Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Теңдік және теңсіздік. Теңдеу
Күні:15.02.2018жСынып: 1 | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Аманшина Г.К.А.Жұмағалиев атындағы Жосалы орта мектеп-балабақша кешені.Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 2 |
Сабақ тақырыбы | Теңдеу |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | таңдау әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді;
қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектерді қолданады;
есепті сурет, сызба түрінде модельдейді;қосындыны және қалдықты табуға берілген есептерді талдайды және шығарады. |
Сабақ мақсаттары /күтілетін нәтижелер | Әртүрлі тапсырамаларды шешу арқылы олардың ойлау қабілеттерін дамыту дағдыларын үйренеді,-теңдеу туралы түсінік береді, -есеп шығару дағдылары қалыптасады,- оқушыларды шапшаңдыққа, логикалық ойлау жылдамдығы артады,-теңдеу туралы алған білімдерін қайта жаңғыртады,-нақты мәселелерді шешу үшін, әр түрлі көз қарастарды білдіруде және сыни ойлауда білімдерін қолданады,- рефлексияға қатысады.
|
Бағалау критерийлері | критерийлер арқылы табысты оқытуға қол жеткізу
|
Тілдік мақсаттар | Теңдеу ұғымымен таныстыру және бөліктер мен бүтін арасындағы өзара байланыс негізінде х-тің мә нін табуды үйрету. |
Құндылықтарды дарыту
| Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Ана тілі, өнер |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым,слайд. |
Бастапқы білім
|
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы Ынтымақ-тастық атмосфера-сын қалыптас-тыру
5-минут
7- минут
| Сабақ басында:
Күннің көзі ашылсын.Көкке шуақ шашылсын.Құтты қонақ келіпті,Төрімізге еніпті.Ал кәнікей бәріміз,Амандасып алайық!Қайырлы таң!Доброе утро!Good morning!
Балалар бүгін бізде ерекше сабақ, сабақта алаңдамай еркін еңбек етіңдер. Өз ойларыңды қысылмай, ашық айтыңдар. Мен сендерге сәттілік тілеймін!!!!
Математикалық шолуӨткен сабақты сұрау 3-топтан да оқушылар шығып тақтада тұрған есептерді орындайды.
|
Шаттақшеңбер |
Сабақтың ортасы
11-минут
4- минут
2-минут
4-минут
|
«Математикалық сөзжұмбақ шешу»1. 20+10 2. 5+73. Арыстан ненің патшасы?4.Адам қиын жағдайға түскенде, жанынан табылатың, дұшпан күлдіріп айтса ол жылап айтатын кім екен?5. бір минутта 60 не бар екен?6. – бұл аз уақыт аралығы. Ол уақытта бірнеше қысқа әрекет жасауға болады. Ол қандай уақыт аралығы екен?
3+a=7 10 - х=1 х- 2=6Бұлар – теңдеулер.Теңдеуді шешу үшін тура теңдік шығатындай етіп, х– ның мәнін іздейміз.3+х=7 теңдеуіндегі х –тің орнына сандарды біртіндеп қойып, тексереміз.Сурет бойынша белгісіз бөліктің мәнің тап3+х=9
Белгісіз бөлікті табу үшін белгілі бөлікті бүтінге дейін толықтырып, қанша сан қосқанынды санау керек.
Топтық жұмысСурет арқылы берілген теңдеу құрастыру.3-топ үш түрлі тапсырма орындайды.
Сергіту сәтіЖҰПТЫҚ ЖҰМЫСБалаларға жәндіктің суреті яғни құрт беріледі онда теңдеу жазылған сол теңдеуді жанындағы жұбымен орындайды. |
3012Аң
Дос
Секунд
Минут
Теңдеуді шешу үшін тура теңдік шығатындай етіп, а – ның мәнін іздейміз.3+a=7 теңдеуіндегі а – ның орнына сандарды біртіндеп қойып,тексереміз,Оқушылар мұғаліммен бірігіп жұмыс жасайды;
Әр топ мүшелері өздеріне берілген тапсырмаларды бірігіп орындайды;
Балалар би билейді,көңіл-күйлері көтеріле-ді
|
Сабақтың соңы4-минут | Дәптермен жұмыс
3-топқа теңдеу беріледі сол теңдеуді орындайды.
20+х=80 х-30=40 16+х=20 Х=80-20 х=40+30 х=20-16 Х=60 х=70 х=4 20+60=80 70-30=40 16+4=20
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
3-минут
| Кері байланысБалалардың алдарына қағаз беріледі, сол қағазға өздерінің көңіл-көйлерінің бейнесін бояп шығады.
|
| |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|