Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй
жұмысын тексеру.
«Сұрақ – жауап» стратегиясын
пайдаланып геометрия курсының 10 сыныптағы теориялық материалын
қайталауды ұсынады.
1. Бірдей бағытталған
векторлар арасындағы бұрыш нешеге тең?
2. Қарама-қарсы бағытталған
векторлар арасындағы бұрыш нешеге тең?
3. Коллинеар емес векторлар
арасындағы бұрыш нешеге тең?
4. Векторлардың скаляр
көбейтіндісі қалай анықталады?
5. Векторлардың скаляр
көбейтіндісі 0-ге тең болса? 0-ден үлкен болса? 0-ден кіші
болса?
6. Егер векторлардың
координаталары белгілі болса, онда скаляр көбейтінді қалай
табылады?
7. Егер векторлардың
координаталары белгілі болса, онда вектордың ұзындығы қалай
табылады?
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Бас бармақ»
әдісі
|
Оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар орындау. Топтық
жұмыс
1. және векторларының скаляр
көбейтіндісі …
2.
Онда n = …
3.
Тетраэдрдың барлық
қырлары 2
см. M, N, K, P – сәйкес
CD, BC, AB және BD қырларының орта
нүктелері.
Онда …
4.
және векторларының арасындағы
бұрыш …
тең
5.
Келесі
нүктелердің координаталары берілген:
С (3; –2; 1), D (–1; 2; 1), M (2; –3; 3), N (–1; 1; –2).
CD және MN түзулерінің арасындағы
бұрыштың косинусы …
Жеке
жұмыс
№1.
ABCD
тетраэдрының АВ және СD қырлары арасындағы бұрыштың косинусын
табыңыз, егер олардың төбелері координаталармен берілген
болса?
№2.
және векторлары арасындағы
бұрыштың косинусын
табыңыз:
№3
. векторының ұзындығын
табыңыз, егер және
№4.
скаляр көбейтіндіні
есептеңіз, егер ,
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді
Тапсырманы топтасып
орындайды
Дескрипторды
пайдаланады
Тез орындап болған оқушыларға
қосымша тапсырма беріледі. Қалағанын таңдап
шығарады
|
Балл дескриптор бойынша
беріледі.
Дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі.
|
bilimland.kz
|