Басы
|
Жаңа топ
құру
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
Оқушылар, бәріміз
шаттық шеңберін құрайық.
Шеңберге тұрайық,
достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде
бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді
сыйлайық!
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Слайд
1
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
«Қар кесегі»
Бір
оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның
айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы
екі оқушының айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп
жалғаса береді.
Flippity
әдісі
№2 есеп. Баған түрінде есепте
дұрыстығын тексер.
323*2 844:2
231*3
124*2 482:2
663:3
№3 есеп.Амалдар бойынша баған
түрінде есепте
100-32*3-84:2
124*2+482:2
Сергіту сәті «Иә,Жоқ» ойын
әдісі
Қоян, биік, бойшан, түйе,
тау,аспан, ашық арық, кетті, жуас, дала, мектеп, тұнық, арба,
мөлдір, су.
«Сиқырлы сандық» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Жұппен жұмыс 3
мин
№6 есеп.
Салыстыр
19мм * 2 см 9ц * 90 кг 3ц50кг
* 350кг
47см * 4 дм7см 910кг * 9ц 1кг
15см *150 мм
|
Дәптерге
тапсырмаларды баған түрінде
шығарады.
Әр жұп алдарындағы сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Слайд
2
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
Слайд
3
Слайд
4
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Үйге
тапсырма №5
есеп, 64-бет
|
Оқушыларға «Табыс»
ағашы кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«
|
Кері байланыс
парағы.
|