вариативиі компонент

Тақырып бойынша 11 материал табылды

вариативиі компонент

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшаға ортаңғы топқа
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырыбы: «Үйшік»ертегісі

Мақсаты: Балаларға «Үйшік» ертегісін үстел үсті театр арқылы таныстыру. Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту. Ертегіні сахналау барысында балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап, көрсету

Қажетті көрнекті құралдар: "Үйшік" ертегісі үстел үсті театры.

Билингвалдық (қостілділік)компанент: Үйшік – теремок, қасқыр – волк, түлкі- лиса, бақа – лягушка, қоян – заяц, аю-медведь, тышқан - мышь

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

Шаттық шеңбер:

Достар , бері келіңдер,

Қолдарыңды беріңдер.

Шаттық толы шеңберге,

Қуанышпен еніңдер!

Балалар сендер ертегі жақсы көресініз ба!

-Балалар, сендер ертегі тыңдағанды ұнатасыңдар ма?

- Ал, сендер қандай ертегілер білесіңдер?

Балалар шаттық шеңберге тұрып

қимыл – қозғалыс жасайды.

-ия

- Сәлеметсіз ба?

- Иә

- "Шалқан", "Бауырсақ" "Алтын жұмартқа", «Үш аю».

Ұйымдастырушылық

ізденіс кезеңі

- Ендеше балалар, мен сендерге арнап, тамаша ертегі алып келдім.

- Мен бұл ертегіні балалар, үстел үсті театры арқылы айтып берейін.

- Жарайсыңдар, ендеше мұқият тыңдаңдар.

«Үйшік»ертегісі

- Ертеде жазық далада бір үйшік болыпты. Бір мезгілде шиқылдауық тышқан әдемі үйшікті көріп, тоқтай қалып сұрайды:
—шик-шик-шик үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Бірақ оған ешкім үн қатпады, сөйтіп тышқан үйшікке кіріп өмір сүреді.

- Содан кейін бақылдап бақа келеді:
— бақ-бақ- бақ үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?

- Деп бақа сұрады.
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Ал мен, бақылдаған бақамын.
— Кел, бірге тұрайық!

деп бақа мен тышқан үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп қоян келеді. Тоқтай қалып сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен,..бақылдаған бақамын.
— Ал сен кімсің?

- деп екеуі сұрайды
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Кел, бізбен тұр!
- Енді олар үшеуі үйшікте тұрады.

-Терезені түлкі келіп тоқылдатады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?

- деп олда сұрайды
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Ал сен кімсің?
— Мен түлкімін.

- деп түлкі жауап қайтарады.
— Кел, бізбен тұр!
- Енді олар төртеу болады.
Жүгіріп келіп есіктен сұр қасқыр сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?

- деп олда сұрайды:
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, түлкімін.
— Ал сен кімсің?

Деп сұрайды
— Мен, сұр қасқырмын.
— Кел, бізбен тұр! Енді олар бесеу болады.
Барлығы көңілді өмір сүріпті, ән айтыпты. Бір күні қорбаңдаған аю үйшіктен шыққан дауыстарды естіп, тоқтап айқайға салады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, түлкімін.
— Мен, сұр қасқырмын.
— Ал сен кімсің?

- деп барлығы сұрайды.
— Мен, қорбаңдаған аюмын.
— Кел, бізге! деп барлығы аюды шақырады.

- Шақырғандарына қуанған аю үйшікке кірейін-кірейін деп, кіре алмайды. Сонда аю ендеше:
— Мен, шатырда тұрайын.
— Бізді басып қаласың.
— Жоқ, қорықпаңдар.
— Жарайды, шық дейді барлығы.
Аю отыра қалғанда үй: «тарс» — етіп құлады.
Үйшіктен аман-есен: тышқан, бақа, қоян, түлкі, қасқыр қашып шығыптыты. Барлығы бірігіп бөрене тасып, тақтай аралап үлкен үй салуға кірісті.

- Балалар осымен ертегіміз аяқталды.

- Ал, балалар, ендеше сендерде шаршаған шығарсыңдар келіңдер бәріміз бірге серігіп алайық.

Сергіту сәті.

Қоян қалай жүреді.

Қасқыр қалай жүреді,

Аю қалай жүреді.

Түлкі қалай жүреді.




- Иә, келісеміз

















Балалар тындап отырады.
































.
























Балалар қиымыл қозғалыспен жасайды.




Іс-әрекеттің бағалау кезеңі


- Балалар, сендерге "Үйшік" ертегісі ұнады ма?

- Қандай кейіпкерлер кездесті?

- Аю келіп үйшікті не істеді?

- Барлығы бірігіп не салды?


-Балалар, бүгінгі вариативті ұйымдастырылған оқу – қызметіміз аяқталды.

- Ендеше қонақтармен қоштасайық!


-Ұнады

-Тышқан, бақа, түлкі, қасқыр, аю

-Үйді бұзды

- Сау болыңыз!

Күтілетін нәтиже:

Нені білді:Балалар үстел үсті театр туралы түсінік алды, ертегілер кейіпкерлерін танып, оларды дұрыс ажыратуды білді.

Қандай түсініктерін игерді: ертегіні қызығушылықпен тыңдауды игерді

Меңгерген дағдылары мен іскеліктері: Ертегі кейіпкерлері арқылы балалар татулық, ұйымшылдық, адамгершілік дағдыларын меңгерді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2021
530
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі