Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Үшбұрыш және оның түрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1536
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Бөлім: 7.2В Үшбұрыштар | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Үшбұрыш және оның түрлері | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.1.13Үшбұрыштардың түрлерін ажырату; | |
Сабақ мақсаттары | Үшбұрыш анықтамасын біледі және үшбұрыш түрлерін ажырата алады. Үшбұрыш түрлерінің ерекшеліктерін есептер шығаруда қолдана біледі. | |
Бағалау критерийлері | Үшбұрыш анықтамасын біледі;Үшбұрыш түрлерін ажырата алады;Үшбұрыш қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- есептің шығару жолын түсіндіре алады;- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады;Лексика және терминдер- сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тікбұрышты үшбұрыштар;- теңқабырғалы, теңбүйірлі, қабырғалары әр түрлі үшбұрыштар;- үшбұрыштың элементтері;- катет, гипотенуза;- табаны, бүйір қабырғасы;- қабырғалар арасындағы бұрыш;- қабырғаға іргелес жатқан бұрыш;- қарсы жатқан бұрыш;- бұрышқа іргелес жатқан катет, бұрышқа қарсы жатқан катет; | |
Құндылықтарға баулу | Оқушыларға өз ойларын жеткізуді үйрете отырып, ашықтық құндылығын оқушылар бойында дарыту; ынтымақтастық; өзіне және айналадағы адамдарға құрмет. | |
Пәнаралық байланыстар | География | |
Бастапқы білім | Жазықтық, парралель түзулер, перпендикуляр түзулер, бұрыштар, т.б. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут 5 минут | І Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушы көңілін сабаққа аударып, ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушыларға бағалау парақшасын тарату, бағалау критерийлерін түсіндіру.Сыныпты 3 топқа бөлу. | Бағалау парақшалары; Кері байланыс кестесі; Тең бүйірлі, тең қабырғалы, әр қабырғалы үшбұрыш фигуралар |
Сабақтың ортасы 5 минут Жұптық жұмыс 5 минут Өздік жұмыс5 минут Топтық жұмыс 7 минут 4 минут | ІІ Жаңа сабақты меңгертуБір түзуде жатпайтын үш нүкте мен осы нүктелерді қосатын үш кесіндіден және сол кесінділермен шектелген жазықтықтың бөлігінен тұратын фигураны үшбұрыш деп атайды. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына байланысты түрлері: Дағды: Білу, түсінуДескриптор: | Презентация Үлестірме қағаздар Үлестірме қағаздар Презентация, кесте, А3 формат https://www.youtube.com/watch?v=oCN7RiEDx2A |
Сабақтың соңы4 минут Кері байланыс 5 минут | Сабақты қорытындылау.«5» бағасы 6-8 ұпайға, «4» бағасы 3-5 ұпайға, «3» бағасы 1-3 ұпайға қойылады.Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді:«Білемін, білдім, білгім келеді» кестесі | «Білемін, білдім, білгім келеді» кестесі |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақтың барлық кезеңдерінде Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін қолдандым. Себебі Блум таксономиясының танымдық деңгейлері бойынша оқу нәтижелері оқушылардың әрекеттері арқылы құрастыры. Блум таксономиясы бойынша жоғары деңгейдегі мақсаттар төменгі деңгейлерді жасайды. А, В, және С деңгейлі тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай орындайды.Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын ой қозғау тәсілін қолданамын. Бұл кезеңде оқушылар сабақ мазмұнын өздерінің бұрынғы білімдерімен салыстырып, байланыстырады. Бұл кезеңдегі басты мақсат – оқушыларды жаңа білім қабылдауға және игеруге белсендіру. Оқушы сынға еш көңіл бөлмей, назар аудармай жаңа идеяларды көптеп келтіру мен оларды жинақтау жұмысы үшін тиімді тәсіл.Сәйкестендіру тапсырмасын жұптық жұмыста орындап бір-бірімен ынтымақтастық қатынас орнайды.Графикалық органайзерді жаңа сабақты түсіндірде және топтық жұмыста қолдандым. Топтық жұмыста оқушылардың идеялары мен ойын графика түрінде ұсыну үшін тиімді. Галереяға саяхат әдісі бойынша өзге топтың толтырған кестесі бойынша өз ой-пікірлерін білдіреді. Пәнаралық байланыс жасау мақсатында Бермуд үшбұрышы туралы бейнеролик көрсетемін. Мұндағы мақсат оқушының танымдық деңгейін кеңейтіп, пәндер арасындағы байланыс арқылы қызығушылығын арттыру | Сабақ басында бағалау парақшасын таратып, бағалау дескрипторларымен таныстырамын.Сабақ басында және соңында «білемін, білдім, білгім келеді» кестесі арқылы кері байланыс жүргіземін. Оқушылардың сабақты қалай игергендігін, не үйренгенін, не үйренгісі келетінін айқын көре аламын.Сабақ соңында бағалау парақшасынан жалпы ұпайын есептеп бағасын оқушыларға таныстырамын. | Сынып терезелерін ашып, желдетіп, сынып тазалығын тексеріп жаңа сабаққа дайындауИнтербелсенді тақтаны уақытынан асырмай пайдалану. 20 минуттан асқан жағдайда сөндіріп қою. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)