Материалдар / вариативиі компонент

вариативиі компонент

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшаға ортаңғы топқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
303
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: «Үйшік»ертегісі

Мақсаты: Балаларға «Үйшік» ертегісін үстел үсті театр арқылы таныстыру. Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту. Ертегіні сахналау барысында балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап, көрсету

Қажетті көрнекті құралдар: "Үйшік" ертегісі үстел үсті театры.

Билингвалдық (қостілділік)компанент: Үйшік – теремок, қасқыр – волк, түлкі- лиса, бақа – лягушка, қоян – заяц, аю-медведь, тышқан - мышь

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

Шаттық шеңбер:

Достар , бері келіңдер,

Қолдарыңды беріңдер.

Шаттық толы шеңберге,

Қуанышпен еніңдер!

Балалар сендер ертегі жақсы көресініз ба!

-Балалар, сендер ертегі тыңдағанды ұнатасыңдар ма?

- Ал, сендер қандай ертегілер білесіңдер?

Балалар шаттық шеңберге тұрып

қимыл – қозғалыс жасайды.

-ия

- Сәлеметсіз ба?

- Иә

- "Шалқан", "Бауырсақ" "Алтын жұмартқа", «Үш аю».

Ұйымдастырушылық

ізденіс кезеңі

- Ендеше балалар, мен сендерге арнап, тамаша ертегі алып келдім.

- Мен бұл ертегіні балалар, үстел үсті театры арқылы айтып берейін.

- Жарайсыңдар, ендеше мұқият тыңдаңдар.

«Үйшік»ертегісі

- Ертеде жазық далада бір үйшік болыпты. Бір мезгілде шиқылдауық тышқан әдемі үйшікті көріп, тоқтай қалып сұрайды:
—шик-шик-шик үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Бірақ оған ешкім үн қатпады, сөйтіп тышқан үйшікке кіріп өмір сүреді.

- Содан кейін бақылдап бақа келеді:
— бақ-бақ- бақ үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?

- Деп бақа сұрады.
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Ал мен, бақылдаған бақамын.
— Кел, бірге тұрайық!

деп бақа мен тышқан үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп қоян келеді. Тоқтай қалып сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен,..бақылдаған бақамын.
— Ал сен кімсің?

- деп екеуі сұрайды
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Кел, бізбен тұр!
- Енді олар үшеуі үйшікте тұрады.

-Терезені түлкі келіп тоқылдатады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?

- деп олда сұрайды
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Ал сен кімсің?
— Мен түлкімін.

- деп түлкі жауап қайтарады.
— Кел, бізбен тұр!
- Енді олар төртеу болады.
Жүгіріп келіп есіктен сұр қасқыр сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?

- деп олда сұрайды:
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, түлкімін.
— Ал сен кімсің?

Деп сұрайды
— Мен, сұр қасқырмын.
— Кел, бізбен тұр! Енді олар бесеу болады.
Барлығы көңілді өмір сүріпті, ән айтыпты. Бір күні қорбаңдаған аю үйшіктен шыққан дауыстарды естіп, тоқтап айқайға салады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, түлкімін.
— Мен, сұр қасқырмын.
— Ал сен кімсің?

- деп барлығы сұрайды.
— Мен, қорбаңдаған аюмын.
— Кел, бізге! деп барлығы аюды шақырады.

- Шақырғандарына қуанған аю үйшікке кірейін-кірейін деп, кіре алмайды. Сонда аю ендеше:
— Мен, шатырда тұрайын.
— Бізді басып қаласың.
— Жоқ, қорықпаңдар.
— Жарайды, шық дейді барлығы.
Аю отыра қалғанда үй: «тарс» — етіп құлады.
Үйшіктен аман-есен: тышқан, бақа, қоян, түлкі, қасқыр қашып шығыптыты. Барлығы бірігіп бөрене тасып, тақтай аралап үлкен үй салуға кірісті.

- Балалар осымен ертегіміз аяқталды.

- Ал, балалар, ендеше сендерде шаршаған шығарсыңдар келіңдер бәріміз бірге серігіп алайық.

Сергіту сәті.

Қоян қалай жүреді.

Қасқыр қалай жүреді,

Аю қалай жүреді.

Түлкі қалай жүреді.




- Иә, келісеміз

















Балалар тындап отырады.
































.
























Балалар қиымыл қозғалыспен жасайды.




Іс-әрекеттің бағалау кезеңі


- Балалар, сендерге "Үйшік" ертегісі ұнады ма?

- Қандай кейіпкерлер кездесті?

- Аю келіп үйшікті не істеді?

- Барлығы бірігіп не салды?


-Балалар, бүгінгі вариативті ұйымдастырылған оқу – қызметіміз аяқталды.

- Ендеше қонақтармен қоштасайық!


-Ұнады

-Тышқан, бақа, түлкі, қасқыр, аю

-Үйді бұзды

- Сау болыңыз!

Күтілетін нәтиже:

Нені білді:Балалар үстел үсті театр туралы түсінік алды, ертегілер кейіпкерлерін танып, оларды дұрыс ажыратуды білді.

Қандай түсініктерін игерді: ертегіні қызығушылықпен тыңдауды игерді

Меңгерген дағдылары мен іскеліктері: Ертегі кейіпкерлері арқылы балалар татулық, ұйымшылдық, адамгершілік дағдыларын меңгерді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ