Материалдар / Ұсақ моториканы дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұсақ моториканы дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар. Ми жартышарларын дамытуға арналған ойындар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2021
2031
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


КЕЛІСІЛДІ БЕКІТІЛДІ

Директордың оқу-ісі «№1 Арнайы мектеп-интернаты»

жөніндегі орынбасары КММ директоры

________Г.К.Апендина _________У.Қ.Қуаныш






.





Ашық сабақ


Тақырыбы: Ұсақ моториканы дамыту


5 «А» сынып














Өткізген: педагог-психолог:

Мархамет Арнагул.













Мектеп: “№1 Арнайы мектеп-интернаты” КММ

Пәні: «Танымдық әрекетті түзеті» сабағы

Сынып: 5 «А»

Бөлімше: 1

Күні: 18.10.2021 ж.

Педагог-психолог: Мархамет Арнагул

Сабақтың тақырыбы

Ұсақ моторикасын дамыту

Сабақтың мақсаты

Әр түрлі тапсырмалар арқылы балалардың ұсақ моторикасымен қол үйлесімділігін дамыту.

Міндеттері:

Білімдік: Қимыл-қозғалыс қабілетін арттыру. Сөйлеу тілін жетілдіру. Икемділігін арттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Танымдық деңгейін арттыру.

Түзету-дамытушылық мақсаты: Баланың саусақтарының қимылы немесе ұсақ моториканың жақсы жетіліп дамуы, ол мидың және тілдің жетілуімен тікелей байланысты. Ақыл - ойы кем дамығаң балалармен ұсақ моторикасын дамыту мақсатымен күнделікті саусаққа арналған ойындарын ойнап тұрған жөн. Ойындар арқылы баламен қарым-қатынасты нығайтып, баланың өз-өзіне деген көз қарасын өзгертіп,ойынға, оқуға деген ынтасын көтеру.

Ұйымдастырушылық: жаңа технологияларды қолдана отыра баланың қызығушылығын дамыту.

Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап, жаттығулар орындау, ойындар ойнату.

Көрнекілік: суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш, қақпақтар, смайлик, ермексаз.

Пәнаралық байланыс: тәртіп мәдениеті, тіл дамыту, денешынықтыру.




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






























































Сабақтың ортасы






























Сабақтың соңы




Рефлексия


Ұйымдастыру кезеңі

-Сәлеметсіңдерме бе,оқушылар? Көңіл-күйлерің қалай?

Психологиялық дайындық. Шаттық шеңбері.

Орнымызды табайық,

Алақанды соғайық.

Алақанда жылулық,

Досымызға сыйлайық.

Қайырлы күн! Бір-бірімізге жылулық сыйлайық деп (бір-бірінің қолдарына кезекпен көңілді эмоцияда бейнеленген жастықшаны алып жағымды психологиялық климаттағы тілек немесе қолдау сөздеріндегі ниеттерін білдіреді.)


«Ой қозғау» әдісі

Оқушының бүгінгі сабаққа дайындығын байқау сұрақтары: (есту және көру, есте қайта жаңғырту арқылы)

- Қазір далада қандай мезгіл ?

- Күз мезгілі

- Күз айларын атап берші?

- Қыркүйек, қазан, қараша.

- Құлағымыз, басымыз тоңбасын деп басымызға не киеміз?

- Қалпақ

-Денеміз жаурап қалмау үшін, үстімізге не киеміз?

-Күртеше

-Енді аяғымыз тоңып қалмас үшін не киеміз?

-Етік


Сабақтың тақырыбын таныстыру: Бүгін «Ұсақ моториканы дамыту» тақырыбындағы ашық сабағымызды бастаймыз. Бәріміз бірлесіп ойындар мен жаттығуларды орындап, жасайық.


Негізгі бөлім

Жаңа сабақ


1 - тапсырма

«Саусақ жаттығулары»

Мақсаты: Қолдың, саусақ қимылдарының үйлесімділігін дамыту.

Балаларға қарама-қарсы тұрып, саусақпен кез-келген қимылдарды көрсетеді. Балалар сол қимылдарды тура солай қайталауы керек.



2 - тапсырма

«Қысқыштарды қысу»

Мақсаты: Түстерді ажырата алуға үйрету, саусақ қимылдарының үйлесімділігін жақсарту,ойлау қабілетін дамыту. Қысқыштарды түстеріне байларнысты қысып шығу.



3-тапсырма «Қақпақтарды бұрау» Мақсаты: баланың логикасын, есте сақтауын, зейінін , сөздік қорын, ұсақ моторикасын дамыту. Қақпақтарды жазылған реті бойынша тауып, бұрау.

Сергіту сәті: Оңға, солға бұрылдық, Алға, артқа иілдік. Тіземізді бүктіріп, Қолды создық тік тұрып.




4 - тапсырма

«Ми жартышарларын дамыту»

Мақсаты: Берліген ақ қағаздағы әр түрлі жолақтарды екі қолымен бірдей уақытта жүргізу. Тапсырманы бірнеше рет қайталату.



5-тапсырма

«Ермексазбен жұмыс»

Мақсаты: ұсақ моториканы дамыту.

Ермексазды кішкентай бөліктерге бөліп алып, алақанымызға салып домалату.



6-тапсырма

«Ағаштарды бояу»

Мақсаты: шығармашылық қиялын және саусақтардың жұмысын жақсату.

Ағаштарға саусақтарымен жапырақтарды салу.




Қорытынды.

Бүгін біз қандай ойындар мен жаттығулар арқылы сабақты жүргіздік?


Өз көңіл – күйіңе сәйкес келетін суретті тауып атайды (көңілді – көңілсіз, ренжулі, қорқынышты, …т.с.с.). Сол кездегі өзінің көңіл – күйлерін баяндайды. Басқа суреттегі көңіл – күйге сәйкес болған жайды әңгімелеп береді.



















Shape1

Абай Құнан

баев

Shape2

























Сергіту сәтін орындайды.





























































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!