Сабақтың тақырыбы | Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы |
Сілтеме | Математика оқулығы Алматы «Атамұра» 2014Авторы: Т.Қ. Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т. Қайыңбаев, Б.М. Қосанов, К.Ә.Ерешева, М.В. Маркина |
Жалпы мақсаттары | Ұзындықты өлшеу, миллиметр,ұзындық бірліктерінің арақатынасы туралы түсінік беру. |
Міндеттері | Шапшаң есептеу дағдысын қалыптастыру, математикалық терминдерді қолдана білуге ,логикалық ойлау қабілетін , зейінін дамыту, деңгейлік тапсырмаларды орындауға ауызша есептеуге машықтандыру . |
Оқыту нәтижесі | Шапшаң есептеу дағдысын қалыптасады, ойлау қабілетін ,зейінін дамытады, деңгейлік тапсырмаларды орындауға, ауызша есептеуге машықтанады . |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі | Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі
| Шаттық шеңбері Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп, білемін! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғалім-мен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Үй тапсырмасын сұрау | №7 15 бет | Оқушылар берілген тапсырманы айтады. |
Білу, түсіну |
| Мұқият тыңдайды.
|
Сергіту сәті
| Видеоролик бойынша жаттығу жасау.
| Оқушылар сергіту сәтін орындайды. |
Қолдану
| Оқулықпен жұмыс №1. 1см және 1дм кесінділер сызғызу -сіздер осы тапсырманы қандай құралдың көмегімен орындадыңдар? (сызғыш) -0-ден –ге дейін неше бөлік? (10бөлік) -1-ден 2-ге дейін ше? (10бөлік) -2-ден 3-ке дейін ше? (10бөлік) Бір кіші бөліктен екіншісіне дейінгі арақашықтықты миллиметр деп атайды.Миллиметр (мм) – ұзындықтың сантиметрден кіші өлшем бірлігі.№2.а)Көп нүктенің орнына тиісті санды жазғызу:1см=10мм 1дм= 10см=100мм1м=10дм 1м=100см=1000ммСлайд. Есте сақта!ә) Амалдарды орындату:4дм 1 см+8см 5мм=4дм 9см 5мм3м-2дм 4см=2м 7дм 6см6м 2дм 3см+12м 61см=18м 2дм 64см5м-3м 23см=1м 77см8дм 1см-2см 5мм=7дм 8см 5мм4дм 8см 4мм + 47мм=4дм 8см 51мм3дм 89мм + 4м 2мм=4м 3дм 91мм№3. Бұл өте қызық!Калимбри – 5см 7мм,кесінді сызғызуБөлме шыбыны – 6-8 мм, сызғыштан көрсетуМаса – 4-14мм, сызғыштан көрсетуСлайд. Калимбри, шыбын, маса – суреттері№4. а)Біздің шашымыз 3 күнде 1 мм –ге өседі.Шаш неше күнде 6 мм –ге өседі?ә)Оқулықтың қалыңдығын өлше.Миллиметрмен айту.Санның квадраты деп нені айтамыз?Санның кубы дегеніміз не?«Кім жылдам?» - ойыны82; 42; 92; 72; 02; 13; 33; 53.№5. Егер мүмкін болса, өрнектердегі көбейтінділерді көбейткіштің квадратымен немесе кубымен алмастыру.4*4+4=42 + 4 4*3+4 4+4+4 3*4+48*8*8=83 8*2-8 2*2*2-8=23 8+8*8=8+82 | Оқушылар оқулықтан тапсырманы орындайды. |
Талдау
| Тақырып бойынша қателерін түзетеді, жинақтайды, толықтырады.
| Дәлелдейді, жинақтайды, қателерін түзетеді.Бір-бірлеріне сұрақтар қояды. |
Жинақтау | Амалдарды орында.9*8-5=678*7+1=574*9+1=37 | Амалдарды орындайды. |
Үйге тапсырма: | №8 17 бет. | Күнделіктеріне жазып алады. |
Бағалау | Оқушыларды бағалау. | Бір-бірлерін ,өзін -өзі бағалайды. |
Кері байланыс |
|