Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұзақ мерзімді жоспар қазақ тілі 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қаралды Келісілді Бекітілді
Әдістемелік бірлестік Директордың ОІЖ № мектеп
жетекшісі орынбасары директоры
________________ __________
«____»_________ 2017 ж. «____»_________ 2017ж. «____»_________ 2017 ж.
№ 1 хаттама
«Қызылдала»жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі
ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пәні: Қазақ тілі
Сыныбы: 6
Мұғалім: А.Байбосынова
2017-2018 оқу жылы
Пәні: Қазақ тілі
Стандарт:
Қазақстан
Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысымен
бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта
білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарты
Типтік оқу
бағдарламасы: Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3
сәуірдегі № 115 бұйрығымен (26-қосымша)
бекітілген негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары
үшін «Қазақ тілі» пәнінен типтік оқу
бағдарламасы
Әдістемелік нұсқау хат: 2014-2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты
Оқу бағдарламасы: Қазақстан Республикасы Білім әжен ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы Қазақ тілі пәнінен жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған оқу бағдарламасы, Авторлары: Қосымова Г.С., Дәулетбекова Ж.Т., Мәдиева А.Т., Омарханов Е.А.
Оқулық: ИсаевС, Дәулетбекова Ж –Алматы: «Атамұра» 2015
Пәнді оқыту мақсаты: Өзін және өмір сүріп жүрген ортасын бағалай алатын жас ұрпаққа білім беретін, ұлттық дүниетанымын кеңейтетін, шығармашылық ойлауға төселдіретін, айналадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауды үйрететін, оны тұлға ретінде әлеуметтендіруге мүмкіндік беретін қазақ тілінің білімдік, танымдық, қатысымдық және кумулятивтік қызметтерін меңгерту. Мәтін құрауға қатысатын тілдік бірліктердің түрлі деңгейдегі сипаттамасын, қолданыстағы мағыналық реңктерін және қатысымдық мәнін білгізу.
Пәнді оқыту міндеттері:
-
тілдің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсіндіру;
-
тілдің танымдық, қатысымдық, кумулятивтік қызметтерін таныту;
-
тілдік бірліктердің түрлі деңгейлердегі сипатын меңгерту;
-
тілдің мәтін ішіндегі қолданысын игерту;
-
мәтіннің тілдік және танымдық қызметтерін меңгерту;
-
тілдік бірліктердің қолданыстағы мағыналық реңктерін ажырату;
-
тілдік бірліктердің ақпараттық мәнін ұғындыру;
-
дыбыстың, сөздің, сөйлемнің, мәтіннің қолдану барысындағы табиғатын түсіндіру;
-
оқушылардың логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру;
-
оқушылардың тілдік сауаттылығын арттыру;
-
әдеби тіл нормаларын меңгерту;
-
тілдік жағдаяттарда қарым-қатынас жасаудың амал-тәсілдерін үйрету;
-
оқушылардың тілдік бірліктерді жұмсаудағы эстетикалық талғамдарын қалыптастыру;
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Пәндік нәтижелер:
6-сыныптың соңында оқушылар:
-
тілдің қызметін және қоғамдық мәнін;
-
түбір сөз бен туынды сөздің белгілерін;
-
тіркесті сөздердің ерекшеліктерін және емлесіне сай жаза алуы;
-
қос сөздер, біріккен сөздер, т.б. емлесін;
-
морфологияның тіл біліміндегі орны мен маңыздылығын;
-
атауыш, көмекші, одағай сөздердің белгілерін;
-
сөз таптарының өзіндік белгілерін және бір-бірінен ажыра білуі;
-
сөз таптарының мағыналық топтарын;
-
сөз құрамына қарай талдау жасай білуі;
-
сөйлемге морфологиялық талдау жасай алуы;
-
мәтіндегі сөздердің тізбекті, параллельді байланысын анықтай білуі;
-
мәтіннің құрылысын, тақырыбын, идеясын, т.б. дәйектей білуі;
-
сипаттау, суреттеу және түсіндіру мәтіндерін құрауда сөзжасам мен морфологиядан алған білімдерін еркін пайдалана білуі тиіс.
Қазақ тілі, 6-сынып
Апталық сағат-3, жылдық-102 сағат
Рет № |
Тоқсан бойынша сағат саны |
Мемлекеттік стандарт бойынша өтілетін тақырып |
Сағат |
Мерзімі |
Негізгі материалдар |
Көрнекі құралдар, сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері |
Оқушыға берілетін тапсырма |
Цифрлық білім ресурстары |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Негізгі материалдар |
Қайталау, материал беру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
І тоқсан (25 сағат) |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Әдеби тіл және мәтін |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
1 |
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі |
1 |
04.09 |
|
Қазақ тілінің қызметі |
Қазақ тілінің тарихы |
Нақыл сөздер. Пікір алмасу |
«Тіл- жұрттың жаны» шығарма жазу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
2 |
2 |
Әдеби тіл және оның нормалары |
1 |
04.09 |
|
Қазақ тілінің рөлі |
Тілдің қолдану аясы |
Пікір алмасу |
2- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
3 |
3 |
Әдеби тілдің мәтінмен байланысы. Сөз байлығы мен мәтін |
1 |
06.09 |
|
Әдеби тіл нормаларының бірнеше түрге бөлінуі |
Орфография және орфоэпия |
Сатылай кешенді фонетикалық талдау. |
9-бет, 5-8 сұрақ-тапсырма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
4 |
4 |
Мәтін және сөз мағынасы |
1 |
08.09 |
|
Мәтін және сөз мағынасы |
Сөз мағынасы. Лексика тарауы |
Деңгейлік тапсырма. Мәтінмен жұмыс |
17-жаттығу, 16-бет. 1-3 сұрақ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
5 |
5 |
Диктант |
1 |
11.09 |
|
Әдеби тіл нормалары |
Орфография және орфоэпия |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
6 |
6 |
Ауызша тілдің нормалары |
1 |
13.09 |
|
Ауызша тілдің нормалары |
Сөз мағыналары |
«Қазақ халқының салт-дәстүрлері» кітабы. 2010ж Мәтіндік талдау |
25,26- жаттығу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
7 |
7 |
Жазбаша тілдің нормалары |
1 |
15.09 |
|
Жазбаша тілдің нормалары |
Қолдану аясы шектеулі сөздер |
Түсіндірме сөздік. Деңгейлік тапсырма Сөздік диктант |
21-бет. 1-6 сұрақ -тапсырма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
8 |
8 |
Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысы |
1 |
18.09 |
|
Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнын байланысы |
Лексика тарауы |
Орфоэпиялық сөздік. «Ертегілер» жинағы. Мәтіндік талдау |
40-41- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
9 |
9 |
Мәтіндегі ой бөліктері |
1 |
20.09 |
|
Мәтіндегі ой бөліктері |
Тұрақты тіркестің синоним, антонимге қатысы. |
Деңгейлік тапсырма. Мәтіндік талдау. |
45- жаттығу 27-бет. 1-5 сұрақ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
10 |
10 |
Мәтіндерге тілдік талдау |
1 |
22.09 |
|
Сөйлем түрлері |
Мәтін |
Сұрақ-жауап. Мәтіндік талдау. |
52- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Сөз құрамы |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
11 |
11 |
Сөз құрамы |
1 |
25.09 |
|
Сөз мағыналары |
Сөздердің жасалу жолдары |
Түсіндірме сөздік. Мәтіндік талдау |
68- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
12 |
12 |
Түбір мен қосымша |
1 |
27.09 |
|
Қосымшалар |
Сөз таптары |
«Сен білесің бе?» кітапшалары. Деңгейлік тапсырма |
73- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
13 |
13 |
Дара сөздер мен күрделі сөздер |
1 |
29.09 |
|
Сөз мағыналары |
Лексика тарауы |
Жаттығулар орындау |
77- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
14 |
14 |
Біріккен сөздер. Біріккен сөздердің емлесі. |
1 |
02.10 |
|
Сөздердің бірігу арқылы жасалу жолы |
Сөз тұлғасы |
Қазақ тілі анықтамалығы Сөздік диктант |
81- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
15 |
15 |
Қос сөздер, қайталама қос сөздер |
1 |
04.10 |
|
Қос сөздердің жасалу жолы. |
Сөз мағыналары |
Оқулық. Деңгейлік тапсырма |
92- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
16 |
16 |
Қосарлама қос сөздер |
1 |
06.10 |
|
Қос сөздердің өзіндік ерекшелігі |
Лексика тарауы |
«М.Мақатаев» шығармалар жинағы. 2010ж деңгейлік тапсырма |
96- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
17 |
17 |
Қысқарған сөздер.Тіркесті сөздер. |
1 |
09.10 |
|
Қысқарған сөздер дің жазылу заңдылығы. |
Лексика тарауы |
Оқулық. Мәтіндік талдау |
103,106- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
18 |
18 |
Көне түркі ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдері. |
1 |
11.10 |
|
Сөзжасам тәсілдері |
Лексика тарауы |
Оқулық. Мәтіндік талдау |
111,113- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
19 |
19 |
Диктант |
1 |
13.10 |
|
Сөз құрамынан өткенді қайталау |
Сөздердің жасалуы |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Морфология |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
20 |
20 |
Сөз топтары (Атауыш, көмекші, одағай сөздер). |
1 |
16.10 |
|
Сөздің түрлері,негізгі белгілері |
Атауыш, көмекші сөздерді қайталау |
Оқулық Деңгейлік тапсырма |
115- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
21 |
21 |
Сөз таптары. Зат есім |
1 |
18.10 |
|
Зат есім |
Заттық ұғымды білдіретін сөздер. |
Топпен жұмыс |
«Менің отбасым» мәтін құру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
22 |
22 |
Зат есімнің жасалуы |
1 |
20.10 |
|
Зат есім |
Сөз мағыналары |
Сатылай кешенді талдау |
120-жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
23 |
23 |
Бақылау диктанты |
1 |
23.10 |
|
Зат есімнің түрлері, жасалуы |
Орфография және орфоэпия |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
24 |
24 |
Тест |
|
25.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
25 |
25 |
Тоқсандық қайталаулар. |
1 |
27.10 |
|
Сөзжасам |
Лексика тарауы |
Деңгейлік тапсырма |
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
ІІ тоқсан (23 сағат) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
26 |
1 |
Сын есім туралы түсінік |
1 |
06.11 |
|
Сын есімнің ерекшелігі |
Синоним , тұрақты тіркестер |
Лексикалық талдау |
131- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
27 |
2 |
Сын есімнің жасалуы. |
1 |
08.11 |
|
Сын есімнің жасалу жолы |
Етістік |
Түсіндірме сөздік Мәтіндік талдау |
134- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
28 |
3 |
Сын есімнің жасалуы. |
1 |
10.11 |
|
Есімді сөз таптары |
Грамматикалық тапсырма |
«Әріптер әлемінде» кітабы 1997ж Сөздік диктант |
141- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
29 |
4 |
Сын есімнің мағыналық түрлері . |
1 |
13.11 |
|
Сын есімнің мағыналық түрлері |
Сын есімнің мағыналық түрлері |
Сын есімнің мағыналық түрлері |
150- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
30 |
5 |
Диктант |
1 |
15.11 |
|
Сын есімнің жасалуы, |
Орфография және орфоэпия |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
31 |
6 |
Сан есім туралы түсінік |
1 |
17.11 |
|
Сан есімдердің жасалу жолы |
Грамматикалық тапсырма |
Сұрақ-жауап |
158- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
32 |
7 |
Дара және күрделі сан есімдер |
1 |
20.11 |
|
Сан есімнің құрамдық түрлері |
Дара және күрделі сан есімдердің жасалуы |
Сан есімнің құрамдық түрлері |
161- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
33 |
8 |
Сан есімнің түрлері. Есептік және реттік сан есім |
1 |
22.11 |
|
Сан есімнің мағыналық түрлері |
Зат есім |
«Негеш» кітабы 1995ж Сатылай кешенді талдау |
163- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
34 |
9 |
Реттік сан есім |
1 |
24.11 |
|
Сан есімнің мағыналық түрлері |
Зат есім |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
35 |
10 |
Жинақтық және болжалдық сан есім |
1 |
27.11 |
|
Жинақтау, болжалдық мәнді білдіретін сөздер |
Шектеулі сан есімдер |
Мәтіндік талдау |
167, 171- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
36 |
11 |
Топтау және бөлшектік сан есім |
1 |
29.11 |
|
Топтау, бөлшектік мағынаны білдіретін сөздер |
Есімді сөз табы Жай бөлшек және ондық бөлшек |
«Ертегілер» кітабы Морфологиялық талдау Терме диктант |
174, 177-жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
37 |
12 |
Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау |
1 |
04.12 |
|
Есім сөздер тарауы |
Лексика тарауы |
Тест. |
180,182- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
38 |
13 |
Диктант |
1 |
04.12 |
|
Сан есім тарауы бойынша алған білімдерін зерделеу |
Грамматикалық тапсырма |
Морфологиялық талдау |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
39 |
14 |
Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі |
1 |
06.12 |
|
Зат есімнің орынын басар сөз табы |
Сөз мағыналары |
Мәтіндік талдау |
195-жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
40 |
15 |
Сілтеу және сұрау есімдігі |
1 |
08.12 |
|
Мегзеу, сұрау мағынасында қолданылатын сөз табы |
Сұраулы сөйлем |
Сатылай кешенді талдау |
197- жаттығу ІІ-бөлім |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
41 |
16 |
Өздік және жалпылау есімдігі |
1 |
11.12 |
|
Өздік, жинақтау мағынасын білдіретін сөздер |
Септік жалғаулары |
«Негеш» кітабы 1995ж Морфологиялық талдау |
3 мысал, 201- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
42 |
17 |
Болымсыздық есімдігі |
1 |
13.12 |
|
Есімдік |
Зат есім |
Мәтіндік талдау |
204- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
43 |
18 |
Бақылау диктанты |
1 |
15.12 |
|
Есімдіктен өткенді қайталау |
Грамматикалық тапсырма |
Морфологиялық талдау |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
44 |
19 |
Тест |
|
18.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
45 |
20 |
Белгісіздік есімдігі |
1 |
20.12 |
|
Белгісіз мағынаны білдіретін сөздер. |
Бірігу арқылы жасалған сөздер |
Мәтіндік талдау |
206- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
46 |
21 |
Есімдіктердің емлесі. Көне түркі ескерткіштеріндегі есімдіктер |
1 |
22.12 |
|
Есімді сөз таптары |
Зат есім |
Сатылай кешенді талдау |
105-бет, 6-12 тапсырма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
47 |
22 |
Жаттығулар |
1 |
25.12 |
|
Есімдіктен өткенді қайталау |
Грамматикалық тапсырма |
Морфологиялық талдау |
218- жаттығу, қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
48 |
23 |
Есімдіктен өткенді қайталау |
1 |
27.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
ІІІ тоқсан 31 сағат |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
49 |
1 |
Етістік туралы түсінік |
1 |
08.01 |
|
Іс-әрекеттің қимылын білдіретін сөздер |
Зат есім |
«Сен білесің бе?» кітаптар топтамасы. Мәтіндік талдау Сөздік диктант |
222- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
50 |
2 |
Дара және күрделі етістік |
1 |
10.01 |
|
Етістіктің құрамдық түрлері |
Жасалуы |
Мәтіндік талдау |
226- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
51 |
3 |
Болымды және болымсыз етістік |
1 |
12.01 |
|
Етістіктің мағыналық түрлері |
Жасалуы |
Мәтіндік талдау |
231- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
52 |
4 |
Салт және сабақты етістік |
1 |
15.01 |
|
Етістіктің мағыналық түрлері |
Жасалуы |
Мәтіндік талдау |
237- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
53 |
5 |
Етістер. Өздік етіс |
1 |
17.01 |
|
Етіс және оның түрлері |
Ерекшеліктері |
Морфологиялық талдау |
240- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
54 |
6 |
Өзгелік етіс. Ырықсыз етіс |
1 |
19.01 |
|
Өзгелік, ырықсыз етістердің жасалуы |
айырмашылықтары |
Морфологиялық талдау |
243,246- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
55 |
7 |
Ортақ етіс |
1 |
22.01 |
|
Ортақ етістің жасалуы |
Өзгешелігі |
Морфологиялық талдау |
249- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
56 |
8 |
Есімше . Есімшенің жасалуы мен түрлері |
1 |
24.01 |
|
Есімше туралы түсінік |
Есімшенің жасалуы мен түрлері |
Морфологиялық талдау |
252- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
57 |
9 |
Көсемше. |
1 |
26.01 |
|
Көсемше туралы түсінік |
Көсемшенің ерекшелігі |
Морфологиялық талдау |
256- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
58 |
10 |
Көсемшенің жасалуы мен түрлері |
1 |
29.01 |
|
Көсемшенің жасалуы мен түрлері |
Көсемшенің ерекшелігі |
Морфологиялық талдау |
259- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
59 |
11 |
Тұйық етістік. Тұйық етістіктің емлесі |
1 |
31.01 |
|
Етістік |
Зат есім |
«Қазақ халқының салт- дәстүрлері» Алматы 2010ж, 28-31 б Деңгейлік тапсырма |
262- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
60 |
12 |
Етістіктен өткенді қайталау |
1 |
02.02 |
|
Етістік |
Синтаксис |
Деңгейлік тапсырма |
267-жаттығу «Менің досым» мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
61 |
13 |
Диктант |
1 |
05.02 |
|
Етістіктен өткенді қайталау |
Етістіктің түрлері және жасалуы |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
62 |
14 |
Мәтінмен жұмыс |
1 |
07.02 |
|
Тексеру, талдау |
Грамматикалық тапсырма |
Деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
63 |
15 |
Үстеу туралы түсінік |
1 |
09.02 |
|
Үстеу жайлы түсінік |
Үстеудің басқа сөз таптарынан ерекшелгі |
Деңгейлік тапсырма |
271-жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
64 |
16 |
Үстеудің құрамдық түрлері |
1 |
12.02 |
|
Үстеудің құрамдық түрлері туралы түсінік |
Жасалуы |
Морфологиялық талдау |
273-жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
65 |
17 |
Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеуі. |
1 |
14.02 |
|
Үстеудің мағыналық түрлері туралы түсінік |
Жасалуы |
Сөйлем мүшелері. Пысықтауыш |
276-жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
66 |
18 |
Мекен үстеуі |
1 |
16.02 |
|
Үстеу. Мағыналық түрі |
Сөйлем мүшесі |
Сатылай кешенді талдау |
280- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
67 |
19 |
Сын-қимыл және мөлшер үстеулері |
1 |
19.02 |
|
Үстеу. Мағыналық түрі |
Сөйлем мүшесі |
Сатылай кешенді талдау |
282,284- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
68 |
20 |
Күшейткіш және мақсат үстеулері |
1 |
21.02 |
|
Үстеу. Мағыналық түрі |
Сөйлем мүшесі |
Сатылай кешенді талдау |
286- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
69 |
21 |
Себеп-салдар үстеулері |
1 |
23.02 |
|
Үстеу. Мағыналық түрі |
Сөйлем мүшесі |
Сатылай кешенді талдау |
290- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
70 |
22 |
Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер |
1 |
26.02 |
|
Орфографиялық заңдылық |
Тыныс белгілері |
«Қазақ халқының салт- дәстүрлері» Алматы 2010ж, 10-14 б Деңгейлік тапсырма |
296-жаттығу, 155-бет, 1-5 сұрақ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
71 |
23 |
Диктант |
1 |
28.02 |
|
Үстеуді қайталау |
Грамматикалық тапсырма |
Морфологиялық талдау |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
72 |
24 |
Жаттығулар |
1 |
02.03 |
|
Тексеру, талдау |
Грамматикалық тапсырма |
Деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
73 |
25 |
Еліктеу сөз туралы түсінік |
1 |
05.03 |
|
Еліктеу сөздер |
Еліктеу сөздердің басқа сөз таптарынан ерекшелігі |
Деңгейлік тапсырма |
298- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
74 |
26 |
Еліктеу сөздің түрлері. Еліктеуіш сөздер |
1 |
07.03 |
|
Еліктеу сөздің мағыналық түрлері |
Еліктеуіш сөздердің жасалуы |
Деңгейлік тапсырма |
300- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
75 |
27 |
Бақылау диктанты |
1 |
09.03 |
|
Үстеуді қайталау |
Грамматикалық тапсырма |
Морфологиялық талдау |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
76 |
28 |
Жаттығулар |
1 |
12.03 |
|
Тексеру, талдау |
Грамматикалық тапсырма |
Деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
77 |
29 |
Бейнелеуіш сөздер |
1 |
14.03 |
|
Еліктеу сөздің мағыналық түрлері |
Бейнелеуіш сөздердің жасалуы |
Деңгейлік тапсырма |
304- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
78 |
30 |
Негізгі және туынды еліктеу сөздер |
1 |
16.03 |
|
Еліктеу сөздің құрамдық түрлері |
Негізгі және туынды еліктеу сөздердің жасалуы |
Деңгейлік тапсырма |
309- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
79 |
31 |
Тоқсандық қайталау |
1 |
19.03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
IV тоқсан 24 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
80 |
1 |
Тіл ұстарту |
1 |
04.04 |
|
Еліктеу сөздерді қайталау |
Грамматикалық тапсырма |
Морфологиялық талдау |
312- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
81 |
2 |
Шылау сөздер туралы түсінік |
1 |
06.04 |
|
Шылау сөздер туралы түсінік |
Шылаудың ерекшеліктері |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
324- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
82 |
3 |
Септеулік шылаулар |
1 |
09.04 |
|
Септеулік шылаудың түрлері мен жасалуы |
Септіктер |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
327- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
83 |
4 |
Жалғаулық шылаулар |
1 |
11.04 |
|
Жалғаулық шылаудың түрлері |
Жасалуы |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
329- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
84 |
5 |
Демеулік шылаулар |
1 |
13.04 |
|
Демеулік шылаудың түрлері |
Жасалуы |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
334- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
85 |
6 |
Дефис арқылы жазылатын шылаулар |
1 |
16.04 |
|
Шылау түрлері |
Жазылу емлесі |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
343- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
86 |
7 |
Шылаулардың емлесі. Көне түркі ескерткіштеріндегі шылаулар. |
1 |
18.04 |
|
Септік жалғаулары. |
Жазылу емлесі |
Сатылай кешенді талдау |
336,339,341- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
87 |
8 |
Мәтінмен жұмыс |
1 |
20.04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
88 |
9 |
Диктант |
1 |
23.04 |
|
Шылаудан өткенді қайталау |
Жазылу емлесі |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
89 |
10 |
Жаттығулар |
1 |
25.04 |
|
Тексеру, талдау |
Грамматикалық тапсырма |
Деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
90 |
11 |
Одағай сөздер туралы түсінік |
1 |
27.04 |
|
Одағай туралы түсінік |
Одағайдың ерекшелігі |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
315- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
91 |
12 |
Одағайдың түрлері. |
1 |
30.04 |
|
Одағайдың түрлері және үстейтін мәні |
Одағайдың ерекшелігі |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
318- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
92 |
13 |
Көне түркі ескерткіштеріндегі одағайлар. |
1 |
02.05 |
|
Одағайдың түрлері және үстейтін мәні |
Одағайдың ерекшелігі |
Мәтінмен жұмыс. Деңгейлік тапсырма |
Пысықтауға арналған сұрақтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
93 |
14 |
Сөз таптарынан өткенді қайталау. |
1 |
04.05 |
|
Сөз таптары |
Түрлері, жасалуы, ерекшеліктері |
Морфологиялық талдау |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
94 |
15 |
Диктант |
1 |
07.05 |
|
Одағайдан өткенді қайталау |
Түрлері, емлесі |
Грамматикалық тапсырма |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
Тексеру, талдау |
Грамматикалық тапсырма |
Деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
95 |
16 |
Көмекші есімдер. |
1 |
11.05 |
|
Көмекші есімдер жайлы түсінік |
Сөйлем мүшелері |
Деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
96 |
17 |
Көмекші етістіктер. |
1 |
11.05 |
|
Көмекші етістік жайлы түсінік |
Сөйлем мүшелері |
Деңгейлік тапсырма |
322- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тіл мәдениеті |
|
|
|
13 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
97 |
18 |
Тіл мәдениеті туралы түсінік |
1 |
14.05 |
|
Тілдің атқаратын қызметі |
Сөз қолдану ерекшеліктері |
Жеке жұмыс |
349- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
98 |
19 |
Сөздердің жасалу тәсілдерінің тіл мәдениетімен байланысы |
1 |
16.05 |
|
Сөздердің жасалу тәсілдері |
Сөз қолдану ерекшеліктері |
Жеке жұмыс |
352- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
99 |
20 |
Сөз таптарының тіл мәдениетіне қатысы. |
1 |
18.05 |
|
Сөз таптары |
Сөз қолдану ерекшеліктері |
Жеке жұмыс, деңгейлік тапсырма |
Мәтін құрау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
100 |
21 |
Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті |
1 |
21.05 |
|
Жұрт алдында сөйлеге үйренудің жолдары |
Сөз қолдану ерекшеліктері |
Жеке жұмыс, деңгейлік тапсырма |
357- жаттығу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
101 |
22 |
Бақылау диктанты |
1 |
23.05 |
|
Сөз таптары |
Лексика тарауы |
Пікірталас. Ойтолғау |
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
102 |
23 |
Жаттығу жұмыстары. |
1 |
25.05 |
|
Морфология |
Лексика, синтаксис |
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
БАРЛЫҒЫ - 102 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
|