Материалдар / Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2024
82
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9-бөлім:Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология

Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы кітапханалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.6.1. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау.

6.4.4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты:

Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетіп, редакциялайды.

Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Біздің елімізде қандай кітапханалар бар?



2. Өзің қандай кітапхананың оқырманысың?



3. Балаларға арналған кітапханаларға бардың ба?

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

- сұраққа жауап береді.


Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма:



Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер

Айтылым-тыңдалым:

Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

Кітаптардың кішкентай болу себебі неде?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Мәтінді тыңдайды.

-Сұрақтарға жауап береді.


Оқулық, жұмыс дәптері


2-тапсырма.

Ребус шешу



,,,,

,,

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Ребусты шешеді

Оқулық, жұмыс дәптері

Жеке жұмыс

«Түртіп алу» әдісі.


3-тапсырма.



«Еркін микрофон» әдісі

Оқушылар шеңбер бойына тұрады. Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды. Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап беру керек. Жауап беру үшін микрофонды қолына алады.

  • Ең сүйікті кітабыңыз қайсысы?

  • Сүйікті жазушыңыз кім?

  • Соңғы бір жылда неше кітап оқыдыңыз? Қандай? Оқымасаңыз неге оқымадыңыз?

  • Сүйікті кейіпкеріңіз кім?

  • Сыныптастарыңызға қандай кітапты оқуға кеңес бересіз? Неге?

, аттіс, созан, тарақ балта.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

-сұрақтарға жауап береді

Оқулық, жұмыс дәптері


4-тапсырма:

Мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіріп айт. Мәтіннің алғашқы бөлігіне сұрақ қой. Екінші бөлікте не туралы айтылатынын болжа. Мәтіннің әр бөлігіндегі ойды өз болжамыңмен салыстыр.

«Ғылыми кітапханалар» .

Оқылым мәтіні бойынша өз ойыңмен бөліс.

+

-

?

Менің білгеніме сійкес келеді.

Менің білгеніме қайшы келеді

Түсініксіз, қосымша мәлімет алғым келеді.



Дескриптор: Жалпы –2 балл.

-мәтін бойынша өз ойымен бөліседі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.





«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!