Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару.
Үй
тапсырмасын сұрау.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын / ОМ анықтап алу
Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
«Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы арқылы оқушыларға сұрақтар
қою.
1. Үшбұрыш деп ? Ж:
Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені
кесінділермен қосқанда шығатын геометриялық фигураны үшбұрыш деп
атаймыз.
2. Қабырғалары бойынша үшбұрыштар
неше түрге бөлінеді? Үшбұрыштарды ата. Ж: үш түрге бөлінеді. Тең қабырғалы, тең бүйірлі,
қабырғалары әр түрлі болатын үшбұрыш.
3. Бұрыштары бойынша үшбұрыштар неше
түрге бөлінеді? Үшбұрыштарды ата. Ж: үш түрге бөлінеді. Сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тік
бұрышты үшбұрыш..
4. Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең
болса, онда үшбұрыш теңбүйірлі деп
аталады.
5. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы дегеніміз
? Ж: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
үшбұрыштың төбесіндегі бұрышпен сыбайлас бұрышты
айтады
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
Сұрақтарға жауап
береді
|
Үй жұмысы мадақтау әдісімен
бағаланады
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар
орындау.
Практикалық
жұмыс:
№1.
а) Дәптеріңнен кез келген үш
нүктені белгіле, сызғышпен оларды кесінділермен қос. Қандай фигура
шықты?
Қабырғаларды өлшеп шамасын
жаз. Мысалы, АВ=5см, ВС=4 см, АС=7 см.
ә) Ең үлкен қабырғасының
ұзындығы қандай?. Қалған екі қосындысы және айырмасы қандай? Ең
үлкен қабырғаны осы шамалармен салыстырыңдар. Қорытынды
жасаңдар,
АС< BC+AВ ,
АС BC-AВ болуға
тиіс.
Кез келген үшбұрыштың әрбір
қабырғасы өзге екі қабырғасының қосындысынан (үлкен,
тең, кіші)
болады.
Бір түзудің бойында жатпайтын
кез келген үш нүкте үшін үшбұрыштар теңсіздігі тура
болады
№2.
10см, 15см, 30см үш
сызғышты пайдаланып үшбұрыш құрап көрелік. Үшбұрыш шығама? (тақтаға
3 оқушы шығады) – бұдан үшбұрыш құрау мүмкін емес. ( үш қабырғасы
бойынша үшбұрыш салу барысында оқушылар кез-келген үш кесінді
көмегімен үшбұрыш тұрғызу әрқашан мүмкін бола бермейтінін тереңірек
сезінеді).
9см, 7см, 12см үш сызғышты
пайдаланып үшбұрыш құрап көрелік. – бұл с ызғыштардын үшбұрыш
құрауға болады.
Осы мысалдар арқылы қандай
қорытынды шығаруға болады?
AB < BC +
АС, себебі 9 см < 7 см +
12 см
ВС < АВ + АС, себебі 7 см < 9
см
Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге екі
қабырғаларының қосындысынан кіші болады.
Оқулықпен жұмыс.
Жұптық
тапсырма.
1.Тең
бүйірлі үшбұрыштың екі қабырғасы: а
болса, үшінші қабырғасын тап.
2.Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы 25см-
ге, ал басқасы 10см- ге тең. Осылардың табаны қайсысы
болады?
3.Тең
бүйірлі үшбұрыштың екі қабырғасы: а болса,
үшінші қабырғасын тап.
4.Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы 7см-
ге, ал басқасы 13см- ге тең. Осылардың табаны қайсысы
болады?
Топтық
жұмыс: «Эстафета» тәсілі.
-
Теңбүйірлі үшбұрыштың бір
қабырғасы 12см, екінші қабырғасы 5см. Осы
үшбұрыштың периметрін табыңдар.
-
Теңбүйірлі үшбұрыштың
периметрі 20см. Бір қабырғасы екіншісінен екі есе үлкен.Осы
үшбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды
|
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі
|
|