Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
3 мин.
8 мин
|
Ұйымдастыру:
Сыныппен амандасып оқушылардың
сабаққа қатысын, сынып тазалығын
қадағалаймын,
жұмыс кезінде техника
қауіпсіздігін ескертемін.
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал туғызу үшін «Сәлеметсің
бе!»
психологиялық
ахуал.
Оқушылар
кезек-кезек көршісінің аттас саусақтарына қолын тигізеді. Бас
бармақтан
бастайды:
Мен саған
тілеймін (бас бармағын тигізеді);
- Табыс
(сұқ
саусақ);
- Үлкен
(ортаңғы);
- Барлығыңа
(атаусыз);
- Сәттілік!
(шынашақ);
- Сәлеметсің
бе! (алақанын тигізеді).
психологиялық тренинг
жүргіземін.
Оқушылардың қызығушылығы мен зейінін
шоғырландырамын
Өткен тақырыпқа шолу арқылы қызығушылықты
ояту «Зигзаг» әдісі арқылы өткен сабақты
қорытындылау. Сабақта кездесетін негізгі анықтамаларды флипчартқа
аяқталмаған сөз ретінде беру.
-
Егер екі бұрыштың бір
қабырғачы ортақ болып, ал қалған қабырғалары толцқтауыш жарты
түзулер болса,онда мұндай
бұрыштар сыбайлас
бұрыштар деп
аталады.
-
Егер бір
бұрыштың қабырғалары екінші бұрыш қабырғаларының толықтауыш жарты
түзулері болып табылса, онда мұндай екі
бұрыш вертикаль
бұрыштар деп
аталады.
-
Үшбұрыш
- ең
қарапайым көпбұрыш, үш нүктеден, үш қабырғадан және
үш бұрыштан тұрады немесе бір түзу бойында жатпайтын үш
нүктені қосатын кесінділерді
шектейтін
жазықтық бөлігі.
-
Үшбұрыштың биіктігі- деп оның төбесінен қарсы
жатқан қабырғасы арқылы өтетін түзуге түсірілген перпендикулярды
атайды.
5.Үшбұрыштың берілген төбесінен жүргізілген
биссектрисасы деп осы төбесіндегі бұрыш
биссектрисасының қарсы жатқан қабырғасымен шектелетін кесіндіні
айтады.
6.Үшбұрыштың берілген төбесінен жүргізілген
медианасы деп осы төбені қарсы жатқан
қабырғасының ортасымен қосатын кесіндіні
айтады.
7.Үшбұрыштың негізгі элементтері ...., ......,
.......
8.Үшбұрыштың түрлерін ата
......, .........,
......., ........, ..........
9.Үшбұрыштың қабырғаларына
байланысты түрлері......, .......,
........
Ойын жинақтау
әдісі
Дискриптор
-
Сәйкес бұрыштардың ережесін
білу.
-
Ішкі айқыш бұрыштардың ережесін
білу.
-
Ішкі біржақты бұрыштардың ережесін
білу.
|
Шаттық шеңберін
құрып«Сәлеметсің
бе!»
әдісі арқылы бір-біріне
жақсы табыстар
айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
«Сәлеметсің
бе!»
әдісі.
«Зигзаг» әдісі
Көп
нүктенің орнына дұрыс жауабын
интербелсенді тақтада
жазады.
Дескриптор:
-сыбайлас
бұрыштарбіледі;
-вертикаль
бұрыштарбіледі;
-Үшбұрышты
біліді;
-Үшбұрыштың биіктігін
біледі;
-Үшбұрыштың биссектрисасын біліді;
-Үшбұрыштың медианасын біледі;
-Үшбұрыштың элементтерін
біледі;
-Үшбұрынтың түрлерін біледі;
-Үшбұрыштық
қабырғасы
арқылы айыра
алады;
Ойын жинақтау әдісі
1=<5,
<4
мен <8,
<2
мен <6,
<3
мен <7,
сәйкес
бұрыштар.
<3=<5,
<4
пен
<6-ішкі айқыш бұрыштар.
<4=<5,
<3
пен
<6-ішкі біржақты бұрыштар. жұмыстың шешімі тақтада
көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін
анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы!
Талпын!»
Әр дұрыс сқрақтың жауабына
1балл
Әр
дұрыс тапқан бұрыштар жұбына
1
балл
|
Карточка
«Оқушы
лардың
бағалау
парағы
Интербелсенді тақта
ДК
IQ BOARD
Интербелсенді тақта
ДК
IQ BOARD
|