Үш таңбалы санды ауызша қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үш таңбалы санды ауызша қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Окушыларға үш таңбалы санды қосып азайтуға үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту / Адам өміріне климаттың әсері

Мектеп:

Күні:

Машықкердің аты-жөні: Қасымбаева Алуа

Сынып:3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.5. Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау.

3.5.2.4. Қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.

Сабақтың мақсаттары


Барлық оқушылар:

үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындайды.

Кейбір оқушылар:

үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындауын түсіндіреді.

Көпшілік оқушылар:

қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектердің атауларын қолдануды білді.

Тілдік мақсаттар


Дағдыларын дамыту:

1000 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен оқи алады.

Пәндік лексика және терминология:

Үш таңбалы сандардың ондық құрамы.

Үш таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдері.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Разряд бойынша қосу (азайту) дегеніміз не?

Үш таңбалы сандарды қалай қосуға болады?

Жазылым:

Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуға өрнектер жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Сандардың разрядтық құрамы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Қоры


0-3

Ынталандыру.

Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу!




4-6


Өзектендіру.

Үлестірмелі қима қағаздардағы тапсырмаларды орындау (немесе тақтадағы). Ауызша есептеу.


444 + 4 = ...

444 – 40 = ...

444 – 400 = ...

444 + 440 = ...

444 – 4 = ...

444 + 40 = .

.

444 – 400 = ...

444 + 440 = ...

444 – 440 = ...

555 – 404 = ...

666 – 404 = ...

777 – 404 = ...

Не өзгереді, не өзгермейді? Шешім шығарыңыз.

Қосу кезінде бірліктерді бірліктермен, ондықтарды ондықтармен, жүздіктерді жүздіктермен қосады. Азайту кезінде бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты, жүздіктен жүздікті азайтады.

Ары қарай мұғалім оқулықтағы 1-тапсырманы береді.

Оқушылар жұппен қосуды орындап, жарыса жауаптарын салыстырады.

Тапсырма жазылған үлестірмелі қима қағаздар.



7-11


Мақсат қою (мәселелі жағдаят)

– Бүгінгі сабақтың мақсаты?

– Қосу амалдары бойынша алған білімдерін бекіту. Қосу амалын орындау кезіндегі қатемен жұмыс жасау.

Оқулық, дәптер.



12-29


Өзектендіру.

Өрнекті оқыңыз. Мәнін табыңыз.

( 32 + 40 ) : 9 =_____

45 : 5 ∙ 3 =_____

6 ∙ 4 – 23 =______

46 + 60 : 6 =_____

( 84 – 39 ) : 5 =_____

57 – 48 : 8 =______

( 12 + 18 ) : 6 =______

 (52 – 31 ) : 3 =______


54 : ( 16 – 7 ) =_____

( 12 + 12 ) : 4 =_____

35 : ( 30 – 23 ) =_____

( 50 – 38 ) : 4 =______

16 : ( 80 – 76 ) =_____

( 23 + 19 ) : 7 =_____

( 23 + 26 ) : 7 =______

49 + 30 : 6 =______


Мұғалім оқушылардан өрнекті әртүрлі жолмен оқуларын сұрайды.

Дәптер,




30-36


Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс.

Балаларға 5-тапсырманы қарап шығып, оқу ұсынылады.

- Әріпті өрнектің мәнін қалай табу керек? Бұл өрнектерді қандай топтарға бөлуге болады? (бір әріпті, екі әріпті).

Үлгі бойынша есептің мәнін тап.

Үлгі:

(a + 8) – b

а= 200

b= 100

(200 + 8) – 100 = 108

Алғашқы бекіту үшін 6, 7-тапсырмалар орындалады. Қалған тапсырмаларды мұғалім саралап ұсынады

Нәтиже: Нөлді кез келген санға бөлсең нөл шығады.

0:b=0





ЕСІҢЕ САҚТА, нөлге бөлуге болмайды!

а:0




37-40

Рефлексия.

Сөйлемді аяқтаңыз:

Бүгін мен… білдім.

Маған… қызық болды.

Маған … қиынға соқты.

Мен… тапсырмаларды орындадым.

Үй тапсырмасын балалардың жеке қиындықтарын ескеріп анықтайды.
















































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2021
346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі