Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Валенттілік. Химиялық формулалар.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Валенттілік. Химиялық формулалар. |
Мұғалімнің аты-жөні:Бермаханова Шара Байсалбайқызы Күні: 21.02.2023 ж |
||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу |
||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Валенттілік. Химиялық формулалар. |
||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,ағылшын, |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Салыстырмалы атомдық масса |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімнің/оқушының іс-әрекеттері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу.Сабақта оқушыларды түгендеу . Топтарға бөлу. Атом және молекула жазылған қима қағазбен топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: Егер сіз мектепке көтеріңкі көңілмен келсеңіз- оң қолыңызды көтеріңіз; Егер сіз адамның шыншылдығын бағаласаңыз-алға адымдаңыз; Егер сіз өз біліміңізге сенсеңіз-аяғыңызды қозғаңыз; Егер де сізге химия пәні ұнаса-шапалақтаңыз; Егер де сіз мемлекет болашағы біздің қолымызда деп сенсеңіз-қол ұстасыңыз. Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағын үлестіріп,толтыру ретін түсіндіру. Пысықтау сұрақтары:Стикерге жазылған 1.Салыстырмалы атомдық масса дегеніміз не? 2. Массаның атомдық бірлігі дегеніміз не? 3. Салыстырмалы атомдық массаны қалай белгілейміз? Кубикпен жұмыс жасау Кубикке химиялық элементтер жазылады,сол элементтерге оқушылар салыстырмалы атомдық массасын айту керек Ca,Na,K,Zn,O,H,S,Li |
Қима қағаз тілек білдіру стикер кубик |
|||||||||||||||||||
Жаңа білім 15 минут |
Білу және түсіну Химиялық формула – заттың құрамын химиялық элемент таңбалары және индекстер арқылы шартты түрде жазу. Химиялық элемент таңбасы оның бір атомын көрсетеді. Валенттілікке анықтама бергеннен кейін, жоғарыда көрсетілген заттардың формулалары жазылып, оқушыларды бромның, күкірттің, фосфордың, кремнийдің, көміртегінің, оттегінің және азоттың валенттіліктерін осы элементтер мен қосылған сутегі атомдарының жалпы саны бойынша анықтауға жаттықтыру жұмысы жүргізіледі. 2. Егер бір элементтің валенттілігі белгілі болса екінші элементтің валенттілігін табуға болатындығын Al2O3 мысалымен түсіндіреміз. 1. Қосылыстың формуласы жазылады: Al2 O3 ; 2. Қосылыстағы оттегі атомының валенттігі белгілі, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3 ; 3. Оттектің валенттігін оның индексіне көбейтіп, алюминийдің индексіне бөлу: ІІ * 3 = 6; 6 : 2 = III; ІІІ ІІ 4. Қосылыстағы алюминийдің валенттігі үшке тең, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3; I валентті: Сутегі – водород – hydrogen Натрий – натрий –sodium Калий – калий – potassium Литий – литий – lithium II валентті: Оттегі – кислород – oxygen Бериллий – бериллий – beryllium Магний – магний – magnesium Кальций – кальций- calcium Барий –барий- barium Мырыш – цинк – zinc III валентті: Алюминий – алюминий - aluminum Бор – бор - borum |
видеоролик Оқулық, Мәтіндер, Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||
Ортасы 15 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау «Кім жылдам?» MgO, Al2O3, HCl, P2O5, , Na2O, BaO, ВеO, H2O, «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (2 минутта) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. «Кім тапқыр?» Видеоролик көрсетіледі соған қарап реакция теңдеуін құрастырады. Литий мен оттегінің әрекеттесуі; Күкірт пен оттегінің әрекеттесуі; |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. Видеоролик |
|||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез «Сен білесің бе?» Осы химиялық элементтерді кальций,кукірт,берилий,алюминий,натрий,сутек,көміртек,темір,мыс I, II, III валенттілікке бөліп жаз «Cәйкестендіру » әдісі
«Не артық» әдісі K,Na,H2O Cl,I,K CaO,Li2O,O2 Ne,Ar,K
|
|
|||||||||||||||||||
Бағалау
3 минут
Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
|