Материалдар / Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сыныптарға арналған математика пәнінің сабақ жоспары. ҮШ ТАҢБАЛЫ САНДЫ БІР ТАҢБАЛЫ САҢҒА ЖАЗБАША БӨЛУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2022
375
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Темірханова А.М

Күні:

23.02.2022ж

Пән/Сынып:

Математика, 3 «З» - сынып


Қай аптаның нешінші сабағы

(108-сабақ)


Тарау немесе бөлім атауы:

Жазбаша көбейту және бөлу


Сабақтың тақырыбы

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылар, бәріміз шаттық шеңберін құрайық.

Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!


Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.




ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.

Слайд 1


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы екі оқушының айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса береді.

Flippity әдісі

2 есеп. Баған түрінде есепте дұрыстығын тексер.

323*2 844:2 231*3

124*2 482:2 663:3

3 есеп.Амалдар бойынша баған түрінде есепте

100-32*3-84:2 124*2+482:2

Сергіту сәті «Иә,Жоқ» ойын әдісі

Қоян, биік, бойшан, түйе, тау,аспан, ашық арық, кетті, жуас, дала, мектеп, тұнық, арба, мөлдір, су.

«Сиқырлы сандық» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Жұппен жұмыс 3 мин

6 есеп. Салыстыр

19мм * 2 см 9ц * 90 кг 3ц50кг * 350кг

47см * 4 дм7см 910кг * 9ц 1кг 15см *150 мм


Дәптерге тапсырмаларды баған түрінде шығарады.











Әр жұп алдарындағы сұрақтарға жауап береді.


ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.



Слайд 2

Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Слайд 3






Слайд 4

Соңы

Қолдану

Оқулықтағы берілген тапсырмаларды орындау

Түсіндіру

Дәптермен жұмыс




Сабақты пысықтау тапсырмалар

ын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)



Үйге тапсырма №5 есеп, 64-бет

Оқушыларға «Табыс» ағашы кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

«

Кері байланыс парағы.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!