Материалдар / Үшбұрыш теңсіздігі. 7 сынып. Геометрия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үшбұрыш теңсіздігі. 7 сынып. Геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа геометрия пәнінен ашық сабаққа ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
653
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Мектебі: «№11 Б.Момышұлы атындағы ЖОББМ» КММ

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш теңсіздігі

Бөлім:

Түзулердің өзара орналасуы

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Жузжанова Салтанат Женисовна

Күні

21.02.2023

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыш теңсіздігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.1 үшбұрыш теңсіздігін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: оқушылар үшбұрыштар теңсіздігі туралы түсінік береді, үшбұрыштар тең-сіздігін есептер шешуде қолдана біледі, дағдысын қалыптастырады.

Көбісі: Өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді, жаңа тақырып бойынша алған білімдерін меңгереді 

Кейбірі: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


3 минут












7 минут





Ұйымдастыру

Оқушылармен сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеу

Ынтымақтық атмосферасын қалыптастырамын

«Көзқарасты өзгерт!» әдісі Мақсаты: оқушылардың білім алуға көзқарастарын өзгерте отырып, талпынуға жетелейді


Топқа «Боялған тақта» әдісі арқылы бөлемін

1-топ «Теңбүйірлі үшбұрыш»

2-топ «Теңқабырғалы үшбұрыш»

3-топ «Қабырғалары әртүрлі үшбұрыш»


Үй жұмысын пысықтау

3.47 есепті тексеру

Жеке жұмыс

«Дәмді бәліш» әдісі арқылы

Миға шабуыл. Қайталау сұрақтары

Сұрақ жауап:
1.      Үшбұрыш дегеніміз не? Ж: Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені кесінділермен қосқанда шығатын геометриялық фигураны үшбұрыш деп атаймыз.
2.      Қабырғалары бойынша үшбұрыштар неше түрге бөлінеді? Үшбұрыштарды ата. Ж: үш түрге бөлінеді. Тең қабырғалы, тең бүйірлі, әр түрлі қабырғалы  үшбұрыш.
3.      Бұрыштары бойынша үшбұрыштар неше түрге бөлінеді? Үшбұрыштарды ата. Ж: үш түрге бөлінеді. Сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тік бұрышты үшбұрыш.
4.      Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады.
5.      Үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы үлкен қабырғасы жатады.
6.      Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда үшбұрыш теңбүйірлі  деп аталады.
7.      Үшбұрыштың сыртқы бұрышы деген не? Ж: Үшбұрыштың сырт-қы бұрышы үшбұрыштың төбесіндегі бұрышпен сыбайлас бұрыш-ты айтады
8.      Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы катеттен (кіші, тең, үлкен) болады


Оқушылар жаттығуларын жасай отырып, білімге деген көзқарастарын ұмтылуға талпынады.


Оқушылар тақтада ілініп тұрған үшбұрыштарды алып, жасырын сөзді оқу арқылы топтарға жайғасады.

Үйге берілген есепті «Көршіңмен сырлас» әдісі арқылы жұп-жұбымен тексереді.


Дескриптор:

  1. Сұрақтарға жауап беріңдер;

  2. Әр дұрыс жауапқа бір бәлішіңді ал.








Топ басшылары «Бағалау транскрипторы» әдісі арқылы жазып отырады



Жұптар бір-бірін бағалайды


Ауызша кері байланыс беремін




Топты бағалау парақтары,

Бағалау транскрипторлар

Shape1










Сабақтың ортасы


10 минут





















7 минут






10 минут








3 минут




Ой қоғау

Тақтадағы суреттерге қарап, жаңа тақырыпты ашу

Жаңа сабақ

Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге екі қабырғаларының қосындысынан кіші болады.

Лед экраннан видеоны көру арқылы теорема дәлелденеді
Бұл теңсіздікерді үшбұрыштар теңсіздігі деп атайды.

Мысал.

  1. Дана қуыршағына үшбұрышты орамал тігу үшін қабырғаларының ұзындықтары 4,1 см, 4см, 8 см болатындай етіп матаны қиып алды. Берілген өлшемдер бойынша үшбұрышты орамал шыға ма?

Шешуі

Жауабы: үшбұрышты орамал шығады.


Оқулықпен жұмыс. (Жеке жұмыс) “Word woll” бағдарламасы арқылы «Барабан» әдісімен

Лед экраннан оқулықтағы есептерді №3.49. Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 6см болса оның табаны 15 см-ге тең болуы мүмкін бе?

Шешуі: 15>6+6

Жауабы: мүмкін емес теңсіздік орындалмайды.

3.50,№3.52, №3.53 есептерді шығарамыз.







ЖPicture 1 ұптық жұмыс «Көршіңмен сырлас» әдісі

Үшбұрыштың түрін анықтаңыз:

1. АВ=10см, ВС=7см, АС=8 см

2. АВ=15см, ВС=15см, АС=15см

3. АВ=8см, ВС=53см, АС=53см

4. АВ=10см, ВС=7см, АС=8 см

5. АВ=15см, ВС=15см, АС=15см

6. АВ=8см, ВС=53см, АС=53см

7. А≠В≠С; 8. А=В=С; 9. А=В, А≠С.

10. А=60º, В=60º, С=60º

11. А=90º, В=10º, С=80º

12. В=20º, В=100º, С=60º

13. Үшбұрыштың бір бұрышы тік болса, онда ол .....

14. Үшбұрыштың әр бұрышы 60º-тан болса, онда ол .....


Топтық жұмыс «Хабарлама хаттар» әдісі бойынша

«Білім теңізінен» келген хаттар таратылады.

  1. топ «Тарсия» әдісі бойынша суреттерді сұраққа жауабын сәйкестендіреді. Шыққан фигураның макетін жасайды.

Picture 1

  1. топ «Ұшқыр ой» әдісі бойынша берілген есепті шешіп, теңсізікді дәлелдейді

  1. топ «Макет» әдісі бойынша тапсырманы орындайды

Сергіту сәті

«Менің қалпақшам үшбұрышты, егер қалпақша үшбұрышты болмаса, онда ол қалпақша менің қалпақшам емес».

Оқушылар, берілген суреттерге қарап, тақырыпты ашады.


Тақтадағы ақратты тыңдап, көріп болғаннан кейін дәптерлеріне бүгінгі тақырыпты жазады.


















Дескриптор

  1. Берілгенін жазады;

  2. Екі қабырғаны қосады;

  3. Бір қабырғаны екі қабырғаның қосындысынан салыстырады;

  4. Жауабын жазады.












Дескриптор

  1. Теңсіздік құрады;

  2. Үшбұрыштың түрін анықтайды;


















Оқушылар хатта берілген тапсырмамен танысады.

Дескриптор.

  1. Сұрақтың жауабын табады;

  2. Шыққан фигураның макетін жасайды;

  3. Жауабын көрсетеді.





Оқушылар берілген сөздерді қайталай отырып, іс-қимыл арқылы жаттығу жасайды.





















Оқушылар өз-өздерін бағалайды.

Топ басшылары баллды бағалау парағына қосып отырады.


Ауызша кері байланыс беру арқылы топты және ұйымшыл, ізденімпаз оқушыларды мадақтаймын





Үшбұрыш теңсiздiгі – Геометрия, 7-сынып, оқушыларға, студенттерге және мұғалімдерге арналған онлайн-оқыту bilimland.kz





https://wordwall.net/ru/resource/52756245


















































Сабақтың соңы.



5 мин.

Сабақты бекіту

Word Wall арқылы ұяшықтарды таңдап «Кім жылдам?» әдісі бойынша жалпы оқушыларға сұрақтар қоя отырып,сабақты пысықтаймыз. Иә немесе жоқ деп жауап береді.

  1. Үшбұрыштың әрбір қабырғалары өзге екі қабырғаларының қосындысынан үлкен болады. Жоқ

  2. Үшбұрыштың әрбір қабырғалары өзге екі қабырғаларының қосындысынан кіші болады. Иә

  3. Қабырғалары 1см, 2см, 3см үшбұрыш болуы мүмкін бе? Жоқ

  4. Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 3см болса, онда оның табаны 7 см тең болуы мүмкін бе? Жоқ

  5. 770 ₸ - Сатып алу

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!