Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту / Адам өміріне климаттың әсері |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Машықкердің аты-жөні: Қасымбаева Алуа |
||||||
|
Сынып:3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.5. Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау. 3.5.2.4. Қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындайды. |
|||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындауын түсіндіреді. |
|||||||
|
Көпшілік оқушылар: |
|||||||
|
қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектердің атауларын қолдануды білді. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен оқи алады. Пәндік лексика және терминология: Үш таңбалы сандардың ондық құрамы. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдері. |
||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||||||
|
Разряд бойынша қосу (азайту) дегеніміз не? Үш таңбалы сандарды қалай қосуға болады? |
|||||||
|
Жазылым: |
|||||||
|
Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуға өрнектер жазу. |
|||||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Сандардың разрядтық құрамы |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|||||
|
0-3 |
Ынталандыру. Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
|
|||||
|
4-6 |
Өзектендіру. Үлестірмелі қима қағаздардағы тапсырмаларды орындау (немесе тақтадағы). Ауызша есептеу.
Не өзгереді, не өзгермейді? Шешім шығарыңыз. Қосу кезінде бірліктерді бірліктермен, ондықтарды ондықтармен, жүздіктерді жүздіктермен қосады. Азайту кезінде бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты, жүздіктен жүздікті азайтады. Ары қарай мұғалім оқулықтағы 1-тапсырманы береді. Оқушылар жұппен қосуды орындап, жарыса жауаптарын салыстырады. |
Тапсырма жазылған үлестірмелі қима қағаздар.
|
|||||
|
7-11 |
Мақсат қою (мәселелі жағдаят) – Бүгінгі сабақтың мақсаты? – Қосу амалдары бойынша алған білімдерін бекіту. Қосу амалын орындау кезіндегі қатемен жұмыс жасау. |
Оқулық, дәптер. |
|||||
|
12-29 |
Өзектендіру. Өрнекті оқыңыз. Мәнін табыңыз.
Мұғалім оқушылардан өрнекті әртүрлі жолмен оқуларын сұрайды. |
Дәптер, |
|||||
|
30-36
|
Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс. Балаларға 5-тапсырманы қарап шығып, оқу ұсынылады. - Әріпті өрнектің мәнін қалай табу керек? Бұл өрнектерді қандай топтарға бөлуге болады? (бір әріпті, екі әріпті). Үлгі бойынша есептің мәнін тап. Үлгі: (a + 8) – b а= 200 b= 100 (200 + 8) – 100 = 108 Алғашқы бекіту үшін 6, 7-тапсырмалар орындалады. Қалған тапсырмаларды мұғалім саралап ұсынады Нәтиже: Нөлді кез келген санға бөлсең нөл шығады. 0:b=0
ЕСІҢЕ САҚТА, нөлге бөлуге болмайды! а:0 |
|
|||||
|
37-40 |
Рефлексия. Сөйлемді аяқтаңыз: Бүгін мен… білдім. Маған… қызық болды. Маған … қиынға соқты. Мен… тапсырмаларды орындадым. Үй тапсырмасын балалардың жеке қиындықтарын ескеріп анықтайды. |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үш таңбалы санды ауызша қосу және азайту
Үш таңбалы санды ауызша қосу және азайту
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту / Адам өміріне климаттың әсері |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Машықкердің аты-жөні: Қасымбаева Алуа |
||||||
|
Сынып:3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.5. Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау. 3.5.2.4. Қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындайды. |
|||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындауын түсіндіреді. |
|||||||
|
Көпшілік оқушылар: |
|||||||
|
қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектердің атауларын қолдануды білді. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен оқи алады. Пәндік лексика және терминология: Үш таңбалы сандардың ондық құрамы. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдері. |
||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||||||
|
Разряд бойынша қосу (азайту) дегеніміз не? Үш таңбалы сандарды қалай қосуға болады? |
|||||||
|
Жазылым: |
|||||||
|
Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуға өрнектер жазу. |
|||||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Сандардың разрядтық құрамы |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|||||
|
0-3 |
Ынталандыру. Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
|
|||||
|
4-6 |
Өзектендіру. Үлестірмелі қима қағаздардағы тапсырмаларды орындау (немесе тақтадағы). Ауызша есептеу.
Не өзгереді, не өзгермейді? Шешім шығарыңыз. Қосу кезінде бірліктерді бірліктермен, ондықтарды ондықтармен, жүздіктерді жүздіктермен қосады. Азайту кезінде бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты, жүздіктен жүздікті азайтады. Ары қарай мұғалім оқулықтағы 1-тапсырманы береді. Оқушылар жұппен қосуды орындап, жарыса жауаптарын салыстырады. |
Тапсырма жазылған үлестірмелі қима қағаздар.
|
|||||
|
7-11 |
Мақсат қою (мәселелі жағдаят) – Бүгінгі сабақтың мақсаты? – Қосу амалдары бойынша алған білімдерін бекіту. Қосу амалын орындау кезіндегі қатемен жұмыс жасау. |
Оқулық, дәптер. |
|||||
|
12-29 |
Өзектендіру. Өрнекті оқыңыз. Мәнін табыңыз.
Мұғалім оқушылардан өрнекті әртүрлі жолмен оқуларын сұрайды. |
Дәптер, |
|||||
|
30-36
|
Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс. Балаларға 5-тапсырманы қарап шығып, оқу ұсынылады. - Әріпті өрнектің мәнін қалай табу керек? Бұл өрнектерді қандай топтарға бөлуге болады? (бір әріпті, екі әріпті). Үлгі бойынша есептің мәнін тап. Үлгі: (a + 8) – b а= 200 b= 100 (200 + 8) – 100 = 108 Алғашқы бекіту үшін 6, 7-тапсырмалар орындалады. Қалған тапсырмаларды мұғалім саралап ұсынады Нәтиже: Нөлді кез келген санға бөлсең нөл шығады. 0:b=0
ЕСІҢЕ САҚТА, нөлге бөлуге болмайды! а:0 |
|
|||||
|
37-40 |
Рефлексия. Сөйлемді аяқтаңыз: Бүгін мен… білдім. Маған… қызық болды. Маған … қиынға соқты. Мен… тапсырмаларды орындадым. Үй тапсырмасын балалардың жеке қиындықтарын ескеріп анықтайды. |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз















