Материалдар / Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем

Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2018
2538
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Күні:Сынып:Мұғалім:Қазақ тілі 1 19.10.2018ж2 «Б»Кысабекова Жанат
Сабақтың такырыбы:44-сабақҮзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын Хабарлы сөйлем
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру қ/б2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Сабақ мақсаттарыБарлығы: мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайдыКөбі:. мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап бередіКейбірі: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады
Тілдік мақсаттары:Сөйлем түрлерін ажыратады.
Бағалау критерийлерітыңдаған материал бойынша сөйлем мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бередіСөздерді көшіріп жазады.
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар:оқылым, тыңдалым, жазылым.


Терминалогия: мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды


Сөз тіркестер: хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу.түсіну,қолдану
Құндылықтарды дарытуЖұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, жарқындылық. Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым


Сабақтың жоспарлаған кезеңдері Сабақ барысы Бағалау түрлері
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минутСәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны«Қызыл гүлім-ай» би билету.
Сабақтың ортасы27 минут



















Білу және түсіну2.1.3.1 ҰЖОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.29. Мәтінді түсініп оқы. Үзілісте. «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)Үзілісте сендер не істейсіңдер?Үзіліс не үшін беріледі деп ойлайсың? Ұзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді құрастырып көр.Дескриптор.Мәтінді түсініп оқып. Сұрақтарға жауап береді









Оқулық,мәтіндер.
Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу«Қыдырып қайтайық!» биі
Ортасы 10 минут

ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.31. Суретке қара. Суреттегі балалардың қайсысы үзілісте өзін жақсы ұстады? Қай оқушы өз тәртібін өзгерту керек деп ойлайсың?Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,
қ/б

. ТапсырмаМәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.Ноғайлының ханы Жәнібек халықты жиып:- Үш арсыз, үш ғайып, үш жетім болады, соны кім табады?- депті.Жиналған халық көп дағдарып:- Үш арсыз: ұйқы арсыз, күлкі арсыз, тамақ арсыз.- Үш ғайып: қонақ ғайып, несібе ғайып, ажал ғайып, - деп шешіпті.Бірақ үш жетімді ешкім таба алмапты. Сонда Жәнібек хан:- Елде келмеген кім қалды?- деп сұрапты.- Келмеген Қарабас шешен қалды,- депті халық.Жәнібек Қарабасты шақыртып алып, әлгі сөздің шешуін содан сұрапты.Сонда Қарабас:- Жетім үшеуі емес, бесеу еді ғой! – депті де:Оты жоқ жер жетім,Басшысы жоқ ел жетім,Елінен ауған ер жетім,Тыңдаусыз сөз жетім,Жоқтаусыз қыз жетім, - деген екен.• Үш арсыз деп танылған сөздерді белгіле ().• Қарабастың «бес жетім» туралы айтқан пікірін қалай түсіндің?Жұптық жұмыс• Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жазСұрақ: ________________________________________________________• Жұбыңның құрастырған сұрағына жауап жаз.Жауап:________________________________________________________Дескриптор Білім алушы-үш арсызды анықтайды;-кейіпкердің пікіріне қатысты ойын айтады;- мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырады;-мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді;

Кері байланыс





































Үйге тапсырма: 20-жаттығу

Дифференциация-қолдау көрсету. Деңгейлік тапсырма беру

Бағалау-қалыптастырушы бағалау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймынСмайликтермен Пәнаралық байланыс: дүниетану- жан-жануарлар туралы әңгімелейді







Рефлексия



















Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева











































































































Пән:Күні:Сынып:Мұғалім:Қазақ тілі 16.10.2018ж2 «Б»Кысабекова Жанат
Сабақтың такырыбы:43-сабақДиалог жаза аламын Сөйлем дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.5.1* дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.7.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Сабақ мақсаттарыБарлығы: сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қоядыКөбі: сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табадыКейбірі: дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады
Тілдік мақсаттары:Сөйлем түрлерін ажыратады.
Бағалау критерийлерітыңдаған материал бойынша сөйлем мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бередіСөздерді көшіріп жазады.
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар:оқылым, тыңдалым, жазылым.


Терминалогия: мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды


Сөз тіркестер: хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу.түсіну,қолдану
Құндылықтарды дарытуЖұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, жарқындылық. Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым


Сабақтың жоспарлаған кезеңдері Сабақ барысы Бағалау түрлері
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минут



Сабақтың ортасы27 минут











Білу және түсіну2.1.3.1 ТЖОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.23. Суретке қара. Қожа туралы фильм қалай аяқталады? Оның кейіпкерлері кімдер? «Жариялау» әдісіСөйлем дегеніміз не?Дескриптор:-сурет бойынша өмірде кездескен оқиғаларды әңгімелейді. –бір-бірімен диалогқа түседі.-сөйлеу мәдениетін сақтайды.ҚБ:мадақтау сөздер арқылы











Оқулық,мәтіндер.
Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу«Қыдырып қайтайық!» биі
Ортасы8 минут







ҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.24. Оқыңдар. Қай сөздердің тобы сөйлемді құрайды. Өз жауаптарыңды дәлелдеп көріңдер.Дескриптор:*тірек сөздермен мәтін құрайды. –Талапқа сай жазады.-Топпен бірлесе отырып, постер құрайды.ҚБ: өзін-өзі тексеру бағалауы

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
Ортасы 10 минут

2.3.7.1 ЖЖ25 Қожаның алдына қойған міндеттемелерін оқы.ДескрипторҚожаның алдына қойған міндеттемелерін оқиды

Аяқталуы

2.3.7.1 ЖЖ26 Хабарландыруды оқы. Неше сөйлем бар екенін анықтаДескрипторНеше сөйлем бар екенін анықтайды

Кері байланыс





































Үйге тапсырма: 28-жаттығу

Дифференциация-қолдау көрсету. Деңгейлік тапсырма беру

Бағалау-қалыптастырушы бағалау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймынСмайликтермен Пәнаралық байланыс: дүниетану- жан-жануарлар туралы әңгімелейді







Рефлексия



















Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ