- бөбектің үні, тіл-ананың әлдиі,тіл-бесік жыры. Ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келген асыл қазына- тіл, мемлекеттігіміздің тұлғасы, тәуелсіздігіміздің тұғыры.

    Дінислам: Аңызақ желге, сылдырлап аққан бұлақ суына құлақ тоссаң, бабалар үнін естисің,  қобыз бен домбыра күйіне құлақ салсаң тағы да бабалар үнін естисің. Тіл арқылы тереңде жатқан тарихтың тағылымын,  мәдениеттің,  әдебиеттің ұлағатын танисың.  Тіл- ар өлшемі. Тәлім-тәрбие тілден басталады.  Олай болса тілге құрметпен қарау-рухы мықты,  өткенімізді саралап,  болашағымызды болжай білетін ұрпақ тәрбиелеу.

    (Сахнаға батыр, абыз киімдер киінген ұлдар)

    Қайрат: Алтай мен Атыраудың арасындағы ұлан ғайыр алқап көшпенді қазақ жұртының бағзыдан бері ірге тепкен ата қонысы. Ұшқан құстың қанаты талатын осынау кең далаға біздің ата – бабамыз ғасырлар бойы ақ білектің күші, ақ найзаның ұшымен қорғап келген. Ұлттық тарих- ұлттығымыздың куәсі.

    Ән.  «Тәуелсіздік ел ұраны»

    Төрт ана орындарынан тұрады/

    1 ана: (Алинур анасы) – Тілді құрметтеу-елді құрметтеу екенін жадыңда ұста, жас ұрпақ! 

    Алинур: – Қазақ халқын ұлт санатында сақтап келе жатқан Ана тіліміз аман болсын!

    2 ана: (Мади анасы)– Қазақ тарихы – ата-балалар қанымен, төгілген терімен жазылған көне тарих. Ей, жас ұрпақ, тарихыңды таны, сол арқылы елдігіңді таны!

    Амандық: – Ана тіліміз Мәңгілік Елімізбен бірге Мәңгілік тіл болсын!

    3 ана:( Дінислам анасы) –  Жас ұрпақ! Туған жерің – түп қазығың, тамырың екенін біл! Еліңе адал қызмет ететін ұл мен қыз болыңдар!

    Самғат: – Байлығымыз да, бақытымыз да болған Мәңгілік Тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білейік.

    4 ана: (Бақсұлтан анасы) – Ей, жас ұрпақ! Тәрбие, өнеге негізі салт-дәстүрді танып, ұрпақтан ұрпаққа жалғастырар адал перзент болыңдар!

    Бексұлтан: – Біз үшін ортақ тағдыр – бұл біздің Мәңгілік Ел, лайықты әрі ұлы Қазақстан!

    (Күй ойнап тұрады)

    Балалар әр ананың сөзінен кейін макеттерді орналастыру арқылы ұршықтың пішінін құрастырады.

    2-бөлім. «Тәрбие тамыры – ұлттық құндылықтарда»

    Бақсұлтан:

    Түсімде көрсем, сағынышым ғой ол менің!

    Ұршықтар бүгін – экспонаты көрменің.

    Бейнеңе сенің ұқсас суреттер іздеп ем,

    Орамал тартқан жаулықты. кемпір көрмедім.

    Көрінбей кетсе, құдіреттің де көзі өлер,

    Ұрпағың қайда тарихын елдің ежелер?!

    Оймағың қайда қызыңа кесте үйретер, 

    Ұршығың қайда, жаулығың қайда, әжелер

    Жасмин:

    Көзі көрмей қалғалы

    Ойға батып,

    Ұршықты алып ақ әжем күрсінеді.

    Талай жылдар ойнатып,жорғалатып

    Қолынан түспей келген ұршық еді.

    Мади:

    Әжем іске бүркіттей шүйілетін.

    Жібек қолда жібек жүн есілетін.

    Сағат сайын бір ұршық киінетін,

    Сағат сайын қайтадан шешінетін.

    Илияс:

    Көңілің -көмбе,сақтаған іште шын сырын.

    Аяқтай сырлы кетсе де сырын тұр ссының

    Түсімде көрдім :ұстап тұр екем аялап,

    Алақанымда әжемнің аппақ ұршығын.

    Айлин:

    Ағаш едің құрма өскен,
    Ұршық болдың шуда өскен.
    Бір қалыпта тұрмақ жоқ
    Шығармалық мұны естен.

    Айсұлтан:

    Ұршығым, сені қолға алам,
    Ұршығым ұшқыр нар тайлақ.
    Жез бұйдалы – желмаям
    Желмаям, желші нар тайлақ.

    Бабамнан қалған мұрасың,

    айнала берші ақ ұршық.

    Сақтаймын сені мұра үшін

    Тағы да зырла,бір ыршып.

    Зырылда ,ұршық ,зырылда

    Сахналық көрініс: (Өмірмен байланыстыру)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    17.02.2024
    879
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маратбек Эллада Маратбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации