В. Тиімді тәжірибе (1250 сөз)В1.Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына түсініктеме(250 сөз) Курс бағдарламасын орындауда орта мерзімді жоспар құруды үйрендім.Орта мерзімді жоспар бұрынғы жоспарға қарағанда тиімді екен. Мектептегі тәжірибе кезеңінде «Маужырап барқыт қоңыр күз» тарауы бойынша «Ауыл күзі», «Жеміс бағында», «Күздің кереметі», «Күзгі орманның көріністері» тақырыптары алынды.Бұл тақырыптар жайлы түсініктерді бірінші сыныптан бастап біледі. Білімдерін тереңдету мақсатында сабақта шығармашылық тапсырмаларды орындап,жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланамын деп жоспарладым.Тізбектелген сабақтар топтамасын жинақтау арқылы орта мерзімді жоспар құруда оқыту мен оқу тәжірибесіне бағдарламадағы жеті модульді ықпалдастырғаны көрсетілген.Тиісті білім мен түсінік,дағдыларды толық қамту үшін жоспарға енгізіп отырған үшінші сынып оқушыларымен сабақ барысында бақылау жүргізіп,сөйлесу арқылы оқушылардың қажеттіліктерін анықтаймын. Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлауда оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында топпен, жұппен, жеке жұмыстарды жоспарладым.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда сабақта оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-бірлеріне жақсы тілектер, «Гүл сыйлау жаттығуы», «Мейірім шуағы», «Сиқырлы қобдиша», «Періште ойыны» сияқты әдіс-тәсілдерді пайдаланамын. Сыни тұғысынан ойлау модулінде «Ой қозғау», «Сәлемдеме жіберіңіз», «Жалғастыр», «Сөзді тап», « Топтастыру», «Пазл», «Түртіп алу», «Теледидар дикторы», «Себеттегі тапсырма» әдістерін пайдалана отырып, оқушылар жұптық,топтық,жеке жұмыстарды ойланып,бірлесіп ортақ шешімге келеді. АКТ пайдалануда жаңа тақырыптарға байланысты слайдттар,бейне таспадан құстардың дауыстарын тыңдату, үй тапсырмасына бойынша берілген тапсырмаға мәліметтер дайындап келу мүмкіндіктерін пайдаланамын.Талантты және дарынды балаларға тапсырмалар бере отырып,дарындылық қабілетін ашу үшін мүмкіндік беремін.Оқушы білімін тексеру үшін бағалаудың жаңа түрлерін қолданамын.«Бас бармақ», «Бағдаршам», «Көңілді смайлик», «Жапырақ тарату», «Түрлі- түсті алма тарату», «Ауа-райы», «Үш шапалақ»,« Шапалақ», «Топтық бағалау», «Өзара бағалау».Сабақ соңында рефлексия,кері байланыс өткізіледі.Кері байланысты «Ойды аяқта», «Үш түрлі күнделік», «Миыңның суретін сал», «Желкенді қайық» әдістері бойынша өз жұмыстарын сыныптастарымен салыстырып,өзін-өзі реттеуге ықпал етіп, өз ойларын ортаға салып,талқылауға және дәлел келтіре отырып, нақты шешім табуға бағыт бере отырып, іс-әрекетті ұйымдастыруды жоспарладым