Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлеметсіңдерме
бе,оқушылар? Көңіл-күйлерің
қалай?
Психологиялық
дайындық. Шаттық
шеңбері.
Орнымызды
табайық,
Алақанды
соғайық.
Алақанда
жылулық,
Досымызға
сыйлайық.
Қайырлы күн! Бір-бірімізге
жылулық сыйлайық деп (бір-бірінің қолдарына кезекпен көңілді
эмоцияда бейнеленген жастықшаны алып жағымды психологиялық
климаттағы тілек немесе қолдау сөздеріндегі ниеттерін
білдіреді.)
«Ой
қозғау»
әдісі
Оқушының бүгінгі
сабаққа дайындығын байқау сұрақтары:
(есту және көру, есте қайта
жаңғырту арқылы)
- Қазір далада
қандай мезгіл ?
- Күз
мезгілі
- Күз айларын атап
берші?
- Қыркүйек, қазан,
қараша.
- Құлағымыз, басымыз
тоңбасын деп басымызға не
киеміз?
-
Қалпақ
-Денеміз жаурап
қалмау үшін, үстімізге не
киеміз?
-Күртеше
-Енді аяғымыз тоңып
қалмас үшін не киеміз?
-Етік
Сабақтың тақырыбын
таныстыру: Бүгін
«Ұсақ моториканы
дамыту» тақырыбындағы ашық сабағымызды бастаймыз.
Бәріміз бірлесіп ойындар мен жаттығуларды орындап,
жасайық.
Негізгі
бөлім
Жаңа
сабақ
1 -
тапсырма
«Саусақ
жаттығулары»
Мақсаты: Қолдың,
саусақ қимылдарының үйлесімділігін
дамыту.
Балаларға
қарама-қарсы тұрып, саусақпен кез-келген қимылдарды көрсетеді.
Балалар сол қимылдарды тура солай қайталауы
керек.
2 -
тапсырма
«Қысқыштарды
қысу»
Мақсаты: Түстерді ажырата
алуға үйрету, саусақ қимылдарының үйлесімділігін жақсарту,ойлау
қабілетін дамыту. Қысқыштарды түстеріне байларнысты қысып
шығу.
3-тапсырма «Қақпақтарды
бұрау» Мақсаты: баланың логикасын,
есте сақтауын, зейінін , сөздік қорын, ұсақ моторикасын дамыту.
Қақпақтарды жазылған реті бойынша тауып,
бұрау.
Сергіту
сәті: Оңға, солға бұрылдық, Алға,
артқа иілдік. Тіземізді бүктіріп,
Қолды создық тік
тұрып.
4 -
тапсырма
«Ми жартышарларын
дамыту»
Мақсаты: Берліген ақ
қағаздағы әр түрлі жолақтарды екі қолымен бірдей уақытта жүргізу.
Тапсырманы бірнеше рет
қайталату.
5-тапсырма
«Ермексазбен
жұмыс»
Мақсаты: ұсақ моториканы
дамыту.
Ермексазды кішкентай
бөліктерге бөліп алып, алақанымызға салып
домалату.
6-тапсырма
«Ағаштарды
бояу»
Мақсаты:
шығармашылық қиялын және саусақтардың жұмысын
жақсату.
Ағаштарға
саусақтарымен жапырақтарды
салу.
Қорытынды.
Бүгін біз қандай
ойындар мен жаттығулар арқылы сабақты
жүргіздік?
Өз көңіл – күйіңе сәйкес
келетін суретті тауып атайды (көңілді – көңілсіз, ренжулі,
қорқынышты, …т.с.с.). Сол кездегі өзінің көңіл – күйлерін
баяндайды. Басқа суреттегі көңіл – күйге сәйкес болған жайды
әңгімелеп береді.
|