Сапарбаева Индира
Келисовна
№274 орта мектептің
информатика пәнінің мұғалімі
педагог-модератор
Сабақ
жоспары
Күні: 25.02.2022
ж.
Сыныбы: 7 «Б»
Өтетін
орны: 205-кабинеті
Уақыты: сағ.
1215
Сабақтың
тақырыбы: Үштілді білу – жарқын болашақ
бастауы
Сабақтың
мақсаты: оқушылардың информатика
үштілде факультатив сабағынан алған білімдерін жинақтап өз
беттерінше білім деңгейлерін көтеру. Сондай ақ оқушылардың ойлауын,
компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін,
логикалық ойлануын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын
арттыру
Сабақтың
түрі: сайыс
сабақ
Қолданылатын
көрнекіліктер: интербелсенді тақта,
компьютер, ұялы телефон.
Сабақ
барысы:
-
Таныстыру (әр топ бейнеролик
арқылы топ мүшелерін және топтың атын таныстырады). Бейнеролик
уақыты 2 мин.
-
Үй тапсырмасы. Тақырыбы: «IT
саласындағы соңғы жаңалықтар». Әр топ үй тапсырмасын бейнролик
арқылы көрсетеді. Бейнеролик уақыты 2 мин.
-
Kahoot.com сайтында тест
орындау. 20 сұрақ беріледі.
-
Полиглот. Берілген жұмбақтың
шешуін 3 тілде қазақша, орысша, ағылшынша айту.
(слайд)
-
«Кім
тапқыр?» Компьютерді қаншалықты жақсы білесіз,
тексеріп көріңіз. Компьютердің ішкі
құрылыстарының жүйелік блокта орналасуын көрсетеді.
(LearningApps.org)
-
«Адасқан сөздер»
WordWall
Әділқазылар алқасы әр кезеңді
бағалау критерийлері бойынша бағалайды.
-
Таныстыру (әр топ бейнеролик
арқылы топ мүшелерін және топтың атымен таныстырады). Бейнеролик
уақыты 2 мин.
Бағалау
критерийі:
-
Үй тапсырмасы. Тақырыбы: «IT
саласындағы соңғы жаңалықтар». Әр топ үй тапсырмасын бейнролик
көрсетеді. Берілген тақырып аясынан ауытқымайтындай бейнеролик
дайындау қажет. Бейнеролик уақыты 2 мин.
Бағалау
критерийлері:
-
Бейнеролик тақырыпқа сай
болуы;
-
Бейнероликтің дыбыстық
сүемелденуі, бейне материалдардың дизайндарының
үйлесімділігі;
-
Регламенттің
сақталуы.
-
Kahoot.com сайтында тест
орындау. 20 сұрақ беріледі.
Жылдамдықпен дұрыс жауап
берген топтың нәтижесін Kahoot.com сайты
көрсетеді.
-
Полиглот. Жұмбақтың шешімін 3
тілде қазақша, орысша, ағылшынша айту.
Бағалау
критерийлері:
-
«Кім тапқыр?» Бұл кезеңде
берілген тапсырманы топ болып орындайды. Компьютердің ішкі
құрылыстарын тиісті орынға жазып, оларды
орналастыру.
Бағалау
критерийлері:
-
«Адасқан сөздер» WordWall
платформасында берілген сөйлемдерді ретімен орналастыру және оқып
беру.
Бағалау
критерийлері: