Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды
ауызша қосу және азайту / Адам өміріне климаттың
әсері
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Машықкердің аты-жөні:
Қасымбаева
Алуа
|
Сынып:3
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Оқу мақсаттары
|
3.1.2.5. Үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындау.
3.5.2.4. Қосу және азайту, көбейту және
бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен
жазуда қолдану.
|
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындайды.
|
Кейбір оқушылар:
|
үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындауын түсіндіреді.
|
Көпшілік оқушылар:
|
қосу және азайту, көбейту және
бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектердің
атауларын қолдануды білді.
|
Тілдік мақсаттар
|
Дағдыларын
дамыту:
1000 көлеміндегі сандарды тура және
кері ретпен оқи алады.
Пәндік лексика және
терминология:
Үш таңбалы сандардың ондық
құрамы.
Үш таңбалы сандарды қосу және
азайту тәсілдері.
|
Сабақта диалог/жазу үшін
пайдаланылатын тіл.
Талқылау:
|
Разряд бойынша қосу (азайту)
дегеніміз не?
Үш таңбалы сандарды қалай
қосуға болады?
|
Жазылым:
|
Үш таңбалы сандарды қосу және
азайтуға өрнектер жазу.
|
Тірек білім, білік,
дағдылар
|
Сандардың разрядтық
құрамы
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
іс-әрекет
|
Қоры
|
0-3
|
Ынталандыру.
Қол алысып,
қәне, біз, Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез
тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
|
|
4-6
|
Өзектендіру.
Үлестірмелі қима қағаздардағы
тапсырмаларды орындау (немесе тақтадағы). Ауызша
есептеу.
444 + 4 =
...
444 – 40 =
...
444 – 400 =
...
444 + 440 =
...
444 – 4 =
...
444 + 40 =
.
|
.
444 – 400 =
...
444 + 440 =
...
444 – 440 =
...
555 – 404 =
...
666 – 404 =
...
777 – 404 =
...
|
Не өзгереді, не өзгермейді?
Шешім шығарыңыз.
Қосу кезінде бірліктерді
бірліктермен, ондықтарды ондықтармен, жүздіктерді жүздіктермен
қосады. Азайту кезінде бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты,
жүздіктен жүздікті азайтады.
Ары қарай мұғалім оқулықтағы
1-тапсырманы береді.
Оқушылар жұппен қосуды
орындап, жарыса жауаптарын салыстырады.
|
Тапсырма жазылған үлестірмелі
қима қағаздар.
|
7-11
|
Мақсат қою (мәселелі
жағдаят)
– Бүгінгі сабақтың
мақсаты?
– Қосу амалдары бойынша алған
білімдерін бекіту. Қосу амалын орындау кезіндегі
қатемен жұмыс жасау.
|
Оқулық,
дәптер.
|
12-29
|
Өзектендіру.
Өрнекті оқыңыз. Мәнін табыңыз.
(
32 + 40 ) : 9 =_____
45
: 5 ∙ 3 =_____
6 ∙ 4 – 23 =______
46
+ 60 : 6 =_____
(
84 – 39 ) : 5 =_____
57
– 48 : 8 =______
(
12 + 18 ) : 6 =______
(52
– 31 ) : 3 =______
|
54
: ( 16 – 7 ) =_____
(
12 + 12 ) : 4 =_____
35
: ( 30 – 23 ) =_____
(
50 – 38 ) : 4 =______
16
: ( 80 – 76 ) =_____
(
23 + 19 ) : 7 =_____
(
23 + 26 ) : 7 =______
49
+ 30 : 6 =______
|
Мұғалім оқушылардан өрнекті
әртүрлі жолмен оқуларын сұрайды.
|
Дәптер,
|
30-36
|
Сабақтың тақырыбы бойынша
жұмыс.
Балаларға 5-тапсырманы қарап
шығып, оқу ұсынылады.
- Әріпті өрнектің мәнін қалай
табу керек? Бұл өрнектерді қандай топтарға бөлуге болады? (бір
әріпті, екі әріпті).
Үлгі бойынша есептің мәнін
тап.
Үлгі:
(a + 8) –
b
а=
200
b=
100
(200 + 8) – 100 =
108
Алғашқы бекіту үшін 6,
7-тапсырмалар орындалады. Қалған тапсырмаларды мұғалім саралап
ұсынады
Нәтиже: Нөлді кез келген санға
бөлсең нөл шығады.
0:b=0
ЕСІҢЕ
САҚТА, нөлге бөлуге
болмайды!
а:0
|
|
37-40
|
Рефлексия.
Сөйлемді
аяқтаңыз:
Бүгін
мен… білдім.
Маған… қызық
болды.
Маған … қиынға
соқты.
Мен… тапсырмаларды
орындадым.
Үй тапсырмасын балалардың
жеке қиындықтарын ескеріп анықтайды.
|
|