Тақырыбы: «Үйшік»ертегісі
Мақсаты: Балаларға «Үйшік» ертегісін үстел үсті театр арқылы таныстыру. Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту. Ертегіні сахналау барысында балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап, көрсету
Қажетті көрнекті құралдар: "Үйшік" ертегісі үстел үсті театры.
Билингвалдық (қостілділік)компанент: Үйшік – теремок, қасқыр – волк, түлкі- лиса, бақа – лягушка, қоян – заяц, аю-медведь, тышқан - мышь
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбер: Достар , бері келіңдер, Қолдарыңды беріңдер. Шаттық толы шеңберге, Қуанышпен еніңдер! Балалар сендер ертегі жақсы көресініз ба! -Балалар, сендер ертегі тыңдағанды ұнатасыңдар ма? - Ал, сендер қандай ертегілер білесіңдер? |
Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл – қозғалыс жасайды. -ия - Сәлеметсіз ба? - Иә - "Шалқан", "Бауырсақ" "Алтын жұмартқа", «Үш аю». |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі |
- Ендеше балалар, мен сендерге арнап, тамаша ертегі алып келдім. - Мен бұл ертегіні балалар, үстел үсті театры арқылы айтып берейін. - Жарайсыңдар, ендеше мұқият тыңдаңдар. «Үйшік»ертегісі - Ертеде жазық далада
бір үйшік болыпты. Бір мезгілде шиқылдауық тышқан әдемі үйшікті
көріп, тоқтай қалып сұрайды: -
Содан кейін бақылдап бақа келеді: -
Деп бақа сұрады. — деп бақа мен тышқан үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп
қоян келеді. Тоқтай қалып сұрайды: -
деп екеуі сұрайды -Терезені түлкі келіп тоқылдатады: -
деп олда сұрайды -
деп түлкі жауап қайтарады. -
деп олда сұрайды: Деп сұрайды -
деп барлығы сұрайды. -
Шақырғандарына қуанған аю үйшікке кірейін-кірейін деп, кіре
алмайды. Сонда аю ендеше: - Балалар осымен ертегіміз аяқталды. - Ал, балалар, ендеше сендерде шаршаған шығарсыңдар келіңдер бәріміз бірге серігіп алайық. Сергіту сәті. Қоян қалай жүреді. Қасқыр қалай жүреді, Аю қалай жүреді. Түлкі қалай жүреді. |
- Иә, келісеміз Балалар тындап отырады. . Балалар қиымыл қозғалыспен жасайды. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
- Балалар, сендерге "Үйшік" ертегісі ұнады ма? - Қандай кейіпкерлер кездесті? - Аю келіп үйшікті не істеді? - Барлығы бірігіп не салды? -Балалар, бүгінгі вариативті ұйымдастырылған оқу – қызметіміз аяқталды. - Ендеше қонақтармен қоштасайық! |
-Ұнады -Тышқан, бақа, түлкі, қасқыр, аю -Үйді бұзды - Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді:Балалар үстел үсті театр туралы түсінік алды, ертегілер кейіпкерлерін танып, оларды дұрыс ажыратуды білді.
Қандай түсініктерін игерді: ертегіні қызығушылықпен тыңдауды игерді
Меңгерген дағдылары мен іскеліктері: Ертегі кейіпкерлері арқылы балалар татулық, ұйымшылдық, адамгершілік дағдыларын меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
вариативиі компонент
вариативиі компонент
Тақырыбы: «Үйшік»ертегісі
Мақсаты: Балаларға «Үйшік» ертегісін үстел үсті театр арқылы таныстыру. Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту. Ертегіні сахналау барысында балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап, көрсету
Қажетті көрнекті құралдар: "Үйшік" ертегісі үстел үсті театры.
Билингвалдық (қостілділік)компанент: Үйшік – теремок, қасқыр – волк, түлкі- лиса, бақа – лягушка, қоян – заяц, аю-медведь, тышқан - мышь
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбер: Достар , бері келіңдер, Қолдарыңды беріңдер. Шаттық толы шеңберге, Қуанышпен еніңдер! Балалар сендер ертегі жақсы көресініз ба! -Балалар, сендер ертегі тыңдағанды ұнатасыңдар ма? - Ал, сендер қандай ертегілер білесіңдер? |
Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл – қозғалыс жасайды. -ия - Сәлеметсіз ба? - Иә - "Шалқан", "Бауырсақ" "Алтын жұмартқа", «Үш аю». |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі |
- Ендеше балалар, мен сендерге арнап, тамаша ертегі алып келдім. - Мен бұл ертегіні балалар, үстел үсті театры арқылы айтып берейін. - Жарайсыңдар, ендеше мұқият тыңдаңдар. «Үйшік»ертегісі - Ертеде жазық далада
бір үйшік болыпты. Бір мезгілде шиқылдауық тышқан әдемі үйшікті
көріп, тоқтай қалып сұрайды: -
Содан кейін бақылдап бақа келеді: -
Деп бақа сұрады. — деп бақа мен тышқан үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп
қоян келеді. Тоқтай қалып сұрайды: -
деп екеуі сұрайды -Терезені түлкі келіп тоқылдатады: -
деп олда сұрайды -
деп түлкі жауап қайтарады. -
деп олда сұрайды: Деп сұрайды -
деп барлығы сұрайды. -
Шақырғандарына қуанған аю үйшікке кірейін-кірейін деп, кіре
алмайды. Сонда аю ендеше: - Балалар осымен ертегіміз аяқталды. - Ал, балалар, ендеше сендерде шаршаған шығарсыңдар келіңдер бәріміз бірге серігіп алайық. Сергіту сәті. Қоян қалай жүреді. Қасқыр қалай жүреді, Аю қалай жүреді. Түлкі қалай жүреді. |
- Иә, келісеміз Балалар тындап отырады. . Балалар қиымыл қозғалыспен жасайды. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
- Балалар, сендерге "Үйшік" ертегісі ұнады ма? - Қандай кейіпкерлер кездесті? - Аю келіп үйшікті не істеді? - Барлығы бірігіп не салды? -Балалар, бүгінгі вариативті ұйымдастырылған оқу – қызметіміз аяқталды. - Ендеше қонақтармен қоштасайық! |
-Ұнады -Тышқан, бақа, түлкі, қасқыр, аю -Үйді бұзды - Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді:Балалар үстел үсті театр туралы түсінік алды, ертегілер кейіпкерлерін танып, оларды дұрыс ажыратуды білді.
Қандай түсініктерін игерді: ертегіні қызығушылықпен тыңдауды игерді
Меңгерген дағдылары мен іскеліктері: Ертегі кейіпкерлері арқылы балалар татулық, ұйымшылдық, адамгершілік дағдыларын меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













