Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
Шаттық
шеңбер:
Достар ,
бері келіңдер,
Қолдарыңды беріңдер.
Шаттық
толы шеңберге,
Қуанышпен еніңдер!
Балалар сендер ертегі жақсы көресініз
ба!
-Балалар, сендер
ертегі тыңдағанды ұнатасыңдар ма?
- Ал, сендер қандай ертегілер
білесіңдер?
|
Балалар шаттық
шеңберге тұрып
қимыл – қозғалыс
жасайды.
-ия
- Сәлеметсіз ба?
- Иә
-
"Шалқан", "Бауырсақ" "Алтын жұмартқа", «Үш аю».
|
Ұйымдастырушылық
ізденіс кезеңі
|
- Ендеше балалар, мен
сендерге арнап, тамаша ертегі алып келдім.
-
Мен бұл ертегіні балалар, үстел үсті театры арқылы айтып
берейін.
-
Жарайсыңдар, ендеше мұқият тыңдаңдар.
«Үйшік»ертегісі
- Ертеде жазық далада
бір үйшік болыпты. Бір мезгілде шиқылдауық тышқан әдемі үйшікті
көріп, тоқтай қалып сұрайды:
—шик-шик-шик үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Бірақ оған ешкім үн қатпады, сөйтіп тышқан үйшікке кіріп өмір
сүреді.
-
Содан кейін бақылдап бақа келеді:
— бақ-бақ- бақ үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
-
Деп бақа сұрады.
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Ал мен, бақылдаған бақамын.
— Кел, бірге тұрайық!
— деп бақа мен тышқан үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп
қоян келеді. Тоқтай қалып сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен,..бақылдаған бақамын.
— Ал сен кімсің?
-
деп екеуі сұрайды
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Кел, бізбен тұр!
- Енді олар үшеуі үйшікте тұрады.
-Терезені түлкі келіп тоқылдатады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
-
деп олда сұрайды
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Ал сен кімсің?
— Мен түлкімін.
-
деп түлкі жауап қайтарады.
— Кел, бізбен тұр!
- Енді олар төртеу болады.
Жүгіріп келіп есіктен сұр қасқыр сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
-
деп олда сұрайды:
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, түлкімін.
— Ал сен кімсің?
Деп сұрайды
— Мен, сұр қасқырмын.
— Кел, бізбен тұр! Енді олар бесеу болады.
Барлығы көңілді өмір сүріпті, ән айтыпты. Бір күні қорбаңдаған аю
үйшіктен шыққан дауыстарды естіп, тоқтап айқайға салады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, түлкімін.
— Мен, сұр қасқырмын.
— Ал сен кімсің?
-
деп барлығы сұрайды.
— Мен, қорбаңдаған аюмын.
— Кел, бізге! деп барлығы аюды шақырады.
-
Шақырғандарына қуанған аю үйшікке кірейін-кірейін деп, кіре
алмайды. Сонда аю ендеше:
— Мен, шатырда тұрайын.
— Бізді басып қаласың.
— Жоқ, қорықпаңдар.
— Жарайды, шық дейді барлығы.
Аю отыра қалғанда үй: «тарс» — етіп құлады.
Үйшіктен аман-есен: тышқан, бақа, қоян, түлкі, қасқыр қашып
шығыптыты. Барлығы бірігіп бөрене тасып, тақтай аралап үлкен үй
салуға кірісті.
-
Балалар осымен ертегіміз аяқталды.
-
Ал, балалар, ендеше сендерде шаршаған шығарсыңдар келіңдер бәріміз
бірге серігіп алайық.
Сергіту сәті.
Қоян қалай жүреді.
Қасқыр қалай жүреді,
Аю
қалай жүреді.
Түлкі қалай
жүреді.
|
- Иә, келісеміз
Балалар тындап
отырады.
.
Балалар қиымыл қозғалыспен
жасайды.
|
Іс-әрекеттің
бағалау кезеңі
|
- Балалар, сендерге
"Үйшік" ертегісі ұнады ма?
- Қандай кейіпкерлер
кездесті?
- Аю келіп үйшікті не
істеді?
- Барлығы бірігіп не
салды?
-Балалар, бүгінгі вариативті ұйымдастырылған оқу –
қызметіміз аяқталды.
- Ендеше қонақтармен
қоштасайық!
|
-Ұнады
-Тышқан, бақа, түлкі, қасқыр, аю
-Үйді
бұзды
- Сау болыңыз!
|