Материалдар / Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы

Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2018
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбыҰзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
СілтемеМатематика оқулығы Алматы «Атамұра» 2014Авторы: Т.Қ. Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т. Қайыңбаев, Б.М. Қосанов, К.Ә.Ерешева, М.В. Маркина
Жалпы мақсаттарыҰзындықты өлшеу, миллиметр,ұзындық бірліктерінің арақатынасы туралы түсінік беру.
МіндеттеріШапшаң есептеу дағдысын қалыптастыру, математикалық терминдерді қолдана білуге ,логикалық ойлау қабілетін , зейінін дамыту, деңгейлік тапсырмаларды орындауға ауызша есептеуге машықтандыру .
Оқыту нәтижесі Шапшаң есептеу дағдысын қалыптасады, ойлау қабілетін ,зейінін дамытады, деңгейлік тапсырмаларды орындауға, ауызша есептеуге машықтанады .


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі







Шаттық шеңбері Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп, білемін!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғалім-мен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын сұрау7 15 бет Оқушылар берілген тапсырманы айтады.
Білу, түсіну

Мұқият тыңдайды.



Сергіту сәті

Видеоролик бойынша жаттығу жасау.

Оқушылар сергіту сәтін орындайды.
Қолдану



Оқулықпен жұмыс 1. 1см және 1дм кесінділер сызғызу -сіздер осы тапсырманы қандай құралдың көмегімен орындадыңдар? (сызғыш) -0-ден –ге дейін неше бөлік? (10бөлік) -1-ден 2-ге дейін ше? (10бөлік) -2-ден 3-ке дейін ше? (10бөлік) Бір кіші бөліктен екіншісіне дейінгі арақашықтықты миллиметр деп атайды.Миллиметр (мм) – ұзындықтың сантиметрден кіші өлшем бірлігі.2.а)Көп нүктенің орнына тиісті санды жазғызу:1см=10мм 1дм= 10см=100мм1м=10дм 1м=100см=1000ммСлайд. Есте сақта!ә) Амалдарды орындату:4дм 1 см+8см 5мм=4дм 9см 5мм3м-2дм 4см=2м 7дм 6см6м 2дм 3см+12м 61см=18м 2дм 64см5м-3м 23см=1м 77см8дм 1см-2см 5мм=7дм 8см 5мм4дм 8см 4мм + 47мм=4дм 8см 51мм3дм 89мм + 4м 2мм=4м 3дм 91мм3. Бұл өте қызық!Калимбри – 5см 7ммесінді сызғызуБөлме шыбыны – 6-8 мм, сызғыштан көрсетуМаса – 4-14мм, сызғыштан көрсетуСлайд. Калимбри, шыбын, масасуреттері4. а)Біздің шашымыз 3 күнде 1 мм –ге өседі.Шаш неше күнде 6 мм –ге өседі?ә)Оқулықтың қалыңдығын өлше.Миллиметрмен айту.Санның квадраты деп нені айтамыз?Санның кубы дегеніміз не?«Кім жылдам?» - ойыны82; 42; 92; 72; 02; 13; 33; 53.5. Егер мүмкін болса, өрнектердегі көбейтінділерді көбейткіштің квадратымен немесе кубымен алмастыру.4*4+4=42 + 4 4*3+4 4+4+4 3*4+48*8*8=88*2-8 2*2*2-8=23  8+8*8=8+82Оқушылар оқулықтан тапсырманы орындайды.
Талдау





Тақырып бойынша қателерін түзетеді, жинақтайды, толықтырады.



Дәлелдейді, жинақтайды, қателерін түзетеді.Бір-бірлеріне сұрақтар қояды.
ЖинақтауАмалдарды орында.9*8-5=678*7+1=574*9+1=37Амалдарды орындайды.
Үйге тапсырма:8 17 бет.Күнделіктеріне жазып алады.
БағалауОқушыларды бағалау.Бір-бірлерін ,өзін -өзі бағалайды.
Кері байланыс























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ