|
Күні: 6.09.2019ж Сынып: 9А,Ә |
|
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Векторлар және оларға амалдар қолдану Вектордың координаталар осьтеріндегі проекциялары |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.1.2 векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту; 9.2.1.3 вектордың координаталар осіне проекциясын анықтау, векторды құраушыларға жіктеу; |
||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту ережесін біледі; Ввектордың координаталар осіне проекциясын анықтайды, векторды құраушыларға жіктеуді біледі ; |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Векторды өмірмен байланыстырады . Пән лексикасы және терминология: Вектор, стрелка, жазықтық Талқылауға арналған сұрақтар: Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар? Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар. Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар. |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету . Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика,информатика сабағы |
||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Қызығушылықты ояту: Үй тапсырмасын сұрау (4 минут) 1. Табиғатта абсолют тыныштықта тұратын дене бола ма? 2. Тыныштықтың салыстырмалы болатынын қандай мысалдармен түсіндіруге болады? 3. Ғылымда материя деп нені айтады? Оның негізгі қасиеті қандай? 4. Материяның қасиеттерін сипаттайтын заңдар қалай тағайындалады?
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау |
Шаттық шебері |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 9 минут |
Кеңістікте белгілі бір бағыты болмайтын, тек сандық мәнімен ғана сипатталатын шамалар скалярлық шамалар деп аталады. Векторларды қосу. Бірнеше векторларды қосу.
Векторларды азайту.
Бір түзудің бойында жатқан немесе бір-біріне параллель векторлар бір жаққа қарай не қарама қарсы бағытталуы мүмкін.
Векторлар проекциясы.
Егер вектордың бас нүктесінің проекциясынан оның ұшының проекциясына қарай ось бағытымен жүретін болсақ, онда проекция оң деп, ал қарама-қарсы бағытта жүрсек, проекция теріс деп есептеледі. Векторлардың қосындысы мен айырымының проекциялары.
Векторлар қосындысының бір осьтегі проекциясы қосылатын векторлардың сол осьтегі проекцияларының алгебралық қосындысына тең.\ Векторлар қосындысының не айырымының проекциясын табу үшін қорытқы векторды тауып, оның проекциясын анықтаудың қажеті жоқ, веторлардың проекцияларын, таңбаларын ескере отырып, қосса болғаны. Дененің координаталары және орын ауыстыру векторының проекциялары.
-орын ауыстыру векторының х не у осіндегі проекциясы сәйкес координатаның өзгерісіне тең. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады. 1) 2) 3)
Вектор дегеніміз не? Векторға қандай амалдар қолданамыз?
Векторлар мен координата өсіндегі проекцияларын салыстыр? С Күнделікті есептеулерде векторлық
естпен
жұмыс: |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|||||||
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет |
Оқулық, дәптерлер. |
|||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математикаі сабағында |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: Б.Бекназаров
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Векторларға амалдар қолдану 9сынып
Векторларға амалдар қолдану 9сынып
|
Күні: 6.09.2019ж Сынып: 9А,Ә |
|
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Векторлар және оларға амалдар қолдану Вектордың координаталар осьтеріндегі проекциялары |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.1.2 векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту; 9.2.1.3 вектордың координаталар осіне проекциясын анықтау, векторды құраушыларға жіктеу; |
||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту ережесін біледі; Ввектордың координаталар осіне проекциясын анықтайды, векторды құраушыларға жіктеуді біледі ; |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Векторды өмірмен байланыстырады . Пән лексикасы және терминология: Вектор, стрелка, жазықтық Талқылауға арналған сұрақтар: Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар? Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар. Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар. |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету . Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика,информатика сабағы |
||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Қызығушылықты ояту: Үй тапсырмасын сұрау (4 минут) 1. Табиғатта абсолют тыныштықта тұратын дене бола ма? 2. Тыныштықтың салыстырмалы болатынын қандай мысалдармен түсіндіруге болады? 3. Ғылымда материя деп нені айтады? Оның негізгі қасиеті қандай? 4. Материяның қасиеттерін сипаттайтын заңдар қалай тағайындалады?
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау |
Шаттық шебері |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 9 минут |
Кеңістікте белгілі бір бағыты болмайтын, тек сандық мәнімен ғана сипатталатын шамалар скалярлық шамалар деп аталады. Векторларды қосу. Бірнеше векторларды қосу.
Векторларды азайту.
Бір түзудің бойында жатқан немесе бір-біріне параллель векторлар бір жаққа қарай не қарама қарсы бағытталуы мүмкін.
Векторлар проекциясы.
Егер вектордың бас нүктесінің проекциясынан оның ұшының проекциясына қарай ось бағытымен жүретін болсақ, онда проекция оң деп, ал қарама-қарсы бағытта жүрсек, проекция теріс деп есептеледі. Векторлардың қосындысы мен айырымының проекциялары.
Векторлар қосындысының бір осьтегі проекциясы қосылатын векторлардың сол осьтегі проекцияларының алгебралық қосындысына тең.\ Векторлар қосындысының не айырымының проекциясын табу үшін қорытқы векторды тауып, оның проекциясын анықтаудың қажеті жоқ, веторлардың проекцияларын, таңбаларын ескере отырып, қосса болғаны. Дененің координаталары және орын ауыстыру векторының проекциялары.
-орын ауыстыру векторының х не у осіндегі проекциясы сәйкес координатаның өзгерісіне тең. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады. 1) 2) 3)
Вектор дегеніміз не? Векторға қандай амалдар қолданамыз?
Векторлар мен координата өсіндегі проекцияларын салыстыр? С Күнделікті есептеулерде векторлық
естпен
жұмыс: |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|||||||
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет |
Оқулық, дәптерлер. |
|||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математикаі сабағында |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: Б.Бекназаров
шағым қалдыра аласыз






















